Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Eerste ritje van mijn corsa was ook in de regen. direct gedoopt.

Wel de week erna groot verlof. Plezant om je vakantie in te zetten met een nieuwe wagen

Comment

• @Hattrick25: Geduld wordt altijd beloond! Het kan altijd nog erger, zoals bij mij..
      Een kapot relaiske bij levering waardoor batterij leeg liep en garage had er geen in stock...
      Resultaat: Autoke 4 dagen langer in de garage op mij moeten wachten dan voorzien

Comment

• Of gelijk bij mij vorige nieuwe GTC, ge rijdt ermee naar huis en "BATS!" ster in u ruit
        DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kevin_ Bekijk Berichten
          Van wanneer is je astra misschien? De mijne is van april 2010.
          December 2011

Mijn garage zei eerst dat hij wel klaar zou zijn binnen een maandje.
          En ik 'ok' en dan beseft dat ik niet zo lang kon wachten en dan had ik hem ook na een weekje

Comment

• Ik kreeg juist telefoon van de garage van de grote baas ivm met de lichtsensor. Dus de sensor en lichten werken correct zoals het softwarematig geprogrammeerd is voor deze wagen. Er kan ook niks aan gedaan worden om dit probleem dus te verhelpen zolang Opel geen nieuwe software uitbrengt. Er is contact opgenomen geweest met ETAC en deze zeiden dat er ook geen nieuwe software zat aan te komen voor dit probleem, dus ik vrees dat we er maar mee moeten leren leven dat de lichten onder elke brug aanspringen en in tunnels pas halverwege :s
            DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
              Ik kreeg juist telefoon van de garage van de grote baas ivm met de lichtsensor. Dus de sensor en lichten werken correct zoals het softwarematig geprogrammeerd is voor deze wagen. Er kan ook niks aan gedaan worden om dit probleem dus te verhelpen zolang Opel geen nieuwe software uitbrengt. Er is contact opgenomen geweest met ETAC en deze zeiden dat er ook geen nieuwe software zat aan te komen voor dit probleem, dus ik vrees dat we er maar mee moeten leren leven dat de lichten onder elke brug aanspringen en in tunnels pas halverwege :s
              Ik heb daar zeker geen enkel probleem mee...

Comment

• Geven de LEDs met Canbus van xenonlook.nl een foutmelding ?
                Zoniet bestel ik ze ook direct :p

Comment

• Ik denk dat het xenonlamp.nl moet zijn waarover Peter334 het had: http://www.xenonlamp.nl/
                  Donderdag had ik ze eens een mailtje gestuurd maar tot op vandaag nog geen antwoord gekregen.

Comment

• Hoelang duurt het eigenlijk voor de auto zichzelf weer vergrendelt na het ontgrendelen en je geen portier opentrekt ? Ik heb al verschillende instellingen geprobeert bij het menu portiervergrendeling maar het lijkt mij niet te lukken ! Weet er iemand de juiste instelling ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bercki Bekijk Berichten
                      Hoelang duurt het eigenlijk voor de auto zichzelf weer vergrendelt na het ontgrendelen en je geen portier opentrekt ? Ik heb al verschillende instellingen geprobeert bij het menu portiervergrendeling maar het lijkt mij niet te lukken ! Weet er iemand de juiste instelling ?
                      bij mij werkt dit ongeveer na een 2 tal minuten

Comment

• Weet iemand of de dakdragers van een astra H ook passen op een astra j?
                        Wil 2dehands dragers kopen, maar vind er enkel terug van een astra H.
                        Iemand adresjes waar men deze goedkoop kan kopen?? Plus ne dakkoffer??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Malik Bekijk Berichten
                          Weet iemand of de dakdragers van een astra H ook passen op een astra j?
                          de dakdragers die ik heb gekocht van thule passen out - of - the - box op de meriva en astra j. Staat niets bij van een astra h

de kit 3090 zijn de klemmen voor op het dak vast te zetten en Rapid System 753 is de rest dat ik nodig had om de baren aan vast te hangen. (kit is only for vehicles with fixpoint mounting.)
                          Last edited by ; 22/04/2012, 18:38.

Comment

Weet iemand of de dakdragers van een astra H ook passen op een astra j?
                            Welke dakkoffer zoek je ?
                            De mijne mag weg.

Comment

• Hout vasthouden natuurlijk, maar ik heb de indruk dat de lichtsensor in de Meriva B beter werkt dan die in de Astra. Net als de ecc in vergelijking met de Insignia's waar het ook een en al kommer en kwel is.

Comment

• Ik heb contact gehad met Xenonlamp.nl,
                                zij wisten mij te vertellen dat de Canbus T20 LEDs een foutmelding geven.

Ze zijn hun eigen LEDs aan het ontwikkelen en die zouden binnen 2 maanden op de markt komen, deze geven geen foutmelding.

Comment

• Even een vraagje omtrent de bluetooth module, ik heb een dvd800 zonder de optie bluetooth. Heb wel al de knoppen op mijn stuur en radio. Is de een kwestie van gewoon te activeren of ontbreek ik hier de nodige hardware?
                                  Sent from my Lumia 800 using Board Express
                                  Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Wat betaal je eigenlijk ongeveer voor een 15000 km (klein) smering en voor een grote smering ? Want de mijne moet weldra binnen en dan kan ik misschien alvast beginnen te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                                      Welke dakkoffer zoek je ?
                                      De mijne mag weg.
                                      Mag een gewone dakkoffer zijn. Iets of wat ruim.
                                      Heb je ook de dakdragers?

Comment

Mag een gewone dakkoffer zijn. Iets of wat ruim.
                                        Heb je ook de dakdragers?
                                        Dragers niet die hou ik.

DSC_0033.JPG
                                        DSC_0058.JPG
                                        DSC_0048.JPG

Comment

• ik heb er nog liggen voor ne Skodâ Fabia,
                                          maar die zullen niet passen zeker?

Comment

Working...
                                          X