Oorspronkelijk geplaatst door Torchus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Astra J
Collapse
X
-
pffft kzijn toch ni content van de nieuwe infinity versterker ze. Volumeschommelingen zijn nu misschien wel weg maar der zit gewoon geen bass meer in. Alles klinkt véél te scherp en schel. Ge hoort de woofer amper spelen. Als ge dan de bass bij uwen equilizer open zet dan klappen u deur en dashboard speakers weer door. De woofer speelt echt maar bepaalde basstonen luid af.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Bij mij vliegt hij er ook weer uit denk ik. Ik was véél meer tevreden met de blaupunkt versterker.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Even terug onder de aandacht brengen...
Prijs voor 4 stuks 500 euro !
Autoband: Continental Eco contact 5
Bandenmaat: 225/50R17
Draagvermogen: 92
Snelheidsindex: V
Continental ECO 5 is in 2011 de nieuwste generatie Eco band van Continental en komt in alle tests er zeer goed uit. Aangezien ik alleen in de winter met 17 inch ga rijden kan ik er niks mee doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ranger Joe Bekijk Berichtenik dacht dat je ipv op groepsnaam ook kan selecteren op album, ga dit morgen eens uitproberen. heb wel een ipod nano.
Dat kan toch niet dat je niet gewoon band --> album --> nummer kunt selecteren ? Ze moeten daar bij het ontwerp toch aan gedacht hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Torchus Bekijk BerichtenInderdaad, dat is mogelijk. Maar niet erg praktisch als je 500 albums op je iPod hebt staan en je soms gewoon niet weet welk album bij welke band hoort. :s
Dat kan toch niet dat je niet gewoon band --> album --> nummer kunt selecteren ? Ze moeten daar bij het ontwerp toch aan gedacht hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenEn ik vind het vervelend dat ik mijn USB stick gebruik, de nummers niet alfabetisch staan maar gewoon alles door elkaar. Lastig om een nummer te zoeken als er 347 nummers op die stick staan. Weet iemand hoe je dat wel alfabetisch krijgt ?
Dus op uw pc eerst alfabetsich sorteren op naam en dan kopiëren naar de USB stick.
Zet je er nieuwe nummers bij dan zal m die achteraan zetten, wil je deze ook alfabetisch ertussen... process herhalen... alles wissen... alles kopiëren...
Comment
-
Vandaag eerste klein onderhoud. Heb de auto nu een jaar zelf in bezit. De garagist is zo vriendelijk geweest mij een boordcomputer cadeau te doen. Joepie. T valt me op dat de auto de ene keer meer verbruikt en 5 km verder weer minder zonder dat de. Aan veranderd, noch de snelheid. Toftox
Comment
-
na 1700km erger ik mij toch beetje aan die versnellingsbak.
vooral bij het schakelen in eerste, van eerste naar tweede en van een hogere vitesse terug naar eerste.
ik vind dat hij nogal 'moeilijk' in eerste gaat, hij wil ook niet altijd direct
en het schakelen van eerste naar tweede gaat ook zo 'hard' veel moeizamer dan bvb van 3 naar 4 of van 5 naar 6. er zit gelijk een soort klik in
nog mensen die daar al iets van gemerkt hebben?
mijn songs staan trouwens alfabetisch bij het gewoon afspelen (van stick)
Comment
-
Inderdaad ... is bij mij ook.
Hier sinds een week ofzo het gevoel dat hij moeizamer optrekt dan normaal, roetfilter vol ? Al een paar keer dik in de toeren getrokken, maar haalt niks uit. Staan nu 20000 km op. Laatste weken ook enkele keren naar Luik en terug gereden via E313, motor moet toch serieus werken in Boirs.
Geur van de airco is ook erg onaangenaam/muf met momenten. :s
Comment
-
Sinds mijn aircopomp vervangen is durft daar ook zo een duffe walm uitkomen :sDAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Badsloefke Bekijk BerichtenUw USB stick herformatteren of wissen en dan gewoon alles er terug op kopiëren, m neemt de volgorde van datum en uur dat de nummers op de stick gezet worden...
Dus op uw pc eerst alfabetsich sorteren op naam en dan kopiëren naar de USB stick.
Zet je er nieuwe nummers bij dan zal m die achteraan zetten, wil je deze ook alfabetisch ertussen... process herhalen... alles wissen... alles kopiëren...
Tenks !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonne c. Bekijk Berichtenna 1700km erger ik mij toch beetje aan die versnellingsbak.
vooral bij het schakelen in eerste, van eerste naar tweede en van een hogere vitesse terug naar eerste.
ik vind dat hij nogal 'moeilijk' in eerste gaat, hij wil ook niet altijd direct
en het schakelen van eerste naar tweede gaat ook zo 'hard' veel moeizamer dan bvb van 3 naar 4 of van 5 naar 6. er zit gelijk een soort klik in
nog mensen die daar al iets van gemerkt hebben?
mijn songs staan trouwens alfabetisch bij het gewoon afspelen (van stick)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Torchus Bekijk BerichtenInderdaad ... is bij mij ook.
Hier sinds een week ofzo het gevoel dat hij moeizamer optrekt dan normaal, roetfilter vol ? Al een paar keer dik in de toeren getrokken, maar haalt niks uit. Staan nu 20000 km op. Laatste weken ook enkele keren naar Luik en terug gereden via E313, motor moet toch serieus werken in Boirs.
Geur van de airco is ook erg onaangenaam/muf met momenten. :s
Die muffe geur komt door de bacteriën en schimmels. Je moet dus de airco laten "kuisen" en daarna de airco gewoon altijd laten op staan. Let wel op als je dergelijke muffe geur ruikt is het ongezonde lucht die in de auto geblazen wordt ! Veel mensen worden verkouden door een airco en het is niet de koude lucht dat je ziek maakt maar dus een "vuile" airco !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenTijdens het rijden terug naar eerste ??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenKomt er geen boodschap op uw boordcomputer of een oranje lichtje op uw kilometerteller als hij de roetfilter aan regenereren is ?
Die muffe geur komt door de bacteriën en schimmels. Je moet dus de airco laten "kuisen" en daarna de airco gewoon altijd laten op staan. Let wel op als je dergelijke muffe geur ruikt is het ongezonde lucht die in de auto geblazen wordt ! Veel mensen worden verkouden door een airco en het is niet de koude lucht dat je ziek maakt maar dus een "vuile" airco !
Moet er feitelijk een lichtje aangaan bij de regeneratie?? Bij mij is het altyd maar gokken wanneer de regeneratie bezig is. Bij mijne GTC had ik een happylightshowmodule ( http://www.happylightshow.de )s steken en die ga DF weer op de kilometer teller tijdens het regeneren. Zou ook uitkomen voor de Astra J binnekort en dan schaf ik zo een ding weer meteen aan
filmpje van men oude GTC bij regeneratie
+ YouTube Video Last edited by Volvo_Bjorn; 28/01/2012, 14:27.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
om de 600km ongeveer? maar ik moet zeggen, mijn auto regenereerd bijna elke lange rit die ik doe. Geen lampje gaat branden, gewoon 5 minuten lange stank :p zoals verbrande remblokgeur of verbrande koolstofgeur.
in ieder geval, mijn auto geeft enkel een melding als het motervermogen beperkt is, en dit is rechtstreeks gelinkt met de volle roetfilter. Best verschieten.
Comment
-
Om de 600km ik heb een 1.3 start/stop en die heeft het in de 42000 km dat ik er nu op heb zitten pas een keer gedaan tussen de 20000 en 30000 km ergens toen kreeg ik ook een melding lampje of display ik weet het niet eens meer.
Mijn astra H die deed het vaker dan stonk hij inderdaad naar verbrand rubber en daar kreeg ik geen melding.
Comment
Comment