Ik heb spijt dat ik de AFL niet heb genomen in plaats van het ISS. Ik heb ook de zetel verwarming en stuurverwarming en dat vind ik heerlijk (maar ze hebben dat nu weer belachelijk duur gemaakt in de optie lijst, toen ik mijn sports tourer bestelde betaalde ik 350€ voor het verwarmde stuur + zetels nu vragen ze er ineens 650€ wat weer belachelijk véél is)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Astra J
Collapse
X
-
DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
-
Raar In Juni een Enjoy besteld, en toen was de infinity niet meer te bestellen...
Comment
-
Comment
-
bij infotainement de 3e laatste optieDAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Ow Das uitgebreider dan ik dacht
Pfff, ik ben het wachten op m'n Astra beu
Comment
-
Vorige week vrijdag mijne nieuwe Astra J Cosmo 1.7 CDTI 110pk Olympic White ontvangen! (leasing) Ik had hem besteld op 14 juni.
Bye bye BMW 118d
Opties die ik heb:
- Gold Pack
- Seat Comfort Pack 1
- Ruimtebesparend reservewiel (16’’)
- Lederen bekleding, inclusief verwarmbare sportzetels
- Donker getinte ruiten AR
- Infinity Sound System
- Adaptive Forward Lighting (AFL)
Minpunten die ik ondervonden heb:
- Infinity Sound System. De geluidsschommelingen beginnen mij meer en meer te storen Ik heb dit wel niet altijd. Bij bepaalde liedjes is dit veel erger.
- Koplampen springen te laat of te vroeg op. Paar dagen geleden was ik op de autostrade
aan het rijden. Het was vrij grijs en hard aan het regenen en ze sprongen niet op.. - Trekt een pak trager op als ik gewoon ben met de 118d.. Maar ja, wat wil je ook
Budget wat beetje klein om de 125pk nog te nemen.
Voor de rest zeer tevreden van. Rijdt zeer comfortabel, AFL is top en navigatie is ook heel goed.
Weet iemand misschien of je de stem tijdens de navigatie kunt uitzetten? Soms herhaalt die vrouw dingen 3 keer achter elkaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xtof_ Bekijk BerichtenVorige week vrijdag mijne nieuwe Astra J Cosmo 1.7 CDTI 110pk Olympic White ontvangen! (leasing) Ik had hem besteld op 14 juni.
Bye bye BMW 118d
Opties die ik heb:
- Gold Pack
- Seat Comfort Pack 1
- Infinity Sound System
- Infinity Sound System. De geluidsschommelingen beginnen mij meer en meer te storen Ik heb dit wel niet altijd. Bij bepaalde liedjes is dit veel erger.
- Koplampen springen te laat of te vroeg op. Paar dagen geleden was ik op de autostrade
aan het rijden. Het was vrij grijs en hard aan het regenen en ze sprongen niet op.. - Trekt een pak trager op als ik gewoon ben met de 118d.. Maar ja, wat wil je ook
Voor de rest zeer tevreden van. Rijdt zeer comfortabel, AFL is top en navigatie is ook heel goed.
Weet iemand misschien of je de stem tijdens de navigatie kunt uitzetten? Soms herhaalt die vrouw dingen 3 keer achter elkaar
Heb ik in mijn Insignia ook gedaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenHet volume van de navigatie uitzetten.
Heb ik in mijn Insignia ook gedaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xtof_ Bekijk BerichtenThanks! Had ik nog niet aan gedacht2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
2016 Audi A3 G-tron
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stinno Bekijk BerichtenHoe bevalt het rijden tov de BMW?
- Comfortabeler rijden (komt door de zachtere vering denk ik)
- Hij doet niet onder qua wegligging (liggen wel 17" 225'ers op)
- Remmen is echt heel comfortabel met de remhulp. Je kan heel hard remmen terwijl het lijkt of je rustig remt.
Minpunten:
- Meer lawaai in auto op de autostrade
- power
In het algemeen vind ik de Astra dus beter rijden dan mijne vorige, hoewel ik er nog maar 600km heb opzitten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xtof_ Bekijk BerichtenPluspunten Astra tov BMW:
- Hij doet niet onder qua wegligging (liggen wel 17" 225'ers op)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xtof_ Bekijk BerichtenVorige week vrijdag mijne nieuwe Astra J Cosmo 1.7 CDTI 110pk Olympic White ontvangen! (leasing) Ik had hem besteld op 14 juni.
Bye bye BMW 118d
Opties die ik heb:
- Gold Pack
- Seat Comfort Pack 1
- Infinity Sound System
Weet iemand misschien of je de stem tijdens de navigatie kunt uitzetten? Soms herhaalt die vrouw dingen 3 keer achter elkaarDAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk BerichtenWelkom bij de Infinity-club! Dien alvast klacht in bij Opel-Belgium, hoe meer klachten ze krijgen des te groter de kans dat ze er iets aan willen gaan doen. Want dat is nu niet het geval.
Ik dacht ook vernomen te hebben dat ze dit in de toekomst bij elk systeem gaan doen. Zeer goed nieuws dus!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xtof_ Bekijk BerichtenIk heb net telefoon gehad van de klantendienst van Opel en blijkbaar gaan ze de versterker vervangen!
Ik dacht ook vernomen te hebben dat ze dit in de toekomst bij elk systeem gaan doen. Zeer goed nieuws dus!
Comment
-
YES YES YES, al mail teruggekregen van opel met volgend bericht :
Geachte heer Verhoeven,
Uw e-mail van heden hebben wij in goede orde ontvangen. U meldt ons een storing met het Infinity Sound System van uw Opel Astra Sports Tourer Cosmo.
Opel heeft inderdaad beslist om de versterkers te laten vervangen. Daar er verschillende types versterkers bestaan zouden wij u willen verzoeken om een afspraak te maken met uw Opel dealer Houttequiet om het nodige na te kijken. Zij zullen dan het nodige doen om zo spoedig mogelijk de versterkers te vervangen.
Wij zullen uw Opel dealer eveneens op de hoogte brengen.
Mogen wij u verzoeken om ons de datum van afspraak te laten weten? Wij volgen uw dossier dan verder op.
In afwachting van uw antwoord wensen wij u nog een prettig week-end.
Met vriendelijke groet,
GENERAL MOTORS BELGIUM NV
Carine De Ridder
Opel Customer Care
Tel: +32 03/450.63.29
Fax: +32 03/450.63.21
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenLaat dan eens weten of het dan is opgelost. Dinsdag ga ik mijn astra bestellen en zoals het er nu naar uitziet nog steeds zonder infinity. (maar dat kan bij positief nieuws snel veranderen...)
Ik heb er persoonlijk wel een goed gevoel bij, omdat ze nu echt in actie schieten voor iedereen die dit probleem heeft!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xtof_ Bekijk BerichtenIk moet dinsdag naar de garage voor een paar checks en dan kijken ze welke versterker ik nodig heb en bestellen ze deze. Ik wil dinsdag wel laten weten hoe het gegaan is, maar het gaat zowiezo nog even wachten zijn tot de versterker binnen is.
Ik heb er persoonlijk wel een goed gevoel bij, omdat ze nu echt in actie schieten voor iedereen die dit probleem heeft!
Comment
Comment