Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Kan soms ook men wagen niet open doen & sluiten. Het vreemde is, is dat het steeds op 1 dezelfde plaats is in Brussel vlak voor een garagepoort!! Volgens mij is er een storing met de frequentie sleutel/poort... Het is enkel op die plaats.. Voor de rest geen problemen.

Moet ook nog is men zomerbanden steken... Ergens einde van de maand of begin april..
    Vind dat de wagen strakker en harder aanvoelt met winterbanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Torchus Bekijk Berichten
      Zonet na een ritje van 70 km over de autostrade bij thuiskomst vreemde, vrij luide tikkende geluiden waargenomen. Moeilijk te zeggen van waar het komt, lijkt een beetje van overal te komen. Precies of er iets op het metaal tikt. Nog nooit eerder gehoord.

Morgen terug zomerbanden erop, zal tijd worden!
      Da is dat em juist een regeneratie gedaan heeft. Den uitlaat wordt dan gloeiend heet en da tikken is dan het metaal dat ja wat hoort werken. Die van mij heeft da soms ook, zelfs nog na een half uur durft em staan te tikken.
      DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Iemand die problemen heeft met zijn carkit en een Nokia windows phone?

Mijn collega met de Astra heeft zonet een nieuwe gsm gekocht maar hij kan niet meer bellen vanuit het menu van de auto. Hij moet de nummer kiezen via de gsm anders kan hij niet bellen. Gebeld worden is geen probleem.

Comment

• Voila, 2 April mag de mijne naar de carrosserie voor het herstellen van de zijflank. Eindelijk worden de 2 kapkes eruit gehaald die ze bij het open wringen van het tankdeksel erin hebben gezet. Touring heeft de volledige goedkeuring gegeven van het gemaakte bestek.

Klaat em toch nog eens nazien ineens voor het slecht vertrekken de eerste 200m en ook ga ik de lichtsensor eens laten nazien want die schiet van tijd bij elke brug op en af.
          DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• nog een nieuwe variant op komst, de sedan

Comment

• Verlengde garantie

Mijn Astra word komende zaterdag 2 jaar, dat betekend ook einde garantie.
              Al dacht ik dat ik nog verlengde garantie kon nemen, volgens mijn verdeler niet.
              Volgens website van opel kan je dit tijdens de eerste 6maand, na inschrijving. Je kan dan kiezen tussen 12, 24 of 36maand. Bij 12 maand staan 2 **, onderaan staat de uitleg:

" ** Kan afgesloten worden tijdens de eerste 24 maanden na eerste inschrijving van de wagen en kan jaarlijks verlengd worden ( tot maximaal twee extra verlengingen)."

Wat is het nu? Kan het dan wel?

Comment

• even klein beetje offtopic: Moet je eens kijken hoe 'amerikaans' de astra er uit ziet in de buick versie!
                hout, beige met zwart... ziet er minder sportief uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vochtige Bekijk Berichten
                  http://www.buick.com/verano-luxury-s...s.html#/item02

even klein beetje offtopic: Moet je eens kijken hoe 'amerikaans' de astra er uit ziet in de buick versie!
                  hout, beige met zwart... ziet er minder sportief uit.
                  Blauwe verlichting is wel mooi...

Comment

• mmm,
                    die zetels zien er vrij knus uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                      Blauwe verlichting is wel mooi...
                      just like chevrolet cruze?

Comment

• http://www.crottychevy.comExplore the all new 2012 Buick Verano Interior Crotty Chevrolet BuickCrotty Chevrolet Buick Corry PA 866-561-7624Visit our website:...

Het hout doet wat denken aan onze oude vectra van 2000.

Ik vind het Europees rood toch romantischer dan dat fel blauw :p

Comment

• de sedan zou in het najaar voorgesteld worden en tegelijk zou er een kleine facelift komen voor de 5-deurs en sportstourer alsook zouden de nieuwe motoren voorgesteld worden.
                          Ook zou de GSI voorgesteld worden met 2.0T en 220pk

info gevonden op motor-talk.de

Comment

• Mijn 11de cijfer is een G = Gliwice , Dit is in Polen.
                            Is deze fabriek een goeie ?

Comment

• Die van mij komt van Gliwice en ben zeker tevreden.
                              Bijna één jaar oud en heb tot nu toe voor geen enkel probleem naar de garage moeten gaan (hout vasthouden)
                              Geen zorgen maken dus .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BobV Bekijk Berichten
                                mmm,
                                die zetels zien er vrij knus uit

inderdaad, wat een dikke zetels zeg!...voor de corpulente Amerikanen waarschijnlijk

Comment

• gvd, een sedan Heb ik te vroeg gekocht???
                                  www.opelklassiek.be

Comment

• Die zal wss weer alleen voor Duitsland worden gelijk de Astra H sedan. Da ligt hier volgens mij ni zo goe in de markt.

Comment

• goeiemorgend allemaal ....

effe update van den astra : ondertussen 8000km ver en nog steeds SUPER content van. Rij nu jammer genoeg al 5300km met de winterbanden ipv de 18" zomerbanden. Rijden doet ie prima en zeker na de aanpassing.... GEWELDIG ! heb gisteren 950 km gedaan (kapellen - flaine) richting skigebied. Moet zeggen dat deze zeer comfortabel is om langere trips mee te doen. Ook mijn vrouw vond het relaxed rijden en de trip is bijzonder goed gegaan. De cruise controle is een zaligheid om mee te rijden.
                                      Heb hier enkele zaken gelezen van waar je auto ergens is geasembleerd ? Ik zou het niet weten waar de mijne is gemaakt maar zal het is nakijken. Ikzelf heb nog NIETS gevonden van gebreken of lakschade - gerammel of iets dergelijks ? ik ben pietje precies dus .... heb nog niets opgemerkt !

ale tot een van de dagen ...

ps heb maandag 26 maart al afspraak om de 18" er terug op te zwieren VEEEEEEL beter zenne !

grtz Tom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tommie73 Bekijk Berichten
                                        goeiemorgend allemaal ....

effe update van den astra : ondertussen 8000km ver en nog steeds SUPER content van. Rij nu jammer genoeg al 5300km met de winterbanden ipv de 18" zomerbanden. Rijden doet ie prima en zeker na de aanpassing.... GEWELDIG ! heb gisteren 950 km gedaan (kapellen - flaine) richting skigebied. Moet zeggen dat deze zeer comfortabel is om langere trips mee te doen. Ook mijn vrouw vond het relaxed rijden en de trip is bijzonder goed gegaan. De cruise controle is een zaligheid om mee te rijden.
                                        Heb hier enkele zaken gelezen van waar je auto ergens is geasembleerd ? Ik zou het niet weten waar de mijne is gemaakt maar zal het is nakijken. Ikzelf heb nog NIETS gevonden van gebreken of lakschade - gerammel of iets dergelijks ? ik ben pietje precies dus .... heb nog niets opgemerkt !

ale tot een van de dagen ...

ps heb maandag 26 maart al afspraak om de 18" er terug op te zwieren VEEEEEEL beter zenne !

grtz Tom
                                        fijn te horen dat je er zo van geniet

Comment

• vrijdag mijn nieuw voiture afgehaald en man ben ik content, heb hiervoor met de Astra H break en twintop gereden en kmoet zeggen dat de nieuwe een hele vooruitgang is, vooral kwa wegligging
                                          Heb eerst eens goed rond de auto gelopen om eventuele 'gebreken' vast te stellen, maar kon er geen vinden. De auto zit goed in elkaar.
                                          Zoals eerder al gemeld voor de Astra's uit Gliwice, de gaten van de parkeersensoren in de grille van de voorbumper waarvan er 1 niet gevuld is, zou volgens mijn dealer normaal zijn. Kheb dan maar even in de showroom gaan kijken naar andere Astra's en inderdaad, die hebben dat ook allemaal.
                                          Heb er gisteren een hele dag mee rondgereden en ook enkele keren de wegligging op de proef gesteld en was heel verrast hoe goed de Astra zijn baan houdt.
                                          Straks nog eens buitenhalen se voor een namiddagtripje......

Comment

Working...
                                          X