Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Astra J
Collapse
X
-
Ja khad et al gezien zogezegd auteursrechtenDAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk BerichtenJa khad et al gezien zogezegd auteursrechten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Badsloefke Bekijk BerichtenTrouwens donderdag den Astra GTC zien staan in garage, viel beke tegen vind ik...
Dan vind ik nen 3deurs Corsa nog mooier, stond er ook in het wit en dan met zwarte velgen... mijn madam was direct verkocht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenMijn madam heeft die in Pepper Dust met de zwarte 17 inch velgen...
Succes met de Astra. 't is toch morgen dat je hem kunt halen of niet?
Al 19"-ers op het oog?2010 BMW 118d Edition Lifestyle 143pk
2010 BMW 520dA Touring Edition Sport 177pk (verkocht)
2012 BMW 320dA F30 ModernLine 184pk (verkocht)
2014 BMW 520XdA LCi F11 M-pack 184pk
http://www.fabrieksbanden.nl
http://www.originelevelgen.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Baarsje Bekijk BerichtenMooie combi Pol, vooral die velgen...
Succes met de Astra. 't is toch morgen dat je hem kunt halen of niet?
Al 19"-ers op het oog?
Heb ondertussen een stelletje 19 inchers op de kop kunnen tikken.
En ja, morgen is ie de mijne...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dennisvd Bekijk BerichtenIk vroeg me af:
Zit er eigenlijk veel verschil tussen een astra model 2010 en het model uit 2011? Op internet kan ik precies niets vinden...
Comment
-
ulle liekes gedownload pol en Björn en getest maar de mijne klinken toch nog beter vind ik :-) :-)
zeker ook ies die van mij proberen...
heb trouwens terug de klik in mijn zetel as ik bochtjes pak :-( nogmaals afspraak maken dan...
( grappig iPhone maakt nichtjes van mijn bochtjes bij autocorrectie... geeft wel een totaal andere betekenis :-) :-) )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Badsloefke Bekijk Berichtenulle liekes gedownload pol en Björn en getest maar de mijne klinken toch nog beter vind ik :-) :-)
zeker ook ies die van mij proberen...
heb trouwens terug de klik in mijn zetel as ik bochtjes pak :-( nogmaals afspraak maken dan...
( grappig iPhone maakt nichtjes van mijn bochtjes bij autocorrectie... geeft wel een totaal andere betekenis :-) :-) )
Om 17u mag ik mijn karreke gaan halen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BobV Bekijk Berichtenen? zijde er mee thuis geraakt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenJep er staan al 15 km op !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Badsloefke Bekijk Berichtenen zij dem nog nie beu dan haha ?
En die zeteltjes zitten als gegooooten....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenNee, nog nie. Als ik hem daarnet in de showroom zag staan verschoot ik er zelf van welk ferm bakske daar stond...
En die zeteltjes zitten als gegooooten....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BobV Bekijk Berichtenwaarschijnlijk alles nog aan't instellen
Ikke gisteren den auto binnen willen zetten, geen licht, posten op de radio anders
bleek dat ik de reservesleutel vast had!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BobV Bekijk Berichtenlederen AGR zetels?
Kwestie van ons madam, als ze al meerijdt, ook iets te gunnen hé
Comment
Comment