Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
    Na de poetsbeurt van vandaag nog even wa foto's getrokken...

Zo zou ik hem ook meteen bestellen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stevie007 Bekijk Berichten
      Ja die boordcomputer ziet er wel veel beter uit als op mijne insignia
      Maar wel een hele mooie astra zeker met de opc kit
      Veel succes er mee!
      Ja, dat is wel. Nu heb je de drie belangrijkste op één scherm staan.
      Alles lijkt me net iets beter uitgekiend dan een 2009-2010 insignia.
      Ik heb nog geen seconde spijt gehad van het verkopen van mijn insignia...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk Berichten
        Knapper kan je 'm niet samenstellen, vind ik!! Héél knap!!
        Héél leuke reactie, tenks !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nick502 Bekijk Berichten
          Hier heb je een foto van mijn nieuwe astra ;

Uploaded with ImageShack.us
          Is dat dezelfde kleur als de mijne ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Badsloefke Bekijk Berichten
            @pol heeel knappe auto man echt waar, en boordcomputer is precies anders geworden, veel informatie in 1 keer nu heel sjieke zetels ook...

@iedereen, ne gelukkige kerstdag and happy new year
            Tenks man, ik zal eens foto's van de tabbladen in detail nemen van de boordcomputer.

@ iedereen Merry xmas, veilige km's en een goede gezondheid volgend jaar, voor de rest kan je zelf zorgen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten
              Zo zou ik hem ook meteen bestellen!
              Ik ook terug !
              Heb me vandaag, tijdens het feestje hier, me er verschillende keren op betrapt om even door het raam naar buiten te kijken...
              Spontaan kwam er een brede smile op m'n gezicht...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichten
                van hieruit ook voor iedereen hetzelfde gewenst !!!

@Bjorn : na het clayen en polieren zet je hem hopelijk toch nog in een goeie wax of sealant...die beschermd je lak tegen al die vervuilende invloeden.

Jawel der komt altyd een afwerkingslaag Turtle wax ICE over , is em zo glad als een babypoepke en de eerste weken pakt er geen vuil meer op.
                DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
                  Jawel der komt altyd een afwerkingslaag Turtle wax ICE over , is em zo glad als een babypoepke en de eerste weken pakt er geen vuil meer op.
                  Bjorn, dat is een commercieel productje...
                  De wax die je moet gebruiken is van het merk Collinite.
                  Collinite Liquid Insulator Wax No. 845.

Comment

• of deze :
                    Collinite Marque d Elegance Carnauba Paste Wax No. 915

Comment

• Ik heb eigenlijk al veel producten geprobeerd want kben zo een beetje ne poetsfreak op gebied van mijnen auto. En eigenlijk vind ik dieje Turtle wax ICE één van de beste producten die ik heb. Ge hebt geen strepen, ge kunt het in volle zon gebruiken, ge kunt u rubbers en plastic ermee behandelen en tblijft er nen lange tijd opzitten. Kheb nog nen hoop staan aan wax producten staan maar die gebruik ik niet snel.
                      DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
                        Ik heb eigenlijk al veel producten geprobeerd want kben zo een beetje ne poetsfreak op gebied van mijnen auto. En eigenlijk vind ik dieje Turtle wax ICE één van de beste producten die ik heb. Ge hebt geen strepen, ge kunt het in volle zon gebruiken, ge kunt u rubbers en plastic ermee behandelen en tblijft er nen lange tijd opzitten. Kheb nog nen hoop staan aan wax producten staan maar die gebruik ik niet snel.
                        Ik ook, en heb die Ice ook in mijn kast staan, tot ik deze gebruikte !
                        Volgens mij is de Ice nu op door verdamping...
                        Deze blijft er zes maanden op. Moet je eigenlijk maar 2 keer per jaar gebruiken.
                        Voor en na de winter. Eerst kleien, dan glaze erop en daarna de wax.
                        Meer heb je niet nodig...
                        Ook witte voertuigen zoals mijn mobilhome glanzen er prachtig mee en zijn lange tijd beschermd.
                        Foto par exemple: PS zoek de eigenaar

Comment

• Ik zal mij der eens een bus van aanschaffen en dan weet ik het u te zeggen

Comment

• en donkere zoals mijn insignia :

PS op deze foto's was hij 2 jaar oud voor alle duidelijkheid...
                            Last edited by ; 25/12/2011, 23:59.

Comment

• looking good!!!!! kan ni wachten tot het weer wa beter weer is en ik mijn buiten weer nen dag kan bezig houden mee den otto te kuise

Comment

Tenks man, ik zal eens foto's van de tabbladen in detail nemen van de boordcomputer.

@ iedereen Merry xmas, veilige km's en een goede gezondheid volgend jaar, voor de rest kan je zelf zorgen...

Ja van mij mag het gerust ook op de insignia komen ziet er veel beter uit...

Comment

of deze :
                                  Collinite Liquid Insulator Wax No. 845.
                                  Collinite Marque d Elegance Carnauba Paste Wax No. 915

Weet je ook misschien waar je ze kunt krijgen? Of is dit enkel via http://www.carclean.nl/
                                  Welke raad gij het meeste aan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stevie007 Bekijk Berichten
                                    Weet je ook misschien waar je ze kunt krijgen? Of is dit enkel via http://www.carclean.nl/
                                    Welke raad gij het meeste aan?
                                    De 845 is vloeibaar en makkelijker werkbaar.
                                    De andere is een vaste pasta en vergt iets meer arbeid om op te blinken maar heeft een langere standtijd. Als je tussen het kleien nog met een glaze gaat werken moet je sowieso de vaste gebruiken omdat de vloeibare de glaze er terug afhaalt.
                                    Ik gebruik voor de mobilhome de vaste en voor de auto de vloeibare.
                                    Carclean is perfect, daar haal ik hem ook.

Comment

Is dat dezelfde kleur als de mijne ?
                                      Ik denk het wel, Silver Lake.

Mijne is wel wat minder uitgerust dan de jouwe :p

Comment

Ik ook terug !
                                        Heb me vandaag, tijdens het feestje hier, me er verschillende keren op betrapt om even door het raam naar buiten te kijken...
                                        Spontaan kwam er een brede smile op m'n gezicht...
                                        haha, ik ken dat gevoel...

Comment

• man, man, da blinkt hier nogal.
                                          daar ben je wel een tijdje mee bezig zeker?

waarom heb je je insignia vervangen?

Comment

Working...
                                          X