Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Astra J
Collapse
X
-
Ze hebben der ducktape tussen geplakt en nog nen doek tussen zijnen tournevis mer hij moest echt super hard wringen. Met alle gevolgen van dien dus. We zullen het morgen wel zien want ik bel zelf wel als ik niks hoorDAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Niks te zien van stangeskes, kheb zelf ook aant loeren geweest. Het motorke zit rechtstreeks tegen het tankgat gevezen en daar schiet een plastice pin uit. Normaal gezien kunde via u koffer aan een luske da pinneke naar binnen trekken maar blijkbaar niet voorzien bij den Astra. Tis nu geforceerd geweest en tsta open (kan het ook nimmer dicht doen omdat de vergrendeling in werking blijft. Moet vrijdag toch naar de garage moeten ze dus ineens mer een nieuw moteurke steken. Kzal morgen wel bellen dat ze dat rap moeten bestellen.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Ja lap, ook hier de eerste 'probleempjes'... Hopelijk gewoon te wijten aan de strenge winter. Maandagmorgen 5u wil ik naar het werk vertrekken, wilt hij niet starten. Na lang demarreren, slaagt hij uiteindelijk aan. Nu moet ik zeggen dat hij zondag had stilgestaan, en dat de wagen onder een afdak staat, maar qua t° is dat hetzelfde als buiten. -6 was het...
De voorbije dagen niks meer voorgehad, maar dezemiddag 14u wil op mijn werk vertrekken en doet hij het weer. Eerstvolgende keer dat hij weer slecht start, rij ik direct naar de garage...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenJa lap, ook hier de eerste 'probleempjes'... Hopelijk gewoon te wijten aan de strenge winter. Maandagmorgen 5u wil ik naar het werk vertrekken, wilt hij niet starten. Na lang demarreren, slaagt hij uiteindelijk aan. Nu moet ik zeggen dat hij zondag had stilgestaan, en dat de wagen onder een afdak staat, maar qua t° is dat hetzelfde als buiten. -6 was het...
De voorbije dagen niks meer voorgehad, maar dezemiddag 14u wil op mijn werk vertrekken en doet hij het weer. Eerstvolgende keer dat hij weer slecht start, rij ik direct naar de garage...
De motor pas gestart als hij voorverwarmd was?
Comment
-
Zoals te denken heeft Opel niet terug gebelt, dus heb ik zelf terug gebeld. En ja hoor!!!! We zijn weer vertrokken!! Ze doen weer eens ambetant, ik kijk er weer naar uit naar alle zever....... . Kheb letterlijk een pil moeten pakken om terug kalm te worden, ik was echt super hard opgeboeit. Man man man das echt ni normaal. Die doen precies opzettelijk zo ambetant. We zien wel WEER waar we uitkomen maar afgeven doe ik weer niet, al moet ik weer elke dag bellen en mailen.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk BerichtenZoals te denken heeft Opel niet terug gebelt, dus heb ik zelf terug gebeld. En ja hoor!!!! We zijn weer vertrokken!! Ze doen weer eens ambetant, ik kijk er weer naar uit naar alle zever....... . Kheb letterlijk een pil moeten pakken om terug kalm te worden, ik was echt super hard opgeboeit. Man man man das echt ni normaal. Die doen precies opzettelijk zo ambetant. We zien wel WEER waar we uitkomen maar afgeven doe ik weer niet, al moet ik weer elke dag bellen en mailen.
Het vervangen vh klepje en motertje uiteraard wel.
En ja, Toruing werkt in oprdacht van Opel, maar toch zal je dit eerder met de verzekering moeten oplossen volgens mij.
Heb je geen rechtsbijstand? Als ze dan wat moeilijk beginnen doen over het herstel vd schade, gewoon een advocaat inschakelen!Last edited by lele; 09/02/2012, 12:12.Opel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport (sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk BerichtenZoals te denken heeft Opel niet terug gebelt, dus heb ik zelf terug gebeld. En ja hoor!!!! We zijn weer vertrokken!! Ze doen weer eens ambetant, ik kijk er weer naar uit naar alle zever....... . Kheb letterlijk een pil moeten pakken om terug kalm te worden, ik was echt super hard opgeboeit. Man man man das echt ni normaal. Die doen precies opzettelijk zo ambetant. We zien wel WEER waar we uitkomen maar afgeven doe ik weer niet, al moet ik weer elke dag bellen en mailen.
de enige schuldige aan dit verhaal is de man van touring dus als er lakschade is dan moet je naar touring bellen en niet naar opel. Na je contact met opel zullen zij noirmaalgezien zelf eens horen bij touring dus zijn zij ook afhankelijk van de snelheid waarmee touring terugkoppelt met opel. Geef ze een beetje tijd.
En zoals al gezegd; zou je niet naar touring bellen? Je kan opel toch niet aansprakelijk stellen voor schade door een pechverhelper; al is die gestuurd door opel.
Gewoon bellen naar touring en een mailadres vragen . Mail + foto's doorsturen naar touring + vragen wat de volgende stap is ..
Veel beter dan direct op het forum te komen roepen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jurgen_ Bekijk BerichtenIdd man man man ... loop jij niet te hard van stapel? met uwe versterker ook. Jij denkt dat jij de enige klant bent en voorrang moet krijgen op alle andere dossiers? Dat jouw problemen opgelost moeten worden dat is evident maar leer uw beurt afwachten.
de enige schuldige aan dit verhaal is de man van touring dus als er lakschade is dan moet je naar touring bellen en niet naar opel. Na je contact met opel zullen zij noirmaalgezien zelf eens horen bij touring dus zijn zij ook afhankelijk van de snelheid waarmee touring terugkoppelt met opel. Geef ze een beetje tijd.
En zoals al gezegd; zou je niet naar touring bellen? Je kan opel toch niet aansprakelijk stellen voor schade door een pechverhelper; al is die gestuurd door opel.
Gewoon bellen naar touring en een mailadres vragen . Mail + foto's doorsturen naar touring + vragen wat de volgende stap is ..
Veel beter dan direct op het forum te komen roepen
Ik ben het alvast volmondig met hem eens maar hoop wel dat alles zo snel mogelijk voor jou in orde komt. Geef het inderdaad een beetje tijd, niet alles kan op één dag geregeld worden.
De bumper van mijn astra was beschadigd toen ik die ging afhalen eind december. We zijn nu februari en vorige week heb ik antwoord gekregen dat er een nieuwe besteld is. Dat is 5 weken, dus ik rijd al van de levering, met een nieuwe auto, met een stuk bumper dat ontbreekt. Niet leuk, maar het einde van de wereld ?? Probeer een beetje te relativeren en rustig af te werken, het is niet leuk dat uw duurbetaalde auto niet in orde is maar er zijn veel ergere dingen in het leven !
Hou ze bij Opel bij de keel zou ik zeggen maar laat ze ook ademen hé
Dat zal uzelf ook wa pillekes besparen...
Comment
-
allemaal goed en wel, maar tis de manier weer waarop het gebeurd. ze ontkennen eerst dat ik gebelt zou hebben. en dat er niks van waar is wat ik vertel. dan blijkt da ge moet zeggen dat ge met een ander telefoontoestel belt dan de vorige keer. dan stuurde ze me door naar mijnen dealer. maar wat heeft mijnen dealer met dit alles te maken? juist geen fluit! die kan daar niks aan doen, buiten het vervangen van het motorke maar daar gaar het niet over. dus dan krijg ik weer de indruk dat ik afgewimpeld word. mijn geduld is op met opel dus ik speel kort op den bal. het kan misschien wel zijn dat het een schadegeval is voor touring, maar dan moeten ze mij dat zeggen dat ik met hun contact moet opnemen. dat heb ik ondertussen ook al gedaan. Maar toch vind ik dat het iets dat zij moeten regelen! straks eens kijken hoe ik het mee mijnen omnium kan regelen.
(sorry voor de hoofdletters die ontbreken mer mijne gsm weigert dienst daarvoor :p)DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Da uw teller van u tank soms schommelt is van hoe je jou auto zet.
Als u auto niet vlak staat kan het inderdaad varieren. Soms 1/8ste of 2/8ste.. Het klopt..
Gewoon tellers van brandstof vertrouwen als de wagen vlak staat. Dan pas is de sensor in de tank betrouwbaar..
Ik rijd nu een rijdje met men andere sleutel (reserve)... En eerlijk gezegd...raar maar waar Ik merk een verbruiksverschil En de wagen rijd soepeler met die sleutel tov die andere. Ik kan amper op motor remmen en ervoor ging da perfect.. Vreemd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Malik Bekijk BerichtenDa uw teller van u tank soms schommelt is van hoe je jou auto zet.
Als u auto niet vlak staat kan het inderdaad varieren. Soms 1/8ste of 2/8ste.. Het klopt..
Gewoon tellers van brandstof vertrouwen als de wagen vlak staat. Dan pas is de sensor in de tank betrouwbaar..
Ik rijd nu een rijdje met men andere sleutel (reserve)... En eerlijk gezegd...raar maar waar Ik merk een verbruiksverschil En de wagen rijd soepeler met die sleutel tov die andere. Ik kan amper op motor remmen en ervoor ging da perfect.. Vreemd
Comment
-
Vandaag 2de regeneratie van de roetfilter gehad op 100 km.
Blijkbaar als je "gewoon" rijdt zal je dus de boodschappen voor regeneratie niet tegenkomen maar zal hij gewoon op de achtergrond zijn werk doen zonder dat je er iets van merkt.
Het is wel jammer dat er dan nergens een lichtje gaat branden dat ie er mee bezig is. Bij mijn madam hare corsa is het al twee keer voorgevallen dat die regeneratie bezig was en waarschijnlijk afgebroken werd toen zij thuis kwam. Twee keer dat ze me riep om te zeggen dat de auto verbrand rook. Ik vrees dat op termijn zoiets me een nieuwe dure filter gaat kosten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vantham Bekijk Berichtenvoorlaatste dag met m'n astra J.
De zetel- en stuurverwarming ga ik missen, voor de rest... NIKS... byebye opel, 6 maand mee gereden en nooit van m'n leven nimeer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenVandaag 2de regeneratie van de roetfilter gehad op 100 km.
Blijkbaar als je "gewoon" rijdt zal je dus de boodschappen voor regeneratie niet tegenkomen maar zal hij gewoon op de achtergrond zijn werk doen zonder dat je er iets van merkt.
Het is wel jammer dat er dan nergens een lichtje gaat branden dat ie er mee bezig is. Bij mijn madam hare corsa is het al twee keer voorgevallen dat die regeneratie bezig was en waarschijnlijk afgebroken werd toen zij thuis kwam. Twee keer dat ze me riep om te zeggen dat de auto verbrand rook. Ik vrees dat op termijn zoiets me een nieuwe dure filter gaat kosten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dami Bekijk Berichtenhey Polleke, je merkt het enkel aan het toerental, stationair draait hij een paar honderd toeren meer
In de corsa komt die melding niet.
Comment
Comment