Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
    Het probleem is de positie van de sensor.
    Als ze die ergens anders plaatsen werkt dat wel zoals het hoort.
    En waar staat die sensor dan bij de Astra?
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• In de voorruit bij de binnenspiegel, naast de regensensor
      DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Alé men voiture is binnen voor de aircopomp te vervangen, curieus of em straks da schurend geluid nog maakt. de Infinity versterker was helaas nog niet binnen khad alles al in in gereedheid gebracht zoda ze er direct aan zouden kunnen beginnen
        DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
          In de voorruit bij de binnenspiegel, naast de regensensor
          Bij mijn vorige astra stond die daar ook en toen werkte da perfect...

Sensor is vervangen, maar nog nie in echt zonnig weer gereden dus lichten zijn nog nie uitgeweest, of anders hebben ze het ingesqteld dat ze nu gewoon nie meer uitgaan...

Zetel nog nie hersteld, haden enkel achterframe besteld maar lost probleem nie op, ze moeten dus volledig het frame vervangen van de zetel, is besteld dus binnenkort mag m nog ies binnen...

Infinity hadden ze ook nog geen nieuws van...

Comment

• Ik zal hier ook maar eens gaan posten, heb vorige week een tweedehands Opel Astra Enjoy besteld, nu is alles rond moet ik alleen nog wachten op m'n platen, hopelijk komen die morgen aan

Comment

• Idd bij mijn Twintop, 2 GTC's En corsa D deden de regensensor en de lichtsensor het perfect zonder al die tralala van licht aan en licht uit. Ze zouden dan maar eens iets moeten uitbrengen dat dieje sensor onder nen andere hoek komt te zitten ofzo want kvind et wel een belachelijk zicht soms

Comment

• Nevermind.
                Last edited by ; 21/10/2011, 13:30.

Comment

• Probleem Astra J

Big Problem met mijn Astra J.
                  Gisterenmorgen wil ik hem starten.. tevergeefs!!

De radio werkt, alle lampjes werken, maar het starten niet!!! Hij probeert te starten maar lukt niet.. De wijzers van de snelheidsmeters initialiseren zoals bij elke start, maar motor draait niet..
                  Vast 1 of andere electronicaprobleem!

Nu weggetakeld en in de opel garage. Ben benieuwd wat ze morgen gaan zeggen

Grtz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Malik Bekijk Berichten
                    Big Problem met mijn Astra J.
                    Gisterenmorgen wil ik hem starten.. tevergeefs!!

De radio werkt, alle lampjes werken, maar het starten niet!!! Hij probeert te starten maar lukt niet.. De wijzers van de snelheidsmeters initialiseren zoals bij elke start, maar motor draait niet..
                    Vast 1 of andere electronicaprobleem!

Nu weggetakeld en in de opel garage. Ben benieuwd wat ze morgen gaan zeggen

Grtz
                    Waarschijnlijk alternator.

Comment

• Neen niet de alternator. Blijkt de injectors te zijn. Die waren verstopt??
                      Bizar & dit voor een nieuwe auto. De garagist vertelde me dat de brandstof van tegewoordig bijna allemaal bio diesel is.. Goed voor het milieu. Slecht voor de motor

Opgelost geweest door het brandstofsysteem af te koppelen en de motor 2 uur laten draaien op een additief ipv diesel. reinigt de injectors en heel de motor..
                      Achteraf vlot kunnen starten.

Ook vreemd want wist niet dat zo een toestel bestond?? gewoon uw motor laten draaien op vloeistof die extern in een machine steekt. Motor draait dan op de vloeistof van dat toestel & niet op diesel uit de tank.

Comment

• En zware kosten?

Comment

• Olééé men 300€ van men ISS is gestort ! Dus die heb ik al terug, nu nog wachten tot de nieuwe versterker geleverd wordt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
                            Olééé men 300€ van men ISS is gestort ! Dus die heb ik al terug, nu nog wachten tot de nieuwe versterker geleverd wordt
                            Sjieke dinges... ben ook aan 't wachten op de versterker, benieuwd oe lang et nog zal duren...

Comment

• 'k Heb niet heel het topic doorgelezen, maar een vraagje aan de Astra rijders.
                              Mijn vrouw heeft eerder deze week haar Astra Ecoflex in ontvangst mogen nemen.
                              Wat haar (en mezelf) 's avond irriteert, is dat het navi- en radioscherm 's avonds veel te fel verlicht is.
                              Zelfs in de nacht stand, vinden wij het nog te fel.

Bestaat er een methode om de helderheid van dat scherm te verminderen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                                'k Heb niet heel het topic doorgelezen, maar een vraagje aan de Astra rijders.
                                Mijn vrouw heeft eerder deze week haar Astra Ecoflex in ontvangst mogen nemen.
                                Wat haar (en mezelf) 's avond irriteert, is dat het navi- en radioscherm 's avonds veel te fel verlicht is.
                                Zelfs in de nacht stand, vinden wij het nog te fel.

Bestaat er een methode om de helderheid van dat scherm te verminderen?
                                Ja, het knopje links naast je stuur naar onder houden om heel de verlichting te dimmen.
                                Zie foto..
                                Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Heb ik ook geprobeerd, maar mij leek het dat dan enkel de snelheidsmeter en toerenteller dimden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                                    Heb ik ook geprobeerd, maar mij leek het dat dan enkel de snelheidsmeter en toerenteller dimden.
                                    Het scherm dimt bij mij ook dan..

Comment

• Ik ga het vanavond nog's proberen.

Comment

• Idd die staat bij mij ook wat gedimt anders verlicht je heel de straat

Comment

• Het dimt het scherm ook bij mij.

Vandaag eff mijn astra enjoy aan de computer laten hangen.
                                          Had maar een boordcomputer die bestond uit 3 tabbladen. Kon gemiddeld verbruik en dergelijke niet zien. Is blijkbaar optioneel!! Nu bestaat mijn boordcomputer uit 7 tabbladen.

Heb gratis bij de garage mogen opzetten! Ze moeten gewoon iets aanvinken op de computer!

Normaal gezien mag dit niet geweten zijn, aangezien het een optie is bij opel! En enkele honderden euros kost.

Comment

Working...
                                          X