Is er eigenlijk iemand toevallig ook in het bezit van een Nokia Lumia 800 en heeft deze aan de praat gekregen met de bluetooth carkit? Contactlijst laadt en dan zie ik alles wel staan, en inkomende calls kan ik ook beantwoorden, maar ik kan via het menu geen uitgaande calls lanceren :-/
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Astra J
Collapse
X
-
Zijn er nog mensen bij wie het niet lukt om de ruiten te openen/sluiten dmv de sleutel? Volgens het handboekje kun je u ruiten openen/sluiten door het knopke open of toe ingedrukt te houden. Dit werkte ook zo op mijn astra G.
Op het nieuwe model dat ik nu heb werkt dit niet. Auto moest gisteren toch binnen ivm loszittende wielkast en ik heb hierachter gevraagd.
De verkoper wist te zeggen dat dit maar werkte tot een bepaald chassisnummer en dat ze er dan mee gestopt zijn.
Ik vind dit maar zeer vreemde uitleg...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door f.v Bekijk BerichtenVolgens mij kan je je ruiten alleen maar openen en sluiten met je sleutel als je 4 elektrische ruiten hebt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk BerichtenMijn mailtje is gisteren al verstuurd
Ja de Meriva B van mijn pa geeft ook nen error bij LED die voorzien zijn voor canbus. weird!
Comment
-
Yup, en natuurlijk een standaard mailtje eh . Hoorde wss niks meer van, maar tis in ieder geval een klacht meer eh.
(mijn mailtje)
" Beste, Ik ben in het bezit van een Astra J Sports Tourer Enjoy 1.7cdti. Deze wagen is uitgerust met een lichtsensor voor het inschakelen van de verlichting. Echter werkt deze sensor al bij aankoop van de wagen op een vreemde manier. De lichten worden soms bij klaar lichte dag aangestoken, bij regen en avond duurt het dan soms weer zéér lang eer de verlichting ingeschakeld wordt. Bij het inrijden van een tunnel gaat de verlichting halverwege of niet aan om daarna weer bij elke brug die men onder rijdt op en af te springen ( vooral een ramp op de Antwerpse ring). Dit lijkt gewoon belachelijk tov andere weggebruikers en ook de levensduur van de lampen gaat hier door drastisch achteruit. Mijn wagen is hiervoor al binnen geweest bij de dealer maar deze konden me niet echt verder helpen daar alles gewoon werkt. Toch heb ik al verschillende Astra J (ook Insignia blijkbaar) gebruikers gesproken die dezelfde problemen ervaren. Volgens hun is het probleem herkend door Opel maar doet men er niks aan daar er te weinig klachten zijn. Is er reeds een oplossing voor dit probleem? mvg Goossens Bjorn "
Antwoord:
Geachte heer Goossens,
Naar aanleiding van uw e-mail contacteerden wij uw Opel dealer Barto te Hoogstraten en spraken met Dieter van het atelier. Hij zal in verband met uw opmerking over de storing met de verlichting de technische dienst contacteren.
Zodra hij daar een oplossing voor aangereikt krijgt zal hij u zeker contacteren voor een afspraak.
Wij volgen uw dossier van hieruit verder op.
In de hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Carine De Ridder
Opel Customer Care
Van da laatste zinneke gaat mijn haar altyd omhoog staan, da sta nu is in al die hun mails. En als ge dan zegt dat et ni voldoende is dan sturen ze niks meerDAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Opelboy Bekijk BerichtenVooral LED met T10 fitting heb je keuze zat... maar moet dat geen T20 fitting zijn?
beste,
er komt vandaag en morgen vanalles binnen. ook de t20 leds, even voor mijn
beeldvorming, welke had u precies nodig?
lamp met enkele functie of dubbelfunctie?
welke kleur?
Ik heb tot nu toe alle vervanglampen in xenonlook steeds besteld bij www.xenonlamp.nl , zeer snelle levering, goede service en steeds correct met de prijzen t.o.v. andere webshops en niet al teveel portkosten en de mogelijkheid om op alle manieren te betalen.
Zeker de moeite om te checken.
Comment
-
[QUOTE=Opelboy;4876817]@Peter334
Bedankt voor de info
Laat gerust iets weten als je meer te weten komt.
Ik heb vandaag terug een mail ontvangen dat ze beschikbaar zijn maar nog niet op de webshop vermeld zijn, vanaf aanstaande dinsdag is de vernieuwde website van xenonlamp.nl online, ik heb ze meteen besteld.
Ziehier de ontvangen mail :
beste peter,
ze komen op de nieuwe website die gaat dinsdag live, maar durf niet te
zeggen of ze er dan al meteen opstaan, is een beetje drukke tijd nu.
dat gaat deze worden: 44smd canbus 7443 white
ik kan ze u los van de shop opsturen voor totaal 24 euro met verzenden.
ik hoor het graag!
grt
erno
Comment
-
[QUOTE=Peter334;4877157]Oorspronkelijk geplaatst door Opelboy Bekijk Berichten@Peter334
Bedankt voor de info
Ik heb vandaag terug een mail ontvangen dat ze beschikbaar zijn maar nog niet op de webshop vermeld zijn, vanaf aanstaande dinsdag is de vernieuwde website van xenonlamp.nl online, ik heb ze meteen besteld.
Ziehier de ontvangen mail :
beste peter,
ze komen op de nieuwe website die gaat dinsdag live, maar durf niet te
zeggen of ze er dan al meteen opstaan, is een beetje drukke tijd nu.
dat gaat deze worden: 44smd canbus 7443 white
ik kan ze u los van de shop opsturen voor totaal 24 euro met verzenden.
ik hoor het graag!
grt
erno
Zitten er in de nieuwe corsa ook deze lampen ? (T20)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Opelboy Bekijk Berichten@Peter334
Bedankt voor de info
Als ik het goed voor heb dan zijn deze vervangende led lampjes niet goedgekeurd voor de autokeuring?
@Bjorn: Weet jij hier meer over?DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk BerichtenLED's zijn gewoon toelaatbaar. Ze moeten wel de juiste kleuren dragen naar gelang de plaats, dus geen blauwe LED als standlicht ofzo. Als je LED dagrijlichten bij plaatst dan moeten deze correct aangesloten zijn (dus uitgaan bij ingeschakelde verlichting) en op de reglementaire hoogte's + RL code in de verlichtingsunit.
Comment
-
Dit is mijn mobilhome.
Ik heb dagrijdlichten geplaatst in de uitsparing in de bumper.
Dag mag of niet ? Wat is de correcte hoogte ?
Dat is toch op iedere auto verschillend ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenWaarom moeten die uit gaan ? Dat is bij mijn lichten toch ook niet ? Mijn dagrijdlichten branden altijd, ook als mijn koplampen, branden.
Afstanden van de dagrijlichten zijn:
min hoogte 25cm
max hoogte 150cm
afstand tussen de lichten min 60cmDAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk BerichtenDat is omdat u dagrijlicht ook als standlicht functioneert en dan is da toegelaten + nen het is een auto die van fabriek af de dagrijlichten heeft, die heeft daar een europeese goedkeuring voor die bepaald dat die wagen zo is goed gekeurd. Pas als het achteraf bijgeplaatste dagrijlichten zijn dan moeten deze doen aan de juiste reglementering.
Afstanden van de dagrijlichten zijn:
min hoogte 25cm
max hoogte 150cm
afstand tussen de lichten min 60cm
Weet te zeggen welke dag ge aan lijn 5 of 6 staat hé, dan kom ik af !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door f.v Bekijk BerichtenVolgens mij kan je je ruiten alleen maar openen en sluiten met je sleutel als je 4 elektrische ruiten hebt.
Oorspronkelijk geplaatst door Jeebee1982 Bekijk BerichtenIs er eigenlijk iemand toevallig ook in het bezit van een Nokia Lumia 800 en heeft deze aan de praat gekregen met de bluetooth carkit? Contactlijst laadt en dan zie ik alles wel staan, en inkomende calls kan ik ook beantwoorden, maar ik kan via het menu geen uitgaande calls lanceren :-/
zie: http://discussions.europe.nokia.com/...m/td-p/1332963
Mijn Astra J moet volgende week binnen voor zijn versnellingsbak, er is zoals ik dacht, toch iets mis met de versnellingsbak.. (hapering bij schakelen tussen 1 & 2, tvreemde is als hij gewoon stilstaat is er geen probleem)
Comment
-
Vandaag naar de garage gegaan ... Mijn pa zijne meriva moest binnen voor onderhoud. Ik zit rustig te wachten in de mijn Corsake :p komt mij pa daar aan en zegtem "uwe otto is er, ge moogt is gaan kijken" :p Yes!!!!!! :p 3 weken te vroeg!!!
Hopen da de papieren er snel zijn, en dan naar verzekering om alles in orde te brengen en dan hopen dat de nummerplaat er snel is
Ze gaan hem doen blinken en normaal gezien heb ik heb volgende week vrijdag!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hattrick25 Bekijk Berichten
Vandaag weer balen. Kom thuis, stap uit de auto en ruik de stank van de regeneratie weer. Tik tik tik al dat metaal dat warm staat. IK haat het gewoon dat die klote auto geen lampke kan laten branden!!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonne c. Bekijk BerichtenIk heb voorraan elektrisch en achteraan manueel en mij lukt het om ze te openen met de sleutel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hattrick25 Bekijk BerichtenVandaag naar de garage gegaan ... Mijn pa zijne meriva moest binnen voor onderhoud. Ik zit rustig te wachten in de mijn Corsake :p komt mij pa daar aan en zegtem "uwe otto is er, ge moogt is gaan kijken" :p Yes!!!!!! :p 3 weken te vroeg!!!
Hopen da de papieren er snel zijn, en dan naar verzekering om alles in orde te brengen en dan hopen dat de nummerplaat er snel is
Comment
Comment