Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die navi CD-rom maakt regelmatig erg veel lawaai bij mij, zelfs als de wagen uitstaat. Zijn er nog bij wie dit is ?

Comment

• Die van mij hoor je ook wel, maakt een licht sjirpend geluid als hij de DVD-CD leest maar volgens mij dood normaal. Maar het maakt niet echt véél lawaai.

De mijne moet binnenkort binnen voor zen 30000km onderhoud en dan moeten ze de airco nakijken. Als deze afstaat maakt de aircopomp een kloenkend geluid, als de airco opstaat verdwijnt het geluid meteen. Geluid is buiten de wagen als in de wagen redelijk te horen.
      DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Momenteel erg tevreden, en de 1.3cdti is een fijn blokje
        www.opelklassiek.be

Comment

• Ik ga voor de 1.7 cdti met 130 pk.
          Mijn vrouw haar corsa heeft de 1.3 CDTI met 95 pk (dat rijdt inderdaad goed)

Comment

• Ik ben daarnet naar de garage geweest voor mijn ISS. Voor niks Ze wilden mijn zijpaneel in de koffer er nog niet uithalen voor te kijken welke versterker ik had, voordat ze goedkeuring hadden van 'ETAC'.
            Ik had een afspraak om 08u00 en de dealer kon hun niet bellen, omdat ze pas open gingen om 09u00.

Ik snap niet waarom ze nog goedkeuring moeten vragen? De klantendienst van Opel heeft toch gezegd dat ze alle versterkers gaan vervangen en ze hadden daarvoor mijn garage gecontacteerd.

Comment

• Vandaag mijn astra gaan bestellen in de volgende configuratie :

Opel Astra J 5 deurs Cosmo 1700 CDTI met 130 pk met start/stop functie

-
              Silver Lake dubbele metaalkleur
              - Geperforeerde lederen bekleding
              - Dubbele laadvloer in de koffer
              - Elektrische handrem met Hill assist
              - Digital Audio Broadcast
              - Seat comfortpack 2 op beide voorzetels
              - OPC line pack ( spoiler voor- en achteraan, zijdrempels en dakspoiler)
              - Bandenspanningscontrolesysteem
              - Donker getinte ruiten achteraan
              - Afneembare trekhaak
              - 16 inch reservewiel
              - 17 inch 7 spaaks velgen met winterbanden
              - 19 inch 5 spaaks velgen met zomerbanden
              - Led dagrijverlichting
              - Bluetooth kit met voicecontrol en geïntegreerde telefoonmodule
              - Automatic Light Control
              - AFL incl. Bi-Xenon met automatische hoogteregeling en grootlichtassistent
              - Hogedruk koplampsproeiers
              - Park Pilot parkeersensoren voor- en achteraan
              - Elektronisch inklapbare automatisch dimmende buitenspiegels
              - Premium Climate Pack links en rechts gescheiden met luchtvochtigheidssensor
              - Radio SD 900 incl. MP3 speler met navigatie met kleurenscherm, USB aansluiting + IPOD
              - Verchroomde deurgrepen
              - Elektrisch bediende ruiten voor en achter

Levering voorzien half december.

Comment

• bumperbescherming

hallo,
                Ik heb een opel astra J enjoy gekocht en had graag geweten of iemand van jullie ondertussen deze bumperbescherming gekocht of gezien had, ik zou het praktisch vinden om krassen ed te voorkomen op de bumper tijdens het in en uitladen van spullen.
                bedankt voor de reacties

Comment

• pfffft, wat moet ik er toch mee doen? Opel klantenservice beantwoord men mails gewoon niet! En ze komen gewoon aan en er staat niks van dreigende taal in ofzo. Gewoon enkele vragen die ik als gebruiker wil weten. Volgens hun laatste antwoord (in mei) is men dossier afgehandeld en moet ik genoegen nemen met hun antwoord. Maar dat doe ik dus niet!
                  DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Ik ben in het bezit van een Astra J 1.7 CDTI 110PK
                    Mijn auto heeft geen LED dagrijverlichting, daarom heb ik gevraagd in de garage waar ik hem gekocht heb of het mogelijk was om deze te verkrijgen, maar dat was niet via hun mogelijk..

Weet iemand of ik deze apart kan kopen en er laten in steken ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nick502 Bekijk Berichten
                      Ik ben in het bezit van een Astra J 1.7 CDTI 110PK
                      Mijn auto heeft geen LED dagrijverlichting, daarom heb ik gevraagd in de garage waar ik hem gekocht heb of het mogelijk was om deze te verkrijgen, maar dat was niet via hun mogelijk..

Weet iemand of ik deze apart kan kopen en er laten in steken ?
                      Volgens mij heb je 2 opties:
                      1) Het gewone lampje dat nu als dagrijlicht dient laten vervangen door een led lampje. Zal niet hetzelfde uitzicht hebben als de standaard led-dagrijverlichting, maar het is een mogelijkheid;
                      2) De lichtblokken die je nu hebt laten verwijderen en nieuwe blokken met de led-dagrijlichten laten plaatsen. (ik weet echter niet of er hiervoor extra aanpassingen nodig zijn)
                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Gisteren nog eens naar de garage geweest voor mijn ISS. Ze hebben met Duitsland gebeld en die herkende het probleem direct.
                        Ze gaan dus sowieso een nieuwe versterker steken die het probleem volledig oplost, maar van die versterkers zijn er nog maar 2 in omloop voor te testen.

Als ze een nieuwe versterker bestellen, dan krijg ik nog de oude. Dus ik moet nu wachten tot de nieuwe versterkers bestelbaar zijn. Dit kon morgen zijn, maar ook binnen een maand. Afwachten dus..

@Bjorn: ik denk dat de Opel klantendienst jou echt niet moet hebben. Telkens als ik een mailtje stuur reageren ze binnen de paar uur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                          Vandaag mijn astra gaan bestellen in de volgende configuratie :

Opel Astra J 5 deurs Cosmo 1700 CDTI met 130 pk met start/stop functie

- Silver Lake dubbele metaalkleur
                          - Geperforeerde lederen bekleding
                          - Dubbele laadvloer in de koffer
                          - Elektrische handrem met Hill assist
                          - Digital Audio Broadcast
                          - Seat comfortpack 2 op beide voorzetels
                          - OPC line pack ( spoiler voor- en achteraan, zijdrempels en dakspoiler)
                          - Bandenspanningscontrolesysteem
                          - Donker getinte ruiten achteraan
                          - Afneembare trekhaak
                          - 16 inch reservewiel
                          - 17 inch 7 spaaks velgen met winterbanden
                          - 19 inch 5 spaaks velgen met zomerbanden
                          - Led dagrijverlichting
                          - Bluetooth kit met voicecontrol en geïntegreerde telefoonmodule
                          - Automatic Light Control
                          - AFL incl. Bi-Xenon met automatische hoogteregeling en grootlichtassistent
                          - Hogedruk koplampsproeiers
                          - Park Pilot parkeersensoren voor- en achteraan
                          - Elektronisch inklapbare automatisch dimmende buitenspiegels
                          - Premium Climate Pack links en rechts gescheiden met luchtvochtigheidssensor
                          - Radio SD 900 incl. MP3 speler met navigatie met kleurenscherm, USB aansluiting + IPOD
                          - Verchroomde deurgrepen
                          - Elektrisch bediende ruiten voor en achter

Levering voorzien half december.

Proficiat! Ik ben erg tevreden van de mijne... Volgende week ook winterbanden gaan bestellen...
                          www.opelklassiek.be

Comment

• huppa, de mijne heeft er ook van.
                            'dringend service nodig' en 'motorvermogen beperkt'
                            dreigt stil te vallen als ie onder 1600 toeren komt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door b@rt Bekijk Berichten
                              hallo,
                              Ik heb een opel astra J enjoy gekocht en had graag geweten of iemand van jullie ondertussen deze bumperbescherming gekocht of gezien had, ik zou het praktisch vinden om krassen ed te voorkomen op de bumper tijdens het in en uitladen van spullen.
                              bedankt voor de reacties
                              ik ben deze nog niet tegengekomen, maar ik heb de doorzichtige folie laten plaatsen en ben er zeer tevreden over.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BobV Bekijk Berichten
                                ik ben deze nog niet tegengekomen, maar ik heb de doorzichtige folie laten plaatsen en ben er zeer tevreden over.
                                Doorzichtige folie is natuurlijk cleaner dan dit alternatief en als die inderdaad goed aangebracht is dan is het bijna onzichtbaar, ik twijfel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door b@rt Bekijk Berichten
                                  Doorzichtige folie is natuurlijk cleaner dan dit alternatief en als die inderdaad goed aangebracht is dan is het bijna onzichtbaar, ik twijfel
                                  doorzichtige folie is goed maar op lichtere kleuren valt het op dat die folie na een tijdje vergeeld....geen mooi zicht!....ik zou voor de afgebeelde plaat gaan.

Comment

• mijn astra daarnet naar de garage gedaan, natuurlijk geen mechanieker aanwezig, daar dan maar achtergelaten.
                                    Kunnen ze de volgende punten nakijken en herstellen;

- motorprobleem
                                    - zetel die 'klikt' in de bochten
                                    - kofferdeksel moet uitgelijnd worden
                                    - lichtsensor bijstellen

ik heb nu een vervangwagen meegekregen
                                    PICT0299.jpg
                                    en ik moet zeggen dat de nieuwe stukken beter is dan deze.
                                    vooral de zetels zijn van het ene uiterste naar het ander.

Comment

• Mijne gaat dinsdag binnen voor :

- infinity ss om te noteren welke type versterker ( op vraag vab Opel klantendienst) zodat m hopelijk ooit vervangen wordt door een goeie zonder geluidsschommelingen
                                      - zetels klikken ook in bochten
                                      - heb sinds paar dagen ook piepend geluid ergens uit dashboard links
                                      - lichtsensor

Benieuwd of er iets opgelost gaat geraken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BobV Bekijk Berichten
                                        huppa, de mijne heeft er ook van.
                                        'dringend service nodig' en 'motorvermogen beperkt'
                                        dreigt stil te vallen als ie onder 1600 toeren komt.
                                        Toevallig ook de 125PK CDTI ?

Heb zo ook 2 keer dezelfde melding gehad, is er voor binnengeweest maar wa et probleem juist was da weet ik nie, had wel geen probleem van dreigend stilvallen... sindsdien niet meer teruggehad...

Comment

• Ik heb de 110pk versie en gelukkig nog geen last van gehad van de foutmelding "motorvermogen beperkt". Mij is verteld dat ik de motor altyd en in toeren moet laten trekken. Dus als hij lekker warm gedraaid is laat ik hem bij het optrekken ook regelmatig tot 4000tr/min waardoor de filter niet zo snel verstropt raakt. Ik heb eigenlijk bij men 4 vorige Opels nog nooit last gehad van een roetfilter die verstropt raakt. Dus probeer ook eens langer in toeren te trekken.

Nog steeds krijg ik geen reactie van de Opel klantendienst dus ik zal me maar tot het hoofd van de dienst gaan wenden. Morgen ben moet ik ook niet werken dus zal ik ze eens een telefoontje geven, waarom ze me negeren.

Comment

Working...
                                          X