Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten
    Ik had 11/4 genomen, euro5, 139 co², 88 kW, 1368cc, had geen fiscale pk's genomen, en dus het vermogen ingevuld
    kheb het nog eens nagerekend

natuurlijk persoon, 12/04, euro5, benzine, 138 gr Co2/km, 1368cc en 88kW en ik blijf op 378,72 Euro uitkomen

als ik echter rechtspersoon ingeef dan kom ook op 142,65 Euro, maar ik dacht dat dit enkel was als je de wagen inschrijft op naam van een bedrijf.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichten
      ik twijfel nog een beetje...zou de winter echt voorbij zijn?
      volgens mij wel, dus zijn de winterschoenen eraf, gekuist en opgeborgen.

bij het afnemen van de laatste velg viel er een schroef op de grond,
      2012-02-26 15.12.54.jpg

2012-02-26 15.13.14.jpg
      torx-schroefje,
      en natuurlijk terug vastgezet.
      geen idee voor wat het dient.

Comment

• Is er een mogelijkheid de DVD800 systeem te updaten?
        De laatste nieuwe versie & andere menu's enzo??
        Bestaat dit??
        Nu is het bij mij in het blauw en saai

Is er al een nieuwe update uit voor de gps??

Comment

• oke!

37.01 liter over 550.9km => verbruik 6.7 terwijl de boordcomputer zegt: 5.9.
          Als ik de BC reset op gemiddeld verbruik, reset hij naar 6 liter. Bij iedereen zo?

Gegroet

Comment

• Heb vandaag de offertes nog eens bekeken samen met mijn schoonpa (die kent meer van die dingen dan ik) En hij zegt dat ik nog een goeie 500-1000euro goedkoper kan gaan. Iemand tips?

De offerte:

Kit voor ingebruikname: Fluo vestje enzo... 149euro??? > Krijg je sommige dingen niet gratis bij de verzekering?
            Ruimte besparend reservewiel: 75euro???
            Kunnen ze dat niet gratis geven? Je kan sommige dingen goedkoper kopen op een ander... Of is dit gewoon verplicht?
            Dat zou al een besparing opleveren van 224euro

Nog een vraagje ivm met die overnamepremie dat ze zowiezo geven. Is dat voor iedereen? Eender welk merk van auto, dan je overlaat?

Want bij een Mazda garage geven ze 3000euro netto als ik daar wagen koop (ford ook trouwens en seat ook). Dus ik hoopte da ze er 3000euro erbovenop zouden geven ... Maar dat is "maar" 2500euro. Want ik eigenlijk beetje weinig vind. Maar de verkoper zei dan dat ze eigenlijk 3700euro geven voor mijn wagen. Volgens mijn schoonpa klopt dat niet !!!

Heb niet zoveel ervaring int onderhandelen en ben daar echt SLECHT in!!! Dus alle tips zijn welkom.

We gaan morgenavond nog even binnen springen bij "onze" garage (waar we nu klant zijn) In de hoop dat zij onder die andere prijs zouden gaan.

Da lijkt mij de enige poging om de prijs te laten zakken.

Alvast bedankt!

Comment

• Kit voor ingebruikname: Fluo vestje enzo... 149euro??? > Krijg je sommige dingen niet gratis bij de verzekering? Dat kan en ben je niet verplicht van te nemen. Er zitten ook vloermatten bij maar eis dan wel de velours kwaliteit.
              Lijkt me een correcte prijs...is niet verplicht, dan heb je gewoon een reparatieset.
              We gaan morgenavond nog even binnen springen bij "onze" garage (waar we nu klant zijn) In de hoop dat zij onder die andere prijs zouden gaan.
              Maakt niet uit bij welke garage van Opel je gaat. De prijzen zijn overal dezelfde. Verkopers kunnen niet onder de normale verkoopprijs en voorziene kortingen gaan.
              Last edited by ; 27/02/2012, 00:52.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                Zoals afgesproken heb ik het verbruik eens manueel berekend op basis van de kilometerteller en het aantal getankte liters. Voor 1475 km te rijden heb ik 20 liter en 52 liter getankt.
                Maakt dus 72 liter in totaal en dat komt uit op een gemiddeld verbruik van 4,88 l/100 km. De boordcomputer geeft een gemiddelde aan van 4,8 liter. Ik neem daarbij aan dat ik geen enkele reden heb om te twijfelen aan de berekening die deze boordcomputer maakt, en daar in de toekomst gerust kan op voortgaan. Na 5500 km geeft hij een gemiddeld verbruik aan van 5,3 liter/100 km, iets wat ik zeer kan appreciëren ! Heb een 130 pk, geen zware voet maar rijd daar toch vlot mee door.
                Volgens mij is 4,8 liter zeker een mooie waarde Pol !
                Zelf zit ik na 11000 km met de 1.3 cdti ST tussen de 4,5 en 5,1 liter.
                Dat wil dus zeggen dat ik met een volle tank steeds meer dan 1000 km kan rijden .
                Wat ik me wel afvraag is of het verbruik tijdens de zomer veel zal stijgen door het gebruik van de airco.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BobV Bekijk Berichten
                  volgens mij wel, dus zijn de winterschoenen eraf, gekuist en opgeborgen.

bij het afnemen van de laatste velg viel er een schroef op de grond,
                  [ATTACH]86095[/ATTACH]

[ATTACH]86096[/ATTACH]
                  torx-schroefje,
                  en natuurlijk terug vastgezet.
                  geen idee voor wat het dient.
                  Dient om je remschijf op zijn plaats (verticaal) te houden wanneer je je velg demonteerd.

Comment

Weet je nooit natuurlijk. Kan zeker nog sneeuwen in maart.
                    Hier de lange termijnverwachting van KNMI:
                    maandag 05 maart tot en met maandag 12 maart
                    Onzekere verwachting. Waarschijnlijk overgang naar een wisselvalliger en minder zacht weertype met temperaturen rond normaal. De kans op neerslag is dan ca. 60%. Daarnaast is er een kleine kans (ca. 30%) op een overgang naar een koud weertype met vorst in de nacht en mogelijk winterse neerslag.
                    Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 125 problems Bekijk Berichten
                      Volgens mij is 4,8 liter zeker een mooie waarde Pol !
                      Zelf zit ik na 11000 km met de 1.3 cdti ST tussen de 4,5 en 5,1 liter.
                      Dat wil dus zeggen dat ik met een volle tank steeds meer dan 1000 km kan rijden .
                      Wat ik me wel afvraag is of het verbruik tijdens de zomer veel zal stijgen door het gebruik van de airco.
                      Mijn airco staat altijd aan. Winter en zomer.

Comment

Die van mij blijven er zeker nog op liggen.
                        Temperatuur onder de 7 graden is het beter om winterbanden te gebruiken.
                        En de IJsheiligen zijn nog nie geweest dus...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hattrick25 Bekijk Berichten
                          Oh snelle reacties

Ja ik was het dus ook aan het overwegen die 120pk... MAAR heb net ergens gelezen dat die inverkeersbelasting precies wel hoog is :s hier de link...

Ben bij GMAN in Mechelen geweest. En de prijs valt die zo wa mee eigenlijk? We gaan nu bij onze garage hier in de buurt (opel Mon putte) horen of zij er onder gaan

Ik heb trouwens 8 garages bezocht... Seat, Hyundai, Volkswagen, Opel, Ford, Mazda, Renault (2x).

Uiteindelijk moest ik een keuze maken, dus is het de Astra geworden. Seat Leon viel uiteindelijk af, omdat ik geen ervaring had met seat. En Renault was eigenlijk het voordeligste, maar zelfde als bij Seat, durf gewoon niet veranderen. 7j tevreden met mijn corsa rond gereden. Tijd voor iets anders

Wacht nog wel op een overnameprijs van Volkswagen, maar denk ni dat ze veel gaan bieden Ze beken ons nu al zo raar ...

Maandag is het D-day, dan bestel ik hem ...

thx
                          Ik heb mijn wagen bij Gman Mechelen gekocht. Waarschijnlijk heb je Alexander gehad voor u offerte. Ik had iemand anders en toch nog mooie extra korting kunnen bedingen. Dit deden ze 'normaal' nooit maar we weten allemaal dat dit verkooppraat is.

Ik ben ook bij MON Putte geweest maar ben daar helemaal niet tevreden over.. Als je het hele verhaal wilt stuur ik je wel PM. MON Putte werkt trouwens samen met Gman.
                          Dus alle wagens dat door MON verkocht worden komen via Gman. Ik denk dat MON daarom niet onder de prijs van Gman zal gaan..

Hou ons op de hoogte van opties ed.

Wat Polleke2 zegt klopt wel. Na die fameuze korting dat ik kreeg wouden ze me niet meer de velours matjes geven. De standaard matjes zijn echt wel rommel. Vorige week groot onderhoud (60.000km) laten doen en mijn beide voorste matjes waren al goed versleten.
                          Heb de Velours laten bestellen en deze zijn op het eerste zicht 10x betere kwaliteit!

Ik heb trouwens dit weekend ook de zomerbandjes teruggezet. Banden zijn aan vervanging toe en dit gebeurd deze week/ten laatste volgende week (waren niet in stock). Vermits ik het voorbije weekend misschien een laatste vrije zaterdag voor lange tijd had, nu al gewisseld. Hopen dat de zoute toestanden en sneeuw enz wegblijven nu .

Hopen dat de lente snel komt zodat ik mijn astratje nog eens kan vertroetele .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
                            Ja zijn stoffe matten maar vééééééél betere kwaliteit dan die van Opel. Ik heb deze besteld bij Original Carparts en kosten een klein 90€ (incl verzending):
                            Originele auto onderdelen en accessoires, scherpe prijzen en de beste service. Oa. Fiat, Alfa Romeo, Abarth, Opel, Ford, Peugeot, Citroën, Volkswagen en Audi onderdelen.

Matten waren netjes binnen de 4 dagen geleverd. In mij koffer heb ik vanaf het begin een plastieke bak gelegt. Al maar goed want van de week had ik blijkbaar een kapot pak melk gekocht. Heb ze gekocht op ebay. Past zeer goed en is van goede kwaliteit en niet duur.

De versnellingsbak deed bij mij ook wat raar en ging zéér stroef. Hierbij hebben ze een paar weken geleden de schakelstangen ingevet. Dat is echt dag en nacht verschil. Als ik blaas schiet hij in versnelling denk ik .
                            Heb je soms een foto van die matten als ze in jouw wagen liggen?
                            Groete

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bartev Bekijk Berichten
                              Heb je soms een foto van die matten als ze in jouw wagen liggen?
                              Groete
                              Kijk eens een pagina terug...

Comment

• Man man, wat is dat weer een verschil op zomerbanden. Op winterbanden is het precies nen boot die héél den tijd zoekt in de bochten maar dan weer super comfortabel (hoge banden ).
                                Zomerbanden is hij 10X baanvaster maar dan weer iets harder. Tis in ieder geval weer véél schoner nu da zwart staal er onderuit is!
                                DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Net is men dvd navigatie gecheckt. Blijkt dak 2009-2010 heb. Aangezien wagen van 08/2010 is lijkt dit logisch.
                                  Is de versie 2010-2011 zo verschillend dan?

Comment

• Interessant nieuws en een knappe foto van een machtige astra

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hattrick25 Bekijk Berichten
                                      Heb vandaag de offertes nog eens bekeken samen met mijn schoonpa (die kent meer van die dingen dan ik) En hij zegt dat ik nog een goeie 500-1000euro goedkoper kan gaan. Iemand tips?

De offerte:

Kit voor ingebruikname: Fluo vestje enzo... 149euro??? > Krijg je sommige dingen niet gratis bij de verzekering?
                                      Kunnen ze dat niet gratis geven? Je kan sommige dingen goedkoper kopen op een ander... Of is dit gewoon verplicht?
                                      Dat zou al een besparing opleveren van 224euro

Nog een vraagje ivm met die overnamepremie dat ze zowiezo geven. Is dat voor iedereen? Eender welk merk van auto, dan je overlaat?

Want bij een Mazda garage geven ze 3000euro netto als ik daar wagen koop (ford ook trouwens en seat ook). Dus ik hoopte da ze er 3000euro erbovenop zouden geven ... Maar dat is "maar" 2500euro. Want ik eigenlijk beetje weinig vind. Maar de verkoper zei dan dat ze eigenlijk 3700euro geven voor mijn wagen. Volgens mijn schoonpa klopt dat niet !!!

Heb niet zoveel ervaring int onderhandelen en ben daar echt SLECHT in!!! Dus alle tips zijn welkom.

Alvast bedankt!
                                      enkele opties achter de hand houden, dan zeggen als ik die er nog bij krijg heb je een deal. werkte bij mij toch, goed voor een 600 euro aan opties.
                                      kijk ook enkel naar wat je moet opleggen en negeer de inruilwaarde. Mijn dealer gaf me een 3000 euro meer op mijn inruilvoertuig maar hoorde hem wel zeggen dat hij me dan geen bonus kon geven.
                                      mijn ervaring verkoper zal je altijd proberen achter te laten met de illusie dat je goed hebt onderhandeld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                                        http://www.autoweek.nl/autonieuws/18...-viercilinders

Interessant nieuws en een knappe foto van een machtige astra

Interessant???
                                        "In de toekomst komen er geen OPC-modellen met V6-motor meer."
                                        Dan hoeft het voor mij ook niet meer.
                                        Ze gaan toch echt geen 4 cilinder in de Insignia (B?)OPC zetten. En heb nog ergens gelezen dat er nog iets boven de Insignia zou komen.
                                        Stiekem hopen op een V8?
                                        Opel Insignia OPC
                                        BMW X5 3.0i
                                        Caterham Super 7

Comment

Working...
                                        X