Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door plyrlrns Bekijk Berichten
    Dat heb ik nog al gehoord, als je bvb op de autosnelweg in 6de rijdt en je wilt even goed optrekken moet je helemaal terugschakelen naar 4de vitesse anders gebeurd er niks.

niks aan te doen.
    Er gebeurt wel iets, maar heel geleidelijk. Als je 130 rijdt en je moet vertragen tot 90-100 voor een vrachtwagen, moet je inderdaad terug naar 4e of 5e gaan om op een redelijk tempo te kunnen versnellen. Rijdt wel erg comfortabel als je een constante snelheid aanhoudt.

Bij het schakelen van 1e naar 2e krijg ik vaak een soort van schurende klop te horen/voelen, iemand die een idee heeft wat dat kan zijn ? (1.7 CDTI 110pk)

Vervelend is ook dat er net onder de kofferklep een horizontaal stuk zit waar water op blijft staan en waardoor dit stuk snel vuil wordt.

Voor de rest best wel een aangename en knappe wagen (wat een metamorfose tov de vorige astra!), zeker in het zwart met sportieve velgen en getinte achterruiten.
    Last edited by ; 10/09/2011, 20:17.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door plyrlrns Bekijk Berichten
      Dat heb ik nog al gehoord, als je bvb op de autosnelweg in 6de rijdt en je wilt even goed optrekken moet je helemaal terugschakelen naar 4de vitesse anders gebeurd er niks.

niks aan te doen.
      Ik rijdt quasi altijd in 5e as ik 120 of meer rijdt, die 6e trekt echt langs geen kanten, is goe voor as ge cruise control op 120 zet ofzo voor lange afstand te rijden om minder te verbruiken ofzo...

Denk gewoon da mijn rijstijl wa te sportief is en had ik gemogen van 't werk dan had ik de 2.0cdti genomen... ma ja ben et al gewoon ondertussen en as ik rap wil optrekken dan pak ik mijn motor wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door saturnastra Bekijk Berichten
        Dat komt waarschijnlijk van het binnenspatbord, dat bestaat uit 2 delen en boven het wiel zitten die in elkaar geklikt maar daar begint dat vanaf een bepaalde snelheid te flapperen. Kijk dat maar eens na.
        Zal ik zeker eens nakijken (heb de laatste tijd nog geen tijd gehad hiervoor)
        Thanks voor de feedback!

Comment

• de lichtsensor is inderdaad een raar stukje technologie; zoals gezegd: in lange donkere tunnels duurt het heel lang en onder korte brugjes vliegt die direct aan.
          There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vantham Bekijk Berichten
            de lichtsensor is inderdaad een raar stukje technologie; zoals gezegd: in lange donkere tunnels duurt het heel lang en onder korte brugjes vliegt die direct aan.
            in veel tunnels is er in het begin nog extra licht voorzien, vandaar denk ik dat lichtsensor later reageert.
            bij een tunnel waar geen verlichting is, zal je zien dat deze onmiddelijk reageert

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dami Bekijk Berichten
              in veel tunnels is er in het begin nog extra licht voorzien, vandaar denk ik dat lichtsensor later reageert.
              bij een tunnel waar geen verlichting is, zal je zien dat deze onmiddelijk reageert
              Tja kan zijn, maar op mijn vorige Astra (vorig model) werkte dit perfect... en op de nieuwe zou het ook goe moeten werken als de sensor vervangen zou worden ( via PM van iemand ontvangen die zelfde probleem had en door vervangen sensor probleem opgelost )

Vandaag ook brief ontvangen van Opel dat mijn auto binnenmoet, iets over de infodisplay die nie zou aangeven wanneer er een pinkerlicht defect is, software moet hiervoor geherprogrammeerd worden...

Kunnen ze ineens nog eens zien voor die lichtsensor want da stoort me enorm... ik denk trouwens dat de tunnel onder het justitiepalies in Antwerpen ook nie verlicht is (of toch nie veel dan) en daar gaan mijn lichten totaal niet aan, zelfs niet als ik stilsta in de tunnel... toch nie normaal hé...

Comment

• Hij mag stilletjesaan gaan komen, ik zit vol spanning!
                www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dami Bekijk Berichten
                  Ja, heb ik ook al opgemerkt, vooral in de Kennedytunnel, waar de verlichting in het begin heel sterkt is! Voor mij een teken dat het systeem juist wel nauwkeurig is!
                  Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• ja, héél neuwkeurig, daarom dat ik vanochtend een half uur met mijn lichten op reed terwijl de zon volop op m'n voorruit scheen... niet dat het me stoort dat de lichten dan branden, da's altidj veiliger, maar ik stel me er toch vragen bij.
                    There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

ja, héél neuwkeurig, daarom dat ik vanochtend een half uur met mijn lichten op reed terwijl de zon volop op m'n voorruit scheen... niet dat het me stoort dat de lichten dan branden, da's altidj veiliger, maar ik stel me er toch vragen bij.
                      idd, vanmorgen had ik da ook... heeeel nauwkeurig hé... en dan door de kennedytunnel, eerste afrit onder justitiepaleis en hopla, lichtjes gingen uit terwijl ik in de tunnel stond, mensen achter mij zullen ook danken allee tis donker en nu doet m zijn lichten uit

Comment

• De lichten van mijn Mégane hebben deze morgen ook gebrand terwijl de zon scheen.

Comment

ja, héél neuwkeurig, daarom dat ik vanochtend een half uur met mijn lichten op reed terwijl de zon volop op m'n voorruit scheen... niet dat het me stoort dat de lichten dan branden, da's altidj veiliger, maar ik stel me er toch vragen bij.
                          Misschien dat het aan de hellingshoek vd lichtinval afhangt?
                          Mij maakt het eigenlijk niet uit, ik ben zeer tevreden van m'n AFL-xenon lichten.
                          Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Niauwe astra

Ik wil me deze astra bestellen :

5dr cosmo 17 CDTI met 130 pk.

Kleur weet ik nog niet.

-leder interieur
                            -elektrische handrem
                            -DAB ontvangst
                            -Infinity
                            -seat comfort pack bestuurder
                            -connect pack met SD900navi enz
                            -OPC line pack
                            -AFL verlichting
                            -Bandenspanningscontrolesysteem
                            -Park pilot voor- en achteraan
                            -Donker getinte achterruiten
                            -elektrische inklapbare spiegels
                            -reservewiel
                            -voor m'n winterbanden de originele 17 duims 7 spaaks velgen
                            -afneembare trekhaak

iemand suggesties wat ik er zeker moet bijnemen en van wat ik wil nemen weggegooid geld is ?

Alle tips zijn welkom !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                              Ik wil me deze astra bestellen :

5dr cosmo 17 CDTI met 130 pk.

Kleur weet ik nog niet.

-leder interieur
                              -elektrische handrem
                              -DAB ontvangst
                              -Infinity
                              -seat comfort pack bestuurder
                              -connect pack met SD900navi enz
                              -OPC line pack
                              -AFL verlichting
                              -Bandenspanningscontrolesysteem
                              -Park pilot voor- en achteraan
                              -Donker getinte achterruiten
                              -elektrische inklapbare spiegels
                              -reservewiel
                              -voor m'n winterbanden de originele 17 duims 7 spaaks velgen
                              -afneembare trekhaak

iemand suggesties wat ik er zeker moet bijnemen en van wat ik wil nemen weggegooid geld is ?

Alle tips zijn welkom !

Infinity is niet meer verkrijgbaar
                              www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten

??? daarstraks op mijn offerte bij de dealer nog wel hoor...
                                Of wat bedoel je daarmee ?

Comment

??? daarstraks op mijn offerte bij de dealer nog wel hoor...
                                  Of wat bedoel je daarmee ?
                                  hey polleke

gaat ge uw Insignia wegdoen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                                    Zijt ge zeker da die niet meer verkrijgbaar is? Bij de configurator staat die brol er nog vrolijk bij.
                                    DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Kan er mij iemand nu iets meer vertellen over de infinity ?

Comment

Kan er mij iemand nu iets meer vertellen over de infinity ?
                                        Da ge da zeker ni moet kopen, kheb et in mijne sports tourer gehad en na wel getelt 2 weken lag héél da spel er al uit. Volume gaat omhoog en omlaag op willekeurige momenten, bass valt weg en van die toestanden. Systeemeigenschap zegt Opel, dus u geld kwijt en leer er maar mee leven zeggen ze!! Schandalig gewoon dat ze zoiets durven te verkopen aan een meerprijs van 600€!!!!
                                        DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
                                          Da ge da zeker ni moet kopen, kheb et in mijne sports tourer gehad en na wel getelt 2 weken lag héél da spel er al uit. Volume gaat omhoog en omlaag op willekeurige momenten, bass valt weg en van die toestanden. Systeemeigenschap zegt Opel, dus u geld kwijt en leer er maar mee leven zeggen ze!! Schandalig gewoon dat ze zoiets durven te verkopen aan een meerprijs van 600€!!!!
                                          Ok bedankt.
                                          En welke optie moet ik zeker wel nemen ?

Comment

Working...
                                          X