Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
grmbl, verkoper is vandaag niet aanwezig in garage om een afspraak te maken, ik kan dus ten vroegste morgen bellen voor een afspraak
Vrijdag heel ik hem op denk ik
Hallo mensen ik heb ook een nieuwe opel astra j ontvangen ook het infinity sound system besteld vald achter af toch tegen net niet dat je zegt ja nu lees ik op het forum wel het een en ander maar daardoor weet ik nog niets heeft iemand deze installatie verandertd graag antwoord hoe en waar bevind zich de versterker wat heb ik nodig ik lees over andere versterker of sound procesor graag zou ik de spaekers blijven gebruiken wand daar licht het niet aan volgens mij ik hoef ook geen discotheek te hebben maar er ontbreekt gewoon nog iets aan het geluid in de astra ik heb de dvd 800 in de astra met telefoon aansluiting dit moet het liefs blijven werken als nu heeft imand het aansluit schema van het infinity sound system B.V.b dank
Park Pilot Achter
Bandenspanningscontrole
Telefoon voorbereiding voicemail en Bluetooth
Dakantenne Shark fin
WinterPakket
Radio Navi 900
7 Premium luidsprekers
Cosmo+ Pakket
Verwacht eind September als alles meezit!!
Heb voor de Navi 900 gekozen aangezien deze de kaarten op SD heeft staan en geintegreerde spraakherkenning doet mij niet veel aangezien dat waarschijnlijk ruk zal werken.
VIndt het jammer dat XENON en Panorama er niet bij heb kunnen kiezen. (i.v.m. Budget)
Ben je al geslaagd met je led verlichting voor je opel astra J?
Zoniet neem dan maar met mij contact op ik kan het je goed leveren. Je hebt al verwijzigen gehad waar je niks aan hebt of verkeerd zou/zal hebben gekocht.
heb je ook led dagrijverlichting?
Zoniet kan ik je daarin voorzien. Ook led interieur en kenteken verlichting kan ik leveren.
Mail me maar als je intresse hebt.
Gr. Gerard
voila, gisteren opgehaald. Eerste indrukken:
- stuur kan imho niet hoog genoeg, als het nog 2cm hoger kan, zou de bovenkant van m'n dashboard ook te zien zijn, maar het is niet storend.
- systeem van coming/leaving home is niet handig bij het uitstappen, waarom moet je nog aan die hendel trekken, wat een idioot heeft dat bedacht.
- op de turbo zit precies een lag, motor heeft bijlange niet de pit die ik verwacht, maar dat kan mss nog beteren in de toekomst (ik hoop het alleszins)
- geen flitsers op de GPS
- elektrisch inklapbare spiegels moet je wel nog manueel activeren, wederom: welke idioot heeft dat nu zo ontworpen.
geen echt zware negatieve punten behalve dat van die spiegels want dat is echt storend.
voor de rest al zeer tevreden van de wagen, interieur is degelijk afgewerkt, standaard soundsysteem is voldoende imho, bluetooth werkt goed (stemherkenning moet ik nog ingeven), alle controls werken intuitief
foto's volgen nog wel, daar had ik gisteren echt geen tijd voor, maar het waterworld blue is echt mooi
voila, gisteren opgehaald. Eerste indrukken:
- stuur kan imho niet hoog genoeg, als het nog 2cm hoger kan, zou de bovenkant van m'n dashboard ook te zien zijn, maar het is niet storend.
- systeem van coming/leaving home is niet handig bij het uitstappen, waarom moet je nog aan die hendel trekken, wat een idioot heeft dat bedacht.
- op de turbo zit precies een lag, motor heeft bijlange niet de pit die ik verwacht, maar dat kan mss nog beteren in de toekomst (ik hoop het alleszins)
- geen flitsers op de GPS
- elektrisch inklapbare spiegels moet je wel nog manueel activeren, wederom: welke idioot heeft dat nu zo ontworpen.
geen echt zware negatieve punten behalve dat van die spiegels want dat is echt storend.
voor de rest al zeer tevreden van de wagen, interieur is degelijk afgewerkt, standaard soundsysteem is voldoende imho, bluetooth werkt goed (stemherkenning moet ik nog ingeven), alle controls werken intuitief
foto's volgen nog wel, daar had ik gisteren echt geen tijd voor, maar het waterworld blue is echt mooi
Veeel succes ermee!
Wat het stuur betreft kan je mss je zetel wat laten zakken?
Aan die coming home hendel wen je nog wel, zit ook zo op mijn huidige wagen.
En die flitsers....ni te snel he
Waterworld is idd mooi en je zal niet zo gefrustreerd raken als de bezitters van een black sapphire!
Ik sukkel ook een beetje met het stuur dat niet hoog genoeg kan, zetel laagste stand en stuur het hoogste en dan kom ik met men knieën soms nog tegen de stuurkolom.
DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Ik sukkel ook een beetje met het stuur dat niet hoog genoeg kan, zetel laagste stand en stuur het hoogste en dan kom ik met men knieën soms nog tegen de stuurkolom.
Ik meet 1.90 m, en heb geen enkel probleem met een juiste positie te vinden.
Ik meet 1.90 m, en heb geen enkel probleem met een juiste positie te vinden.
hier van't zelfde, geen problemen behalve als mijn vriendin gereden heeft, stoel staat dan helemaal anders. helemaal naar boven en een heel eind naar voren.
hier van't zelfde, geen problemen behalve als mijn vriendin gereden heeft, stoel staat dan helemaal anders. helemaal naar boven en een heel eind naar voren.
Idem dito hier...1m97 is de lengte en niks van problemen..."Just lay low" zeg ik altijd!
Mail gekregen van de leasingmaatschappij. Ik moet naar de dealer voor een terugroepactie. Ze willen de software updaten. 't Gaat toch niet de Insignia-toer opgaan he...
Ik beschik sinds een jaar over een nieuwe Opel astra J (2010) in de uitvoering Enjoy.
Nu wat ik storend vind is dat deze versie geen boordcomputer heeft voor het verbruik en dergelijke te zien..
Heeft iemand een idee als je een boordcomputer achteraf kan laten plaatsen en hoeveel dit zou kosten?
Ik ben sinds een jaar in het bezit van een Opel Astra j Sport 1.7cdti 110pk
Sinds een maand of twee heb ik last (steeds wanneer de motor koud is ) van een ratelend geluid wanneer ik in eerste of in tweede rij , soms gebeurd het ook wanneer ik bijvoorbeeld moet stoppen voor een rood licht , ik vertraag en dan hoor je telkens iets die ratelt .
Het duurt telkens zo een 10 tal seconden . Maar je hoort het echt heel goed .
Wanneer de motor na een tijdje warm heeft , is het geluid verdwenen
Ik ben sinds een jaar in het bezit van een Opel Astra j Sport 1.7cdti 110pk
Sinds een maand of twee heb ik last (steeds wanneer de motor koud is ) van een ratelend geluid wanneer ik in eerste of in tweede rij , soms gebeurd het ook wanneer ik bijvoorbeeld moet stoppen voor een rood licht , ik vertraag en dan hoor je telkens iets die ratelt .
Het duurt telkens zo een 10 tal seconden . Maar je hoort het echt heel goed .
Wanneer de motor na een tijdje warm heeft , is het geluid verdwenen
Iemand die weet waar het kan aan liggen?
Mvg Michael D.
Ik rij zelf ook met een 1.7cdti 2010 model. Heb ook een ratelend geluid. Maar deze komt en gaat wnr het wil. Warm of koude motor, optrekken of afremmen. Gwn stabiel 70 rijden. Het klinkt bij mij een beetje als een kalkoen. woepwoepwoep woep woep. klimmend geluid. Moeiljk om na te doen, maar telkens hetzefde geluid. Rechts vanvoor onder de motorkap wnr je achter het stuur zit?
Garagist weet niet goed wat het is. 1 of ander potje dat af en toe gevuld moet worden??
Ik rij zelf ook met een 1.7cdti 2010 model. Heb ook een ratelend geluid. Maar deze komt en gaat wnr het wil. Warm of koude motor, optrekken of afremmen. Gwn stabiel 70 rijden. Het klinkt bij mij een beetje als een kalkoen. woepwoepwoep woep woep. klimmend geluid. Moeiljk om na te doen, maar telkens hetzefde geluid. Rechts vanvoor onder de motorkap wnr je achter het stuur zit?
Garagist weet niet goed wat het is. 1 of ander potje dat af en toe gevuld moet worden??
Die van mij doet dat ook al van in den beginnen. Hoort zo af en toe *kloep kloep kloep kloep* vanonder de motorkap. Je hoort het alleen als je in de auto zit en als hij stationair draait. Maar ik denk dat het de airco pomp is die ik hoor.
DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment