Geen originele bleutooth installatie maar mijne parraot ck3100 heeft soms ook zo een kuren. Moet dan ook de bleutooth op de gsm op en afschakelen. Ligt mss wel aan de gsm's
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Astra J
Collapse
X
-
DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk BerichtenGeen originele bleutooth installatie maar mijne parraot ck3100 heeft soms ook zo een kuren. Moet dan ook de bleutooth op de gsm op en afschakelen. Ligt mss wel aan de gsm's
Nen bleu is een pisserke in het leger...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenHet is BLUE en geen BLEU
Nen bleu is een pisserke in het leger...DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
[quote=William Junior;4766249]Hey iemand ervaring met witte leds voor de nummerbordverlichting ??
welke leds nemen voor een mooi efect ? zelf had ik ledjes gesoken (goeikope van 10 euro) maar ondervond 2 iritante problemen zoals de ledjes schijnen alebei naar rechts dus niet mooi in het midden verlicht en mijn boordcomputer geeft aan dat de verlichting stuk is met de leds daar ze wel branden .. heb ze er dus maar uitgehaalt en weer de originele geplaatst .. Iemans betere ervaringen ?[/quote
Misschien deze : www.r-led.de
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk BerichtenWaarom de Astra, Polleke2?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenPolleke toch Zal ik u even in contact brengen met een collega van me die met een Astra rijd? Liefst zou hij dat dit in de vaart rijden, echt het is dezelfde hoop miserie als bij sommige Insignia's.Opel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport (sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten?? wat bedoel je daarmee ?
Je hebt toch een recente Insignia? De Astra is toch kleiner, of vergis ik me?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk BerichtenGewoon, wat er staat.
Je hebt toch een recente Insignia? De Astra is toch kleiner, of vergis ik me?
Niks meer niks minder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenPolleke toch Zal ik u even in contact brengen met een collega van me die met een Astra rijd? Liefst zou hij dat dit in de vaart rijden, echt het is dezelfde hoop miserie als bij sommige Insignia's.
Ik ken ook altijd wel iemand die via via heeft gehoord dat die dit en dat heeft voorgehad met een welbepaalde wagen...Ik heb ook geleerd zulke verhalen niet met een korreltje zout maar met een strooiwagen zout op te nemen...Verhalen worden immers al te vaak opgeklopt om ze sappiger te maken...
Om maar te zeggen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenDe vele voordelen van deze aankoop hebben me dit doen besluiten.
Niks meer niks minder.
Wat zijn die voordelen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk BerichtenVervangt die de Insi, of komt hij er bij?
Wat zijn die voordelen?
Dus is hij een vervanger.
Voordelen zijn financieel.
18% personeelskorting.
15 % eco korting.
21 BTW korting.
Is in totaal 54% korting op de catalogusprijs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenDe insi is verkocht ondertussen.
Dus is hij een vervanger.
Voordelen zijn financieel.
18% personeelskorting.
15 % eco korting.
21 BTW korting.
Is in totaal 54% korting op de catalogusprijs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenAls die berekening klopt, eet ik m'n schoenen op.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenBegin dan maar al !
Worden al die bedragen apart afgetrokken van de catalogusprijs?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
Worden al die bedragen apart afgetrokken van de catalogusprijs?
Als die auto 30.000 euro zou kosten dan gaat het als volgt :
30.000 - 18% = 24.600
24.600 - 15 % = 20.910
20.910 - 21% = 16.519
Dus je hebt niet helemaal ongelijk en is het uiteraard niet 30.000 - 54% want dat zou op 13.800 komen
Comment
Comment