Keb een piepende riem ook al gehad (23400km nu) 1malig toen ik enkele dagen niet gereden had en dat was deze winter
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Astra J
Collapse
X
-
-
Gaat niet heb het ook al geprobeerd. Dealer zei dat die er niet meer uitgehaald kunnen wordenDAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenIemand een idee hoe je de hoofdsteunen vooraan verwijderd
Comment
-
Ale de eerste mattenset is er ook doorgeblazen. Ik heb juist de binnen en buitenkant nog eens onder handen genomen. Hierbij zag ik dat er in de bestuurdersmat een gaatje zat in het midden van ongeveer ne centimeter. Dus kan ik een nieuwe mattenset bestellen. Ik ga niet meer de originele Opelset bestellen daar ik ze maar van bedenkelijke kwaliteit vind. Ze "flushte" altyd en der kwamen altyd van die grote pluisjes af aan de zijkant. Ook vind ik 37.000km snel om een gat te hebben in de mat. Dat heb ik nog nooit gehad bij men vorige wagens. Anyway.. ik ga nu de mattenset van Irmscher bestellen. Deze zien er ook wat vrolijker uit dan gewoon zwart. Ik hoop ook dat de kwaliteit iets beter gaat zijn.
DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
En toch verdenk ik slechte injectoren bij de mijne. Daarnet wilde hij slecht starten en rookte hij héél erg achteraan :s:s het is precies ook een tractor als je hem hoort draaien als hij koud is.En de injectoren kletteren echt. En nu zijn er geen vriestemperaturen meer. Dus toch nog eens langst de garage.
Sorry voor het korte filmpje maar de batterij van de kodak was leeg.
Paar foto's met de resterende energie
DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk BerichtenAle de eerste mattenset is er ook doorgeblazen. Ik heb juist de binnen en buitenkant nog eens onder handen genomen. Hierbij zag ik dat er in de bestuurdersmat een gaatje zat in het midden van ongeveer ne centimeter. Dus kan ik een nieuwe mattenset bestellen. Ik ga niet meer de originele Opelset bestellen daar ik ze maar van bedenkelijke kwaliteit vind. Ze "flushte" altyd en der kwamen altyd van die grote pluisjes af aan de zijkant. Ook vind ik 37.000km snel om een gat te hebben in de mat. Dat heb ik nog nooit gehad bij men vorige wagens. Anyway.. ik ga nu de mattenset van Irmscher bestellen. Deze zien er ook wat vrolijker uit dan gewoon zwart. Ik hoop ook dat de kwaliteit iets beter gaat zijn.
De kwaliteit daarvan is idd maar bedenkelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk BerichtenNja mijn matten zitten er ook al door na 27.000 km, heel spijtig.
De kwaliteit daarvan is idd maar bedenkelijk.
Comment
-
Mer die blokken zijn identiek, enkel de computer verschilt. Ze zullen der toch eens moeten naar kijken ze. Hij geeft wel niks van foutcode maar dat wil niet zeggen dat er iets niet snor kan zitten. Nu gisteren avond starte hij weer perfect en rookte hij weer niet.
Hahaha ik mag precies nog niet klagen over mij matten omdat ik er 10000km meer heb mee kunnen rijdenLast edited by Volvo_Bjorn; 19/02/2012, 13:41.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Badsloefke Bekijk BerichtenDe mijn ook, dus dikken brol blijkbaar...
Die geribte zijn inderdaad echt brol. In onze elfjarige corsa liggen nog steeds de eerste matten...ze zien er nog steeds als nieuw uit....in 2001 waren de basismatten al van uitmuntende kwaliteit.
Comment
-
Ik heb idd de geribte matten zonder opschrift terwijl er in men vorige wagens idd de matten met opschrift zaten. Dit kan dus wel eens waar zijn. Ik koop in ieder geval de Irmscher's die zijn niet geribt en zien er véél schoner uit ook! Ze kosten enkel 101€ incl verzending. Maar als iemand anders ze goedkoper moest weten liggen? Dan mag je dat laten weten.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Comment
-
Hoe hebde da geflikt? Ach ja bij die van mij hadden ze de 2 deuren na 5000km en 4 weken oud al in elkaar gereden op een parking. Zonder briefje achter te laten :@. Succes met het herstel!
deuk moeilijk te zien op ne wiite
Last edited by Volvo_Bjorn; 19/02/2012, 14:08.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Gisteren op de 'boucles de spa' een borduur over het hoofd gezien... Natte ruiten, en weinig plaats...
en thx
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk BerichtenIk heb idd de geribte matten zonder opschrift terwijl er in men vorige wagens idd de matten met opschrift zaten. Dit kan dus wel eens waar zijn. Ik koop in ieder geval de Irmscher's die zijn niet geribt en zien er véél schoner uit ook! Ze kosten enkel 101€ incl verzending. Maar als iemand anders ze goedkoper moest weten liggen? Dan mag je dat laten weten.
PS dus voor wie zijn astra of insignia nog moet bestellen of gaan afhalen, vraag naar de velours kwaliteit en die gaan tienduizenden kilometers mee, misschien zelf 100.000...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenIk heb die geribde ook gekregen maar heb onmiddellijk een gratis setje zware velours met opschrift erbij gekregen. Die velours kosten tussen de 60 a 70 euro dacht ik. Na 40.000 km in mijn Insignia was daar nog niks aan te zien, en dan bedoel ik ook niks, nada, noppes... Die zijn wel van héél goeie kwaliteit, de geribde van mijn Insignia daarentegen waren na 3000 km al kapot...
PS dus voor wie zijn astra of insignia nog moet bestellen of gaan afhalen, vraag naar de velours kwaliteit en die gaan tienduizenden kilometers mee, misschien zelf 100.000...Opel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport (sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
Comment
-
Voila men matten zijn besteld bij http://www.originalcarparts.nl. Ze zijn toch een dikke 10€ goedkoper dan bij Irmscher zelf . Dus als er nog geïnteresseerde moesten zijn voor deze mattenset. (Matten zijn voor alle Astra J modellen uitwisselbaar)
Last edited by Volvo_Bjorn; 21/02/2012, 21:22.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk BerichtenEn toch verdenk ik slechte injectoren bij de mijne. Daarnet wilde hij slecht starten en rookte hij héél erg achteraan :s:s het is precies ook een tractor als je hem hoort draaien als hij koud is.En de injectoren kletteren echt. En nu zijn er geen vriestemperaturen meer. Dus toch nog eens langst de garage.
Sorry voor het korte filmpje maar de batterij van de kodak was leeg.
Paar foto's met de resterende energie
Comment
-
Idd dat had ik ook al opgevangen, dus vervangen die handel voor de garantie voorbij is. Nu start hij weer goed, enkel weer smorgends de eerste 500m voor geen meter willen optrekken. Zal van de week eens een afspraakske maken se.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
Comment