Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Maar zit de BC niet standaard in de Cosmo??
    DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• bij mij wel, maar ik versta polleke wel.
      schande dat ze daar 200€ voor durven vragen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
        Maar zit de BC niet standaard in de Cosmo??
        Cosmo is duurder en daar zit in de duurdere prijs de BC bijberekend.
        Dus de meerprijs boven een Enjoy moet ergens verantwoord worden.
        Als blijkt dat Opel de BC exclusief standaard op een cosmo programmeert en die aanbiedt als optie op een enjoy, waar dan iedereen die het aan zijn dealer vraagt om deze gratis te programmeren, moeten ze mij die aan de optieprijs maar terugbetalen...
        Of mijn eerste onderhoud maar gratis geven !
        Iedereen content !!
        Last edited by ; 29/11/2011, 22:40.

Comment

• En het is zelfs 230 euro...

Comment

• Ze kunnen alles programmeren op de Astra, zelf software voor opties die je niet hebt (geeft wel errors)

Bij de Enjoy is Information Display standaard niet aanwezig,

Maar kun je gewoon makkelijk enablen en dan heb je de Cosmo software (7 tabbladen.)

Dit kost inderdaad 230 euro. Dealers zeggen dat het niet mogelijk is omdat ze het eigenlijk niet mogen doen.

Comment

• er zal nog wel meer standaard op cosmo staan tov enjoy dat de meerprijs verantwoordt.
              al ken ik het verschil in prijs niet direct.
              Last edited by ; 29/11/2011, 22:46. Reden: in prijs

Comment

• Ik volg hier effe niet met die boordcomputer.

ik krijg die optie twv van 230 er ook bij als 'geste' bij aankoop van mn nieuwe auto.

maar volgens ik hierboven lees is dat gewoon een update dat de dealer toepast ofzo..

dus dat wil zeggen dat de knopjes voor die BC te bedienen al standaard aanwezig zijn op de Enjoy?

en wat zijn die 7 tabbladen precies?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BobV Bekijk Berichten
                  er zal nog wel meer standaard op cosmo staan tov enjoy dat de meerprijs verantwoordt.
                  al ken ik het verschil niet direct.
                  Nog veeeel meer !
                  Maar daar gaat het niet om, deontologisch is dit niet juist.
                  Geen enkele dealer zou dat mogen programmeren op een originele Essentia.
                  Tenzij de eigenaar beslist om daar minimum 230 euro voor op te hoesten.
                  Lijkt me niet meer dan logisch, niet ?
                  Als zij dat als geste willen doen naar hun klanten dan mag mijn dealer mij ook een geste doen van 230 euro in de vorm van een gratis onderhoud ofzo...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonne c. Bekijk Berichten
                    Ik volg hier effe niet met die boordcomputer.

ik krijg die optie twv van 230 er ook bij als 'geste' bij aankoop van mn nieuwe auto.

maar volgens ik hierboven lees is dat gewoon een update dat de dealer toepast ofzo..

dus dat wil zeggen dat de knopjes voor die BC te bedienen al standaard aanwezig zijn op de Enjoy?

en wat zijn die 7 tabbladen precies?
                    Natuurlijk. Dat zijn geen extra knopjes. Enkel de software wordt aangepast.

Comment

• Maar volgens mij heb ge voor u 230€ nog wel meer optie's dan als ge hem laat programmeren. Zo heb ik geen sensors zitten in mijn koelvloeistofvat, ruitensproeiervloeistof, defecte lampen die worden weergegeven.... Dat heb je dan weer wel als je die 230€betaald
                      DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• t'is uit principe

Comment

Maar volgens mij heb ge voor u 230€ nog wel meer optie's dan als ge hem laat programmeren. Zo heb ik geen sensors zitten in mijn koelvloeistofvat, ruitensproeiervloeistof, defecte lampen die worden weergegeven.... Dat heb je dan weer wel als je die 230€betaald
                          Welk voordeel heb je dan met die extra tabbladen ??

Comment

t'is uit principe
                            right !

Comment

Maar volgens mij heb ge voor u 230€ nog wel meer optie's dan als ge hem laat programmeren. Zo heb ik geen sensors zitten in mijn koelvloeistofvat, ruitensproeiervloeistof, defecte lampen die worden weergegeven.... Dat heb je dan weer wel als je die 230€betaald
                              zit er da bij mij allemaal op?

Comment

• Kan ik verbruik zien, hoeveel ik nog mee men tank kan doen, gemiddeld verbruik, gemiddelde snelheid zien. And that's about it . Trouwens mijn dealer had eigenlijk gezegd dat de BC standaard mee met de navigatie werd geleverd. Dat bleek achteraf dan toch niet waar. Dus nu heb ik het toch een beetje

Comment

zit er da bij mij allemaal op?
                                  Normaal gezien moet dat ja, sproeit ne keer u potteke leeg, dan zulde et zien . Bij mij geeft hem dat niet weer, daar kunt ge het enkel zien als em nimmer op de ruite spuit

Comment

• electronische handrem en hill start ook standaard
                                    knoppeke om mijn zetels plat te leggen ook

Comment

Normaal gezien moet dat ja, sproeit ne keer u potteke leeg, dan zulde et zien . Bij mij geeft hem dat niet weer, daar kunt ge het enkel zien als em nimmer op de ruite spuit
                                      mijn vriendin is er gelukkig mee

Comment

electronische handrem en hill start ook standaard
                                        knoppeke om mijn zetels plat te leggen ook
                                        Deze zijn niet meer standaard nu.
                                        Kost 200 euro...

Comment

• Heb ik dan ook als optie genomen , alleen die knopkes om de zetels plat te gooien heb ik ni, maar die vind ik ook vrij nutteloos voor die 2X dat die zetels mss plat liggen.

Comment

Working...
                                          X