Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Enkele pics van de mijne. Zijn pics die ik raprap genomen heb want sinds ik hem heb heeft het alleen nog maar geregend of gesneeuwd

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
        Ik snap ook niet da ge de 1.7cdti 110pk niet vlot vind. Ik kan vlot mee met het verkeer en vele moeten zelfs onder doen aan de Astra

Filmpje van men Sports Tourer van 0 - 100km/h
        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
        Bjorn,

Ik merk bij jou een SHIFT logo als je tegen 4000 toeren komt. heb je dit altijd? heb het bij mijn njoy 2009 nog nooit gezien.

Comment

• Is bij mij ook aanwezig, al vanaf 1800 toeren of zo.

Comment

• Idd komt ongeveer bij 1800 toeren op heet schermke te staan maar ik kijk er ni véél naar. Zat standaard bijgeleverd toen ik hem ging afhalen.
            DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• is dat shift gedoe geen onderdeel van het hele Eco gedoe?

De mijne heeft dat ook

Comment

• Kan wel ik heb de 1.7 ecoflex
                DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DyNaRaX Bekijk Berichten
                  is dat shift gedoe geen onderdeel van het hele Eco gedoe?

De mijne heeft dat ook
                  Dat klopt.

Comment

• Heb da ook op mijn 125pk CDTI... maar euhm volg da nie echt

Comment

• Ik heb vandaag weer veel kilometers gedaan dus de muziek weer lekker open gedraait. In vergelijking met men vorige versterker geeft de nieuwe ISS versterker toch een héél ander geluid, persoonlijk vind ik hem nog steeds iets te "schel" klinken en mag de bass iets dieper gaan. Ik vind dat de letter "S" altyd zo scherp klinkt. Maar ik heb nu men instellingen op Bass + 8, Midden, -2 en treble op -2 gezet en dan is het zeker goed . Enkel mis ik toch de diepe bass van men vorige versterker een beetje, die ben ik nu weer gewoon geworden. Maar binnen een paar weekjes ben ik dat toch weer vergeten :p. Het klinkt nu eindelijk allemaal hoe het eigenlijk altyd al had moeten klinken.

Comment

Ik heb vandaag weer veel kilometers gedaan dus de muziek weer lekker open gedraait. In vergelijking met men vorige versterker geeft de nieuwe ISS versterker toch een héél ander geluid, persoonlijk vind ik hem nog steeds iets te "schel" klinken en mag de bass iets dieper gaan. Ik vind dat de letter "S" altyd zo scherp klinkt. Maar ik heb nu men instellingen op Bass + 8, Midden, -2 en treble op -2 gezet en dan is het zeker goed . Enkel mis ik toch de diepe bass van men vorige versterker een beetje, die ben ik nu weer gewoon geworden. Maar binnen een paar weekjes ben ik dat toch weer vergeten :p. Het klinkt nu eindelijk allemaal hoe het eigenlijk altyd al had moeten klinken.
                        +8 -2 -2 ??????

Bij mij +3 0 0 en dan vind ik den bas al heeeeel stevig
                        Al mijn MP3's staan wel op 96db, kan m dus tot 60 opendraaien zonder boxen kapot te spelen en dan doen met sommige liedjes mijn oren echt pijn...

Hier enkele met mooien bas in, eerste kan ik nie uithouden as m op max staat :
                        Diddy - Dirty Money performing Love Come Down
                        Diddy - Dirty Money performing Hello Good Morning
                        Swedish house maffia - Miami 2 Ibiza!
                        Black Eyed Peas - My Humps
                        Cypress Hill Get 'Em Up (Ap's Power Mix) Produced by Apathy
                        Embargo_-_embargo-sob
                        Eminem - Without Me lyrics
                        en vele anderen, vooral retro house bv.

Dees liekes moe ge zeker ies testen met infinity, klinken echt super

Comment

• Ja mer ik ben teveel gewoon van mijne vorige versterker denk ik :p, daar ging den bas zo diep da ge nimmer in den achteruitkijkspiegel kon kijken van de trillingen :p. Die versterker kon ge ook afstellen. Tis gewoon terug wennen voor mij. Ik hou nu eenmaal van véél bass :p. Ik zet de mijne ongeveer op 40 qua volume en dan staat em toch best hard ze :p. kzal u liekes eens op mijn stickske zetten.

Ik zette altyd Robyn - Call your girlfriend (feed me remix op) dan trilde de spiegels bena van den otto af

+ YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• mannekes, mannekes zet deze maar eens op : Doodge - Whoomp (Housecat Mix)
                            Daar breken uw spiegels van af...

Comment

• Wil je een nummer om die subwoofer eens te laten doen voor wat hij gemaakt is :

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

BEATS 4 MY VAN!!!!!!!!

Hier zitten frequenties in tot 12 Hz....klinkt in onze Insignia (met infinity) bangelijk diep!

Het volgende filmpje (opgenomen in een Insignia sedan) heeft me toen overtuigd om voor het infinty systeem te kiezen...dat volumeprobleem hebben we trouwens niet in onze auto...geluk gehad zeker???
                              Last edited by ; 18/12/2011, 01:03.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DyNaRaX Bekijk Berichten
                                is dat shift gedoe geen onderdeel van het hele Eco gedoe?

De mijne heeft dat ook
                                Is ook op de niet-ecoflex versies aanwezig.

Comment

kzal u liekes eens op mijn stickske zetten.
                                  La ma weten oe et bij u klinkt hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                                    mannekes, mannekes zet deze maar eens op : Doodge - Whoomp (Housecat Mix)
                                    Daar breken uw spiegels van af...
                                    Zal ik oek ies testen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Badsloefke Bekijk Berichten
                                      Zal ik oek ies testen
                                      Laat iet wete hé !

Morgen wordt mijn astra afgeleverd en dan gaat de Pioneer TS-WX77A erin.
                                      Ik wou ook eerst Infinty als optie nemen maar door de slecht ervaringen hier heb ik toch maar besloten om een aftermarket subje te plaatsen. Aangezien ik mijn insignia heb weggedaan omdat ik de "kleine" tekortkomingen beu was en weer niet in hetzelfde schuitje wou belanden...
                                      Maar hey, een actieve sub van Pioneer heeft me nog nooit ontgoocheld dus ik verwacht een knallende bass, niks meer niks minder

Comment

• Ik heb het hier al eens gevraagd denk ik : voor diegene die interesse hebben, vanaf morgen heb ik hier 4 spiksplinternieuwe 225/50/17 banden liggen die van mijn astra komen. Merk weet ik morgen pas maar wie interesse heeft kan me altijd iets laten weten. Prijs overeen te komen. Wie geen Infinty heeft en/of een subwoofer, ik heb 2 Pioneer TS-WX77A subwoofers liggen waarvan er één weg mag.De doos is nog niet open geweest en dus nog verzegeld. Deze was bestemd voor mijn vrouw hare corsa maar uiteindelijk wil zij hem er niet in. Kost in de winkel 399 euro en mag weg voor 300 euro. Je kan altijd de andere, die al wel is uitgepakt, passen en bekijken. Alles zit er uiteraard bij voor montage en bekabeling.
                                        Heb hier ook nog een setje aftermarket xenon liggen met canbus cancellers zodat je geen meldingen krijgt op je boordcomputer. Is H7 en één zomer gebruikt in mijn mobilhome.
                                        Heeft er 220 gekost en mag weg voor 50 euro. Ik weet het, het is niet de juiste rubriek maar misschien heeft hier toch iemand interesse en dan denk ik vooral aan de banden omdat er hier veel met deze maat rondrijden.

Comment

• filmpje van het resultaat van de nieuwe ISS versterker

+ YouTube Video

Comment

Working...
                                          X