Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 't is z'n geld waard.

Comment

• waar blijven de foto's??, :p
      DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
        waar blijven de foto's??, :p
        Morgen hé, was te donker vandaag om er nog te nemen.
        Eer ik uit de garage was, was het al 18u...
        Maar morgen kan je ze hier bewonderen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DyNaRaX Bekijk Berichten
          Ik ben echt verschoten van dat 1.3 blokje, het is ongelofelijk hoeveel power dat heeft laag in toeren. Ik heb dikke 4 jaar met een Auris 1.4 d4d 90pk gereden maar daar moest je wachten tot 2000 rpm voor de power beschikbaar was.

Echt doortrekken heb ik nog niet gedaan, eerst nog wat inrijden voor ik begin te sleuren aan de lichten.

Best een leuk blok hé Enkel als hij echt koud staat is er niemand thuis, maar eens een paar km gereden vind ik dat echt een zalige motor!
          www.opelklassiek.be

Comment

• Als het wat beter weer is zal ik betere maken. Deze waren tussen de buien door.
            Ben zelfs vergeten één van zijn kont te maken...en zijn prachtige zetels...

Comment

• Very nice, zijn 19" velgens staan m goe :-) :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten

Als het wat beter weer is zal ik betere maken. Deze waren tussen de buien door.
                hey Polleke, knappe auto,proficiat, maar waar zijn je OPC-embleempjes die normaal onder de pinkers staan?

Comment

Als het wat beter weer is zal ik betere maken. Deze waren tussen de buien door.

mooi Pol....ik herken die kleur....is erg dankbaar

Comment

• Sjieke dinges!! gade veel geniet van hebben. Waar is de europeese nr plaat? :p
                    DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dami Bekijk Berichten
                      hey Polleke, knappe auto,proficiat, maar waar zijn je OPC-embleempjes die normaal onder de pinkers staan?
                      Tenks ! Goei vraag...die zaten er niet op...zal eens vragen of dat nog gedaan wordt als ik morgen naar de garage ga.

PS heb U een aantal weken geleden op een zaterdagavond in het centrum van Mortsel nog zien voorbij stuiven...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichten
                        mooi Pol....ik herken die kleur....is erg dankbaar
                        Wim,

Ik had die op de uwe gezien en was meteen verkocht. (spijt dat ik die niet genomen had)
                        Dus bij de eerstvolgende gelegenheid was de keuze snel gemaakt !
                        Ze komt op deze foto's wel iets te blauw over. Als ik betere lichtinval heb zal ik andere foto's maken en zal de kleur beter tot haar recht komen.

PS deze foto's zijn genomen na zijn eerste waxbeurt...
                        Last edited by ; 20/12/2011, 20:06.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
                          Sjieke dinges!! gade veel geniet van hebben. Waar is de europeese nr plaat? :p
                          Die is aangevraagd, dus voorlopig nog even de oude erop.
                          Er staan nu 200 km op de teller en hij rijdt zalig (mede door de stoelen vermoed ik).
                          Wat ik mis is wel een beetje "power". 130 pk is niet slecht maar mijn Insignia had 208 pk en dat is toch wel even gewoon worden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Badsloefke Bekijk Berichten
                            Very nice, zijn 19" velgens staan m goe :-) :-)
                            Ja, het zal wennen zijn als volgende week de wintersloffen eronder komen...

Comment

• Nie echt on topic maar dit is mijn madam hare corsa ...

Comment

• zijstraat van miksebeekstraat?
                                Opel Insignia OPC
                                BMW X5 3.0i
                                Caterham Super 7

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WhN Bekijk Berichten
                                  zijstraat van miksebeekstraat?
                                  jep...

Comment

• Dacht ik al te herkennen. Mijn ouders wonen 200m verder
                                    Opel Insignia OPC
                                    BMW X5 3.0i
                                    Caterham Super 7

Comment

Nie echt on topic maar dit is mijn madam hare corsa ...
                                      Wat een mooie glans zeg! hoe doe je dat ....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichten
                                        Wat een mooie glans zeg! hoe doe je dat ....
                                        Héél gewoon, drie glazen melk per dag...

Comment

Héél gewoon, drie glazen melk per dag...

Comment

Working...
                                          X