Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
    filmpje van het resultaat van de nieuwe ISS versterker

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Tis al geblokkeerd door Youtube

Comment

• Ja khad et al gezien zogezegd auteursrechten
      DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
        Ja khad et al gezien zogezegd auteursrechten
        Dees klinkt ook leuk, mixke

Comment

• Trouwens donderdag den Astra GTC zien staan in garage, viel beke tegen vind ik...
          Dan vind ik nen 3deurs Corsa nog mooier, stond er ook in het wit en dan met zwarte velgen... mijn madam was direct verkocht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Badsloefke Bekijk Berichten
            Trouwens donderdag den Astra GTC zien staan in garage, viel beke tegen vind ik...
            Dan vind ik nen 3deurs Corsa nog mooier, stond er ook in het wit en dan met zwarte velgen... mijn madam was direct verkocht
            Mijn madam heeft die in Pepper Dust met de zwarte 17 inch velgen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
              Mijn madam heeft die in Pepper Dust met de zwarte 17 inch velgen...
              Mooie combi Pol, vooral die velgen...

Succes met de Astra. 't is toch morgen dat je hem kunt halen of niet?
              Al 19"-ers op het oog?
              2010 BMW 118d Edition Lifestyle 143pk
              2010 BMW 520dA Touring Edition Sport 177pk (verkocht)
              2012 BMW 320dA F30 ModernLine 184pk (verkocht)
              2014 BMW 520XdA LCi F11 M-pack 184pk

http://www.fabrieksbanden.nl
              http://www.originelevelgen.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Baarsje Bekijk Berichten
                Mooie combi Pol, vooral die velgen...

Succes met de Astra. 't is toch morgen dat je hem kunt halen of niet?
                Al 19"-ers op het oog?
                Jaja weet ik ...
                Heb ondertussen een stelletje 19 inchers op de kop kunnen tikken.
                En ja, morgen is ie de mijne...

Comment

• Ik vroeg me af:
                  Zit er eigenlijk veel verschil tussen een astra model 2010 en het model uit 2011? Op internet kan ik precies niets vinden...

Comment

• Deze MOET je ook eens downloaden. Kan op Youtube en dan converteren naar MP3.
                    Mix zelf begint vanaf de 3de minuut.
                    Is verkozen tot beste liveset van 2010 door de BBC.

Swedish House Mafia - Essential Mix Of The Year (2010)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dennisvd Bekijk Berichten
                      Ik vroeg me af:
                      Zit er eigenlijk veel verschil tussen een astra model 2010 en het model uit 2011? Op internet kan ik precies niets vinden...
                      paar kleine dingen, bvb bij de enjoy heb je standaard regensensor en lichtsensor als ik mij niet vergis (2010) op de 2011 niet.

Comment

• ulle liekes gedownload pol en Björn en getest maar de mijne klinken toch nog beter vind ik :-) :-)
                        zeker ook ies die van mij proberen...

heb trouwens terug de klik in mijn zetel as ik bochtjes pak :-( nogmaals afspraak maken dan...

( grappig iPhone maakt nichtjes van mijn bochtjes bij autocorrectie... geeft wel een totaal andere betekenis :-) :-) )
                        Last edited by ; 19/12/2011, 15:40.

Comment

ulle liekes gedownload pol en Björn en getest maar de mijne klinken toch nog beter vind ik :-) :-)
                          zeker ook ies die van mij proberen...

heb trouwens terug de klik in mijn zetel as ik bochtjes pak :-( nogmaals afspraak maken dan...

( grappig iPhone maakt nichtjes van mijn bochtjes bij autocorrectie... geeft wel een totaal andere betekenis :-) :-) )
                          Ik heb die van U ook al gedownload, volgende week eens proberen als de sub erin staat.
                          Om 17u mag ik mijn karreke gaan halen...

Comment

• en? zijde er mee thuis geraakt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BobV Bekijk Berichten
                              en? zijde er mee thuis geraakt?
                              Jep er staan al 15 km op !

Comment

Jep er staan al 15 km op !
                                en zij dem nog nie beu dan haha ?

Comment

en zij dem nog nie beu dan haha ?
                                  Nee, nog nie. Als ik hem daarnet in de showroom zag staan verschoot ik er zelf van welk ferm bakske daar stond...
                                  En die zeteltjes zitten als gegooooten....

Comment

• waarschijnlijk alles nog aan't instellen
                                    Ikke gisteren den auto binnen willen zetten, geen licht, posten op de radio anders
                                    bleek dat ik de reservesleutel vast had!

Comment

Nee, nog nie. Als ik hem daarnet in de showroom zag staan verschoot ik er zelf van welk ferm bakske daar stond...
                                      En die zeteltjes zitten als gegooooten....
                                      lederen AGR zetels?

Comment

waarschijnlijk alles nog aan't instellen
                                        Ikke gisteren den auto binnen willen zetten, geen licht, posten op de radio anders
                                        bleek dat ik de reservesleutel vast had!

Comment

lederen AGR zetels?
                                          Geperforeerde lederen zetels met op beide seat comfort pack 2...
                                          Kwestie van ons madam, als ze al meerijdt, ook iets te gunnen hé

Comment

Working...
                                          X