Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Badsloefke Bekijk Berichten
    Hallo Polleke,

Binnenkort moet ik voorkomen voor de rechtbank omdat ik 63 reed in een tunnelke in Antwerpen waa rik maar 30 mocht

Zou da pakken as ik tegen de rechter zeg van " Hallo meneer (of mevrouw) de rechter, mijn auto zei dat ik door moest rijden omdat mijn roetfilter vol is, vandaar dak te hard reed"

Zal et maar nie proberen zeker
    Tuurlijk wel !

Comment

• Alé den Opel heeft ook gebeld vandaag en ik mag men offerte door faxen van de herstelling en dan gaan ze het regelen. Blijkbaar heeft Touring er contact mee opgenomen.
      DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Vandaag genoten van de wagen. Ik heb hem met de hand gewassen en hij blinkt na 2 weken nog eens

Comment

• Vorige zaterdagavond bij -9°C in de auto gaan zitten en dan de zetelverwarming die het laat afweten.
          De volgende morgen opnieuw geprobeerd en de zeteltjes verwarmden zonder probleem,
          raar

Comment

• heeft de mijne ook, das uwen alternator die ni kan volgen mee laden. Als ge zo nen tijd blijft rijden of extra elektrische verbruikers opzet dan krijgde de melding "Laadstroom service vereist". Zetel en stuurverwarming werken dan niet om stroom te besparen. Als ge ff wacht en ge zet de zetel en stuurverwarming ff af dan werkt da na 5minuten wel. Der besta ne nota van dit probleem bij de Astra. Mijnen dealer kon er niks aan doen. Wss wachten op nen update. Best wel irritant want tis juist int begin da ge u stuur en zetelverwarming nodig heeft.
            DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• mss, maar bij ons werkte ie na een half uur snelweg nog niet.

Comment

• Gingen de zetelverwarmingsknoppen mee branden op het dashboard? Bij de Meriva B van onze pa vielen die telkens uit en werkte vervolgens de verwarming ook niet meer. Hij krijgt een volledige nieuwe zetelverwarmingsinstallatie daar de Meriva B met dezelde problemen zit met zetelverwarming als bij de Insignia volgens zijn dealer. Misschien dat de Astra ook dezelfde installatie heeft.

Comment

• Heel even, terwijl ik de knop induwde.
                  Al de rest werkte naar behoren, enkel de zetelverwarmingen, zowel links als rechts, deden niets.

Comment

• Dan is het idd een ander defect. Mijn knoppen van de zetelverwarming blijven gewoon branden als ik die laadstroom melding krijg. Zou er toch eens mee langst den dealer gaan.

Comment

• Hoe is de ervaring voor het ogenblik met de leveringstermijn voor een Astra J 5-deurs?

Comment

• Starprobleem gevonden!

Blijkbaar een foutje met de sleutel icm startonderbreking... Bij hen deed hij het steeds perfect, maar hij gaf 2 foutcodes door ivm de sleutel. NU moet ik rijden en steeds mijn reservesleutel bijhebben. Als hij nog eens weigert, moet ik proberen met de reservesleutel.
                        Start hij dan wel goed, is het de sleutel. Start hij nog steeds slecht, is het de stuurdoos...
                        www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ronnyking760 Bekijk Berichten
                          Hoe is de ervaring voor het ogenblik met de leveringstermijn voor een Astra J 5-deurs?
                          Ik heb mijn astra 31 januari besteld en ik zou nog tot begin mei moeten wachten.
                          Best lang als je zo verlangd naar je nieuwe wagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bartev Bekijk Berichten
                            Ik heb mijn astra 31 januari besteld en ik zou nog tot begin mei moeten wachten.
                            Best lang als je zo verlangd naar je nieuwe wagen.
                            Dit is inderdaad heel lang. Ik dacht het een +-6-tal weken was !

Comment

Hoe is de ervaring voor het ogenblik met de leveringstermijn voor een Astra J 5-deurs?
                              Vraag dat aan de dealer. Die kunnen U onmiddellijk een exacte datum opgeven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                                Vraag dat aan de dealer. Die kunnen U onmiddellijk een exacte datum opgeven.
                                Volgens mijn dealer 6 a 8 weken. Maar als ge leest wat Bartev hierboven beloofd geweest is bij zijn aankoop is dit wel een groot verschil ! Dus ik twijfel aan die "exacte datum".

Comment

Volgens mijn dealer 6 a 8 weken. Maar als ge leest wat Bartev hierboven beloofd geweest is bij zijn aankoop is dit wel een groot verschil ! Dus ik twijfel aan die "exacte datum".
                                  Hangt van de opties af, als je bv een OPC-kit neemt kost het je 2 weken extra.
                                  19 inch velgen, 2 weken extra...
                                  Om alle misverstanden te vermijden, als je die opties samen neemt is het ook maar 2 weken extra...
                                  Mijne was 12 weken maar werd teruggebracht op een 8 weken omdat het de één van de laatsten was met 15% eco-korting, en die voor het einde van het jaar moest ingeschreven worden.

Comment

Hangt van de opties af, als je bv een OPC-kit neemt kost het je 2 weken extra.
                                    19 inch velgen, 2 weken extra...
                                    Om alle misverstanden te vermijden, als je die opties samen neemt is het ook maar 2 weken extra...
                                    Mijne was 12 weken maar werd teruggebracht op een 8 weken omdat het de één van de laatsten was met 15% eco-korting, en die voor het einde van het jaar moest ingeschreven worden.
                                    Sorry vergeten zeggen, ik moest 4 weken extra wachten voor die 19inch velgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bartev Bekijk Berichten
                                      Sorry vergeten zeggen, ik moest 4 weken extra wachten voor die 19inch velgen.
                                      Het is daarom dat ik zei dat hij beter informeerde bij de dealer met een goed uitgewerkte offerte.
                                      Zomaar ergens een datum opplakken is nattevingerwerk omdat het van zoveel factoren afhangt...

Comment

Het is daarom dat ik zei dat hij beter informeerde bij de dealer met een goed uitgewerkte offerte.
                                        Zomaar ergens een datum opplakken is nattevingerwerk omdat het van zoveel factoren afhangt...
                                        merci, Polleke2 Het is me nu iets duidelijker geworden

Comment

• Vandaag de astra gestart.. Echt zo piepend geluid van onder de motorkap. Denk dat het de riem was.. Kweet da autos soms beginnen te piepen als ze koud staan, maar meestal zijn het tch de oude wagens???
                                          Zou tch ni mogen op 30.000km???!

Comment

Working...
                                          X