Ik had van de week terug de foutmelding op men dashboard nadat men alternator vervangen is geweest. Dus ne keer terug naar de garage gebelt en ze gingen dit voor me uitzoeken. Nu blijkt dat er hier een instructie van beschikbaar is. Daarin staat dat dit probleem gekend is en dat het geen enkel probleem is (en dat er ook nog geen oplossing voor is). Nu heb ik er ook niet véél last van maar ik hoop wel dat er in de toekomst een update hiervoor gaat komen. Ik heb het enkel bij vries weer als ik de zetel-stuurverwarming, radio + infinity, achterruitverwarming, blazer (altyd op stand 3 ) en lichten op heb staan. Dus véél verbruikers. De alternator zou eventjes niet mee kunnen met laden en geeft daarom deze error. Als ik dan één van de verbruikers uitschakel bij de foutmelding dan verdwijnt 5sec later de foutmelding en vanaf dan kan ik alles terug vollenbak gebruiken :p. Als ik nog eens in de garage moest zijn gingen ze de nota laten zien en zien of er eventueel een oplossing beschikbaar is.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Astra J
Collapse
X
-
DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
-
Nieuw fimkes gemaakt van het ISS :p daar youtube da ander blokkeerde :p. tis wel een slecht lieke hahaha maar tmag niks copyrighted zijn . Da tweede filmke blokkeren ze mss weer mer we proberen maar
+ YouTube Video
+ YouTube Video Last edited by Volvo_Bjorn; 22/12/2011, 20:04.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichtenjep...
Gefeliciteerd met je nieuwe bolide! Knap man.
Xenons en de velgen maken hem echt af.
Knappe kleur ook voor een Astra. Geeft wat contrast op de gefumeerde achterlichten.
Keep it safe!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Underwood Bekijk BerichtenPopol,
Gefeliciteerd met je nieuwe bolide! Knap man.
Xenons en de velgen maken hem echt af.
Knappe kleur ook voor een Astra. Geeft wat contrast op de gefumeerde achterlichten.
Keep it safe!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk BerichtenNieuw fimkes gemaakt van het ISS :p daar youtube da ander blokkeerde :p. tis wel een slecht lieke hahaha maar tmag niks copyrighted zijn . Da tweede filmke blokkeren ze mss weer mer we proberen maar
+ YouTube Video
+ YouTube Video
Welk lieke is da? Zo slecht is da nie
Comment
-
goh iet van Gigi d'Agostino mer den tittel weet ik just ook ni hahaDAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Ondertussen staan er al bijna 700 km op de teller...
Paar kleinigheidjes die ik volgende week even ga melden aan de garage...
Ondertussen heb ik ook foto's genomen van de banden en velgen die van mijn astra komen.
Iemand die interesse heeft stuurt me maar een PM of gewoon hier reageren, ik heb voor niemand geheimen...
Autoband: Continental Eco contact 5
Bandenmaat: 225/50R17
Draagvermogen: 92
Snelheidsindex: V
Continental ECO 5 is in 2011 de nieuwste generatie Eco band van Continental en komt in alle tests er zeer goed uit. Aangezien ik alleen in de winter met 17 inch ga rijden kan ik er niks mee doen.
Eventueel met de nieuwe 17 inch velgen die er bij geleverd waren.
Alles uiteraard in perfecte en onbeschadigde staat.
PS wie alles ineens neemt, laat ik de banden monteren en balanceren op mijn kosten, dus je kan ze zo monteren dan als je wil.
Druksensoren zijn niet in de deal inbegrepen...die heb ik nodig op mijn wintervelgen.
Comment
-
Welke kleinigheden hebt ge ontdekt??
Ik ga me morgen nog eens bezighouden mee de binnenverlichting want die rammelt héél de tijd op de muziek mee. Kheb die al vol mouche tape zitten mer toch blijft da kreng mee zidderen :p.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk BerichtenWelke kleinigheden hebt ge ontdekt??
Ik ga me morgen nog eens bezighouden mee de binnenverlichting want die rammelt héél de tijd op de muziek mee. Kheb die al vol mouche tape zitten mer toch blijft da kreng mee zidderen :p.
En mijn volume dat ik ineens zie veranderen ???
Voor de rest niks dan goeds eigenlijk. Rijdt zalig, een beetje aan de harde kant (maar ik kom van een Insignia met flexride dus ben misschien te verwend...), zetels zitten fantastisch, stuurverwarming is zaaalig, prachtige looks met de OPC en 19 inch...
Morgen zou de zon schijnen en dan ga ik andere foto's maken en posten.
Ook van zijn dikke achterkant en interieur...
En de subwoofer...
PS het afdekkapje dat aan de bumper hangt voor de trekhaak zal in garantie vervangen worden.
Er was een bevestigingshaakje afgebroken en nu blijft dat ding niet meer hangen natuurlijk...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichteno.a. dat ik ineens de melding krijg dat mijn usb verwijderd is terwijl ik nergens aankom.
En mijn volume dat ik ineens zie veranderen ???
Voor de rest niks dan goeds eigenlijk. Rijdt zalig, een beetje aan de harde kant (maar ik kom van een Insignia met flexride dus ben misschien te verwend...), zetels zitten fantastisch, stuurverwarming is zaaalig, prachtige looks met de OPC en 19 inch...
Morgen zou de zon schijnen en dan ga ik andere foto's maken en posten.
Ook van zijn dikke achterkant en interieur...
En de subwoofer...
PS het afdekkapje dat aan de bumper hangt voor de trekhaak zal in garantie vervangen worden.
Er was een bevestigingshaakje afgebroken en nu blijft dat ding niet meer hangen natuurlijk...
Hahaha volumeschommelingen zonder Infinity nu tis te hopen dat het allemaal schoon hersteld geraakt en dat het dan ook effectief weg blijft.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenTenks voor de reactie ! En hebben de dakdragers al dienst bewezen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk BerichtenHahaha volumeschommelingen zonder Infinity nu tis te hopen dat het allemaal schoon hersteld geraakt en dat het dan ook effectief weg blijft.
Op het schermp lichte ineens het volumeschermpje op maar dat was het.
Volume zelf bleef netjes op 40 staan waarop ik het eerder had gezet.
Comment
-
Dat van die USB, is dat tijdens het rijden dat hij de stick niet meer herkent?? Die van mij kan de USB soms ook niet zien maar dat is alleen als ik de auto gestart heb. Dan moet ik men stickje er in en uit halen en dan herkent hij hem terug en gaat hij gewoon verder van de plaats waar hij stond. Dit gebeurd mss 2X per maand.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk BerichtenDat van die USB, is dat tijdens het rijden dat hij de stick niet meer herkent?? Die van mij kan de USB soms ook niet zien maar dat is alleen als ik de auto gestart heb. Dan moet ik men stickje er in en uit halen en dan herkent hij hem terug en gaat hij gewoon verder van de plaats waar hij stond. Dit gebeurd mss 2X per maand.
Comment
-
niiiiiiiice pics !!!!! héél schoon mee het OPC pakket! Nu nog van het interieur eh :pDAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Gij hebt ne gave boordcomputer precies???DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Comment