Starten gaat goed hier, maar hij draait even echt belabberd dan. Na enkele seconden draait hij normaal maar hij maakt vééél lawaai. Trekkracht is meer dan dik in orde... Vooral als je eerst een 2-tal minuutjes de wagen laat draaien.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Astra J
Collapse
X
-
-
Hier ook geen problemen, starten, rijden, trekkracht alles in orde!Opel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport (sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BobV Bekijk Berichtenhier ook geen problemen, maar hij slaapt wel binnen, en dat zal wel de reden zijn.
Comment
-
Ier in Mol, Dessel, Retie wast -19°C zeiden ze op den tv gisteren, twas in ieder geval -16°C toen ik gisteren naar huis reed om 23u. Sebiet moet ik weer weg, curieus of em drekt start want hij ziet er weer "frosty" uit :pDAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
hier ook in kapellen -13 en astrake staat buiten want madam hare polo van 99 staat binnen...
no worry alles dik in orde starten in 1ste en gas . Rij hem wel eerst tot zijn 90°c vooraleer de 156 trappelende pony worden losgelaten !
nog iets , rij voor het eerste jaar me winterbanden en euh ZALIG ZENE nog iemand ?
grtz vauit het frisse kapellen
PS in brasschaat is het idd altijd 1 à 2 graden kouder en in de zomer warmer !
Comment
-
Idd, ook men eerste keer op winterbanden en wat een verschil ! Die komen er in de winter altyd weer onder.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Ik heb me een paar maanden geleden een Astra Sportstourer gekocht, het is een 1.6.turbo van 180 pk. De auto bevalt tot nu toe prima hoewel er nog niet heel veel kilometers op staan.
Heeft iemand van jullie ervaring met chiptuning van zijn Astra, het liefst natuurlijk ervaringen m.b.t. de 1.6 turbo. Ik ben van plan om de motor te laten tunen bij ziptuning maar ik wil wachten tot er een 10000 km op de teller staat.
Comment
-
met mijn 1,7 CDTI 125pk gene last van de koude, start nog altijd zonder problemen en direct vol vermogen... staan 23.000km op ondertussen... maar VUIL dat die is VUIL echt schandalig, ben beschaamd om er zo mee rond te rijden
M staat ook buiten, net zoals die van mijn madam omdat ons moto's in de garage staan :-)
moet ook ies terug binnen, mijnen infiniti versterker rammelt... mss moek wa minder in de putten rijden enz.
Comment
-
Heb vandaag men reservesleutel is ingestoken.
Klopt het dat mijn auto beter trekt als die koud staat door die sleutel.??? Nee hé kan niii.. Egt vreemd. Gaf me zo den indruk vanmorge.
Wat ik wel heb gemerkt is dat alle instellingen anders zijn. Zoals lokalisatielichten die af staan, de airco staat op, Terwijl me de andere sleutel de lichten aan staan en airco af ... Is dit normaal als je van sleutel wisselt?
Heb ook winterbanden and i Like it... vele beter dan zomerbande.. Zo grip hebbe en ni schuive.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Malik Bekijk BerichtenHeb vandaag men reservesleutel is ingestoken.
Klopt het dat mijn auto beter trekt als die koud staat door die sleutel.??? Nee hé kan niii.. Egt vreemd. Gaf me zo den indruk vanmorge.
Wat ik wel heb gemerkt is dat alle instellingen anders zijn. Zoals lokalisatielichten die af staan, de airco staat op, Terwijl me de andere sleutel de lichten aan staan en airco af ... Is dit normaal als je van sleutel wisselt?
Heb ook winterbanden and i Like it... vele beter dan zomerbande.. Zo grip hebbe en ni schuive.
Comment
-
Gisteren de melding van de roetfilter gekregen.
Foto's zeggen meer dan woorden...
Eerst krijg ik deze melding.
Dan gaat er een lichtje branden rechts in de kilometerteller...
En dan veranderd de tekst en gaat het lichtje rechts pinken
Na een 5 tal kilometer was de melding weg en het lichtje uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Badsloefke Bekijk BerichtenJa bij mij ook instellingen anders als ik van sleutel wissel... wel spijtig dat m de spiegelinstellingen niet onthoudt, zou wel gemakkelijk zijn voor as mijn madam ermee rijdt...
Spiegelinstellingen? Wat bedoel je? Van de spiegels had ik geen last.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Malik Bekijk BerichtenSpiegelinstellingen? Wat bedoel je? Van de spiegels had ik geen last.
Ooit ies gezien op een auto maar weet nie meer welk merk ofzo...
Comment
-
Vreemd dat ik op 10.000km nog niks van die roetfilter gemerkt heb Nu ben ik wel ne vieze chauffeur. Ik heb in de 4 maanden dat ik hem heb, nog maar 1x een rit gedaan waarbij de motor niet op t° kwam. Voor de rest rijdt ik die steeds op bedrijfst°, ook al moet ik maar een km verder zijn...
En winterbanden is echt ENORM verschil.
En ja, ook hier een ontzettend smerige astra, zeker niet mijn gewoonte. De velgen zien spierwit van het zout...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mrbullmastiff Bekijk BerichtenBij een Corsa zijn de instellingen sleutel afhankelijk, zou best eens kunnen dat dit bij de Astra ook zo is.
Comment
Comment