Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
    Welke kleinigheden hebt ge ontdekt??
    Ik ga me morgen nog eens bezighouden mee de binnenverlichting want die rammelt héél de tijd op de muziek mee. Kheb die al vol mouche tape zitten mer toch blijft da kreng mee zidderen :p.

Hier trilt alleen het ringetje rond het topje op de deur, met de muziek mee. Soms wel irritant...
    www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
      Gij hebt ne gave boordcomputer precies???
      inderdaad, had ik nog nooit gezien. Zelfs met een soort van "ecometer"...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
        Prachtige Astra
        Tenks !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichten
          @Pol : beter dan nieuw
          Gij hebt kennis van zaken Wim !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
            Na de poetsbeurt van vandaag nog even wa foto's getrokken...

heel mooie kleur,
            maar is jou kofferklep nu ook slecht uitgelijnd, of ligt dat aan mij?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BobV Bekijk Berichten
              heel mooie kleur,
              maar is jou kofferklep nu ook slecht uitgelijnd, of ligt dat aan mij?
              Dat is gewoon de hoek waarin de foto is genomen en eventuele schaduwvorming.
              Die sluitkanten lopen perfect.
              Ik heb carrosserie "gestudeerd" dus zoiets valt mij direct op.
              Ik kan je geruststellen, ze lopen zoals het moet...

Comment

• des te beter, bij mij was het dus niet zo, maar is wel opgelost.
                heb de mijne vandaag ook nog eens gewassen, is de 3de keer sinds ik hem heb,
                PICT0326.jpg
                blinkt ie toch weer een beetje

Comment

• Goh, die van mij moet ook zo dringend weer in bad, die ziet er voor de moment ni uit. Da wit is in de winter geen plezant kleur om te onderhouden :p. Toen ik em vorige week gekuist had en ik reed naar de winkel en terug zagen ze deuren en koffer gewoon weer bruin Mee hun strooizout nu zekers.
                  DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Polleke, wow ... enorm knappe Astra!

Wat houdt zo'n OPC pakket allemaal in ?

Achterkant van die Astra J's is echt

Comment

des te beter, bij mij was het dus niet zo, maar is wel opgelost.
                      heb de mijne vandaag ook nog eens gewassen, is de 3de keer sinds ik hem heb,
                      [ATTACH]85196[/ATTACH]
                      blinkt ie toch weer een beetje
                      Technical Grey, had mijn insi ook...

Comment

• Goei kleur met dit weer, het vuil valt niet zo hard op.

Comment

• Nadeel van een witte is dat je hem niet proper krijgt door enkel af te spuiten in de wasbox... Ik was hem altijd met de hand, behalve nu, en hoe goed ik er ook met de hogedruk overga, er zijn overal nog vuile strepen te herkennen... En de borstel gebruik ik liever niet uit schrik voor krasjes...
                          www.opelklassiek.be

Comment

Na de poetsbeurt van vandaag nog even wa foto's getrokken...

Knapper kan je 'm niet samenstellen, vind ik!! Héél knap!!

Comment

inderdaad, had ik nog nooit gezien. Zelfs met een soort van "ecometer"...

Ja die boordcomputer ziet er wel veel beter uit als op mijne insignia
                              Maar wel een hele mooie astra zeker met de opc kit
                              Veel succes er mee!

Comment

• Hier heb je een foto van mijn nieuwe astra ;

Uploaded with ImageShack.us

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                                  Nadeel van een witte is dat je hem niet proper krijgt door enkel af te spuiten in de wasbox... Ik was hem altijd met de hand, behalve nu, en hoe goed ik er ook met de hogedruk overga, er zijn overal nog vuile strepen te herkennen... En de borstel gebruik ik liever niet uit schrik voor krasjes...

Dat je hem met afspuiten alleen niet proper krijgt is bij elke kleur zo; bij wit valt het alleen wat meer op.
                                  Dat je die borstel laat voor wat hij is....groot gelijk...die gebruiken is pure horror

Je gaat je gezicht toch ook niet wassen met een washandje waar iemand anders z'n achterste mee heeft gewassen

Je auto goed wassen doe je met de twee-emmer methode met een goed washandschoen of spons uit microvezel...zelfs dan moet je nog oppassen voor krassen.

Comment

• Idd op wit zie je de strepen beter als op een andere kleur. Ik was de mijne normaal wekelijks met de hand en hoge druk reiniger en dan blinkt em weer een paar dagen. Maar met dat vuil regenweer is dat gewoon hopeloos. Ik zal blij zijn als er nog eens ne zonnige dag is zodat ik em ook eens volledig kan polieren en clayen. Er staan overal van die zwarte tikjes op (teer) en die zijn zéér moeilijk weg te krijgen.

Trouwens een zalig kerstfeest iedereen!!!
                                    DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• ook van hieruit, merry X-mas everyone!!

Comment

ook van hieruit, merry X-mas everyone!!
                                        van hieruit ook voor iedereen hetzelfde gewenst !!!

@Bjorn : na het clayen en polieren zet je hem hopelijk toch nog in een goeie wax of sealant...die beschermd je lak tegen al die vervuilende invloeden.
                                        Last edited by ; 25/12/2011, 15:09.

Comment

• @pol heeel knappe auto man echt waar, en boordcomputer is precies anders geworden, veel informatie in 1 keer nu heel sjieke zetels ook...

@iedereen, ne gelukkige kerstdag and happy new year

Comment

Working...
                                          X