Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Astradriver Bekijk Berichten
    Toch even melden dat het onderframe van mijn bestuurszetel vervangen is, en ik nu eindelijk verlost ben van het geklik in bochten, heerlijk!
    awel das straf, was daar net ook aan het denken van as ik mijn bochtjes pak da da zo altijd ergens ne klik geeft... dacht tiens daar moek ies voor binnen gaan :-)
    M moet 4-10 binnen voor die infinity zodat ze een andere versterker kunnen aanvragen en voor de boordcomputer te herprogrammeren, had brief van opel gekregen...
    en dan nog maar ies voor mijn automatische lichten die nie werken zoals het moet kan ik ineens ook vragen voor da geklik op te lossen hé :-)
    ze gaan me weer graag zien komen, ma ja se auto eeft genoeg geld gekost hé dus mag m wel in orde zijn hé

Comment

• Automatische lichten, daar gaan ze niet veel kunnen aan veranderen denk ik.
      Lees da hier overal dat die niet of maar half werkt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Badsloefke Bekijk Berichten
        awel das straf, was daar net ook aan het denken van as ik mijn bochtjes pak da da zo altijd ergens ne klik geeft... dacht tiens daar moek ies voor binnen gaan :-)
        M moet 4-10 binnen voor die infinity zodat ze een andere versterker kunnen aanvragen en voor de boordcomputer te herprogrammeren, had brief van opel gekregen...
        en dan nog maar ies voor mijn automatische lichten die nie werken zoals het moet kan ik ineens ook vragen voor da geklik op te lossen hé :-)
        ze gaan me weer graag zien komen, ma ja se auto eeft genoeg geld gekost hé dus mag m wel in orde zijn hé
        Is bij mijn insignia 3 keer vervangen geweest...

Comment

• De mijne vandaag ook afgehaald, wat een fijne auto! Stil, vlot, zuinig... En superstrak op de weg.
          www.opelklassiek.be

Comment

• Kan er mij iemand zeggen over welke zaken er nu nog problemen zijn bij de astra ?

Pol.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
              Kan er mij iemand zeggen over welke zaken er nu nog problemen zijn bij de astra ?

Pol.
              Als ik het hier zo hoor, is de vraag misschien eerder: Welke zaken hebben nog GEEN probleem vertoond bij de Astra?

Comment

Kan er mij iemand zeggen over welke zaken er nu nog problemen zijn bij de astra ?

Pol.
                Vaak voorkomend probleem dat wij nu hebben bij alle 1.7's: Roetfilteroverbelasting
                Niets ergs aangezien er al een SPS voor beschikbaar is maar veel mensen met diagnoselampjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten
                  Als ik het hier zo hoor, is de vraag misschien eerder: Welke zaken hebben nog GEEN probleem vertoond bij de Astra?
                  Daarvoor bestaan er fora.
                  Ik ben een héél tevreden Astra-rijden en heb nog GEEN één probleem!
                  Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jan Bekijk Berichten
                    Vaak voorkomend probleem dat wij nu hebben bij alle 1.7's: Roetfilteroverbelasting
                    Niets ergs aangezien er al een SPS voor beschikbaar is maar veel mensen met diagnoselampjes
                    wat is een sps

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                      wat is een sps
                      Service programming system
                      Eigenlijk gewoon een update die Opel beschikbaar stelt om bepaalde problemen op te lossen. Die kan je dan via diagnose software downloaden en flashen op de stuurdozen van de wagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xtof_ Bekijk Berichten
                        Vorige week vrijdag mijne nieuwe Astra J Cosmo 1.7 CDTI 110pk Olympic White ontvangen! (leasing) Ik had hem besteld op 14 juni.
                        Bye bye BMW 118d

Opties die ik heb:
                        - Gold Pack
                        - Seat Comfort Pack 1
                        - Ruimtebesparend reservewiel (16’’)
                        - Lederen bekleding, inclusief verwarmbare sportzetels
                        - Donker getinte ruiten AR
                        - Infinity Sound System
                        - Adaptive Forward Lighting (AFL)

Minpunten die ik ondervonden heb:
                        • Infinity Sound System. De geluidsschommelingen beginnen mij meer en meer te storen Ik heb dit wel niet altijd. Bij bepaalde liedjes is dit veel erger.
                        • Koplampen springen te laat of te vroeg op. Paar dagen geleden was ik op de autostrade
                          aan het rijden. Het was vrij grijs en hard aan het regenen en ze sprongen niet op..
                        • Trekt een pak trager op als ik gewoon ben met de 118d.. Maar ja, wat wil je ook
                          Budget wat beetje klein om de 125pk nog te nemen.
                        Voor de rest zeer tevreden van. Rijdt zeer comfortabel, AFL is top en navigatie is ook heel goed.

Weet iemand misschien of je de stem tijdens de navigatie kunt uitzetten? Soms herhaalt die vrouw dingen 3 keer achter elkaar
                        Mooie Astra!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Badsloefke Bekijk Berichten
                          YES YES YES, al mail teruggekregen van opel met volgend bericht :

Geachte heer Verhoeven,
                          Uw e-mail van heden hebben wij in goede orde ontvangen. U meldt ons een storing met het Infinity Sound System van uw Opel Astra Sports Tourer Cosmo.
                          Opel heeft inderdaad beslist om de versterkers te laten vervangen. Daar er verschillende types versterkers bestaan zouden wij u willen verzoeken om een afspraak te maken met uw Opel dealer Houttequiet om het nodige na te kijken. Zij zullen dan het nodige doen om zo spoedig mogelijk de versterkers te vervangen.
                          Wij zullen uw Opel dealer eveneens op de hoogte brengen.
                          Mogen wij u verzoeken om ons de datum van afspraak te laten weten? Wij volgen uw dossier dan verder op.
                          In afwachting van uw antwoord wensen wij u nog een prettig week-end.
                          Met vriendelijke groet,
                          GENERAL MOTORS BELGIUM NV
                          Carine De Ridder
                          Opel Customer Care
                          Tel: +32 03/450.63.29
                          Fax: +32 03/450.63.21

Ik heb een paar dagen daarvoor ook een mail gestuurd naar dezelfde persoon, en daar reageert ze dan niet op. Kzal mij morgen nog eens ne zeer kwade telefoon doen. Eerst zitten ze te zeggen dat het allemaal werkt zoals het hoort en dat ik er maar genoegen mee moet nemen dat het systeem geluidsschommelingen vertoont. Ik investeer in een nieuwe versterker, komen ze nu blijkbaar af dat er toch een fout in de Infinity versterker zit. MEE MIJN VOETEN RAMMELEN ZE NIET MEER!!!!! Ik ga mijn rechtsbijstand plus aanspreken en er maar een advocaat opzetten. Ik zal en moet mijn geld terug hebben! Kzal al maar een pilleke pakken om mij kalm te houden want dit gaat niet goed komen!

zie hier de mail van ons Carine!!!

Geachte heer Goossens,
                          Hartelijk dank voor uw e-mail van 9 mei jongstleden. U meldt dat het Infinity Sound System van uw Opel Astra Sports Tourer morgen wordt uitgebouwd en wenst dat deze optie u terugbetaald wordt.
                          Naar aanleiding van uw e-mail contacteerden wij de Opel vestiging Barto en spraken met de technieker. Het blijkt dat het Infinity Sound System van uw voertuig werkt zoals deze door de fabrikant werd ontworpen; dit wil zeggen dat boven een bepaald volume de klank iets wordt afgevlakt om de klankkasten niet te overbelasten. Het is dus een beveiliging en het systeem vertoont geen fout.
                          Wij kunnen begrijpen dat dit systeem niet volledig overeenstemt met uw wensen, doch kunnen de kost van deze optie niet terugbetalen, vermits het systeem geen fout vertoont.
                          In de hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
                          Met vriendelijke groet,
                          GENERAL MOTORS BELGIUM NV
                          Carine De Ridder
                          Opel Customer Care
                          Tel: +32 03/450.63.29
                          Fax: +32 03/450.63.21
                          opel.customercare@be.gm.com
                          DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Tja zullen eerst wel zien wa ze ermee gaan doen hé, wss terug dezelfde type versterker insteken zeker zodat het probleem blijft... anders zouden ze nie moeten weten wa type ik heb hé... denk nie da ze da door een ander type versterker zullen vervangen al hoop ik uiteraard van wel...

Comment

Pol.
                              Bij mij persoonlijk :

- de lichtsensor die slechter werkt as in het vorige model -> afwachten of dit opgelost geraakt
                              - de bestuurderszetel die "klikt" als ik bochten pak -> zou op te lossen zijn blijkbaar door frame te vervangen
                              - roetfilterprobleem weet ik nie, voorlopig nog geen last van ( heb 1.7 CDTI 125pk en 15.000km op teller)
                              - infinity ss, zelfde probleem als ook bij de insignia nl geluidsschommelingen -> afwachten of dit opgelost geraakt

Comment

• kzijn ne keer curieus maar ik zou er maar niet te hard op hopen denk ik.
                                DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
                                  kzijn ne keer curieus maar ik zou er maar niet te hard op hopen denk ik.
                                  Da doe ik ook nie, maar kan maar proberen hé

Comment

• das een feit, zodra ze de versterker vervangen hebben dan laat ge maar iets weten van wat het resultaat is. Het vreemde vind ik wel dat er verschillende type versterkers zouden zijn?? Ik zou niet weten waarom er een er verschillende varianten zouden zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
                                      das een feit, zodra ze de versterker vervangen hebben dan laat ge maar iets weten van wat het resultaat is. Het vreemde vind ik wel dat er verschillende type versterkers zouden zijn?? Ik zou niet weten waarom er een er verschillende varianten zouden zijn.
                                      Ja da was ook het eerste wa in lme opkwam zo van tiens, zijn da dan nie allemaal dezelfde ? Mss da bij de nieuwe astra's de versterker al een nieuw type is ofzo ?
                                      Ik heb een van de eerste ( sportstourer ) hé...

Comment

• Ja ik heb helaas ook één van de eerste sports tourers, mss dat de versterker is veranderd in combinatie met de DVD900 (ale ja dieje nieuwe gps :p). Het maakt ni uit of ik nen andere versterker heb gestoken maar als er een nieuwe versie uit is, zullen ze mij ook een nieuw exemplaar geven! ook al ist voor in de kast te leggen. Kmoest mer is de originele installatie willen terug zetten. Kheb er voor betaald dus zullen ze hem kunnen afgeven.

Comment

• ja dan zou ik ook wel een nieuwe eisen... we'll see... hope for the best, prepare for the worst

Comment

Working...
                                          X