Oorspronkelijk geplaatst door Badsloefke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Astra J
Collapse
X
-
Alé den Opel heeft ook gebeld vandaag en ik mag men offerte door faxen van de herstelling en dan gaan ze het regelen. Blijkbaar heeft Touring er contact mee opgenomen.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
heeft de mijne ook, das uwen alternator die ni kan volgen mee laden. Als ge zo nen tijd blijft rijden of extra elektrische verbruikers opzet dan krijgde de melding "Laadstroom service vereist". Zetel en stuurverwarming werken dan niet om stroom te besparen. Als ge ff wacht en ge zet de zetel en stuurverwarming ff af dan werkt da na 5minuten wel. Der besta ne nota van dit probleem bij de Astra. Mijnen dealer kon er niks aan doen. Wss wachten op nen update. Best wel irritant want tis juist int begin da ge u stuur en zetelverwarming nodig heeft.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Gingen de zetelverwarmingsknoppen mee branden op het dashboard? Bij de Meriva B van onze pa vielen die telkens uit en werkte vervolgens de verwarming ook niet meer. Hij krijgt een volledige nieuwe zetelverwarmingsinstallatie daar de Meriva B met dezelde problemen zit met zetelverwarming als bij de Insignia volgens zijn dealer. Misschien dat de Astra ook dezelfde installatie heeft.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Dan is het idd een ander defect. Mijn knoppen van de zetelverwarming blijven gewoon branden als ik die laadstroom melding krijg. Zou er toch eens mee langst den dealer gaan.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Starprobleem gevonden!
Blijkbaar een foutje met de sleutel icm startonderbreking... Bij hen deed hij het steeds perfect, maar hij gaf 2 foutcodes door ivm de sleutel. NU moet ik rijden en steeds mijn reservesleutel bijhebben. Als hij nog eens weigert, moet ik proberen met de reservesleutel.
Start hij dan wel goed, is het de sleutel. Start hij nog steeds slecht, is het de stuurdoos...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ronnyking760 Bekijk BerichtenHoe is de ervaring voor het ogenblik met de leveringstermijn voor een Astra J 5-deurs?
Best lang als je zo verlangd naar je nieuwe wagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bartev Bekijk BerichtenIk heb mijn astra 31 januari besteld en ik zou nog tot begin mei moeten wachten.
Best lang als je zo verlangd naar je nieuwe wagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ronnyking760 Bekijk BerichtenHoe is de ervaring voor het ogenblik met de leveringstermijn voor een Astra J 5-deurs?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenVraag dat aan de dealer. Die kunnen U onmiddellijk een exacte datum opgeven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ronnyking760 Bekijk BerichtenVolgens mijn dealer 6 a 8 weken. Maar als ge leest wat Bartev hierboven beloofd geweest is bij zijn aankoop is dit wel een groot verschil ! Dus ik twijfel aan die "exacte datum".
19 inch velgen, 2 weken extra...
Om alle misverstanden te vermijden, als je die opties samen neemt is het ook maar 2 weken extra...
Mijne was 12 weken maar werd teruggebracht op een 8 weken omdat het de één van de laatsten was met 15% eco-korting, en die voor het einde van het jaar moest ingeschreven worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenHangt van de opties af, als je bv een OPC-kit neemt kost het je 2 weken extra.
19 inch velgen, 2 weken extra...
Om alle misverstanden te vermijden, als je die opties samen neemt is het ook maar 2 weken extra...
Mijne was 12 weken maar werd teruggebracht op een 8 weken omdat het de één van de laatsten was met 15% eco-korting, en die voor het einde van het jaar moest ingeschreven worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bartev Bekijk BerichtenSorry vergeten zeggen, ik moest 4 weken extra wachten voor die 19inch velgen.
Zomaar ergens een datum opplakken is nattevingerwerk omdat het van zoveel factoren afhangt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenHet is daarom dat ik zei dat hij beter informeerde bij de dealer met een goed uitgewerkte offerte.
Zomaar ergens een datum opplakken is nattevingerwerk omdat het van zoveel factoren afhangt...
Comment
Comment