Helaas kan ik geen foto posten, ze hebben er maar 2 min. ingestaan en de fitting begon al te smelten rond de aansluitdraadjes, ik heb een mailtje gestuurd naar xenonlamp.nl en ik mag ze terug opsturen waarna ze gecrediteerd worden, toch wel een goede service, helaas heb ik ze vandaag reeds gepost, vandaar dat een foto niet meer lukt.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Astra J
Collapse
X
-
Ik zou graag willen op mijn uitlaat een sierstuk op het uiteinde zetten, ik vind het jammer dat alleen op de turbo de uitlaat zichtbaar is, is er iemand op de hoogte welke eigenlijk toegelaten zijn voor de keuring want ik heb een mailtje ontvangen van skytune dat ze toch wel problemen ondervinden met de keuring aangaande bepaalde sierstukken.
Comment
-
Een SIERstuk is toegelaten! Maar er moet een geldige roet/CO meting uitgevoerd kunnen worden. Indien dit niet mogelijk is wordt de wagen afgekeurd voor 511/2 meetvoorwaarden..... Als je de ganse uitlaatpot vervangt dan moeten den nodige correcte attesten meegeleverd worden.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door twintop Bekijk Berichtenkheb nog een vraagje i.v.m. keuring. Ik heb standaard 18" met 225/45/18. Nu zouek de 19" wielen met 235/40/19 willen steken, zoals origineel, maar die maat staat niet op mijn gelijkvormigheidsattest, mag dit?
Op mijn gelijkvormigheidsattest staat echter 235/40/19.. Eigelijk nooit niet echt op gelet maar zou dit eventueel probleem kunnen geven bij keuring?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kevin_ Bekijk BerichtenBij mij nog straffer, ik heb 235/45/18 van banden/velg op de auto liggen (Ik had zo een pakket besteld en een upgrade gedaan van 17" naar 18").
Op mijn gelijkvormigheidsattest staat echter 235/40/19.. Eigelijk nooit niet echt op gelet maar zou dit eventueel probleem kunnen geven bij keuring?
Als die 235/45/18 er tussen staan is er geen probleem.
Maar je mag een afwijking hebben van een paar procenten. Best even informeren bij de stationschef op de keuring. Dat heb ik ook gedaan voor mijn winterbanden.
Comment
-
Ik heb mijn wagen nu een week en niks problemen :p (nog niet...) Alles bolt goed, maar 120pk is echt wel te veel voor in België... Al die trage slakken op de baan
Enkel de radio klinkt niet echt super, majah dat is nu wel bijzaak (zoveel zit ik niet in die wagen). En daar kan ik in de toekomst misschien nog laten veranderen?
Wereld van verschil me mijn Corsa van ik denk 75pk ofzo Enkel mis ik precies toch wel een armsteun.. is dit makkelijk te installeren of beter gewoon de garage zijn ding laten doen? (ter info: ik heb 2 linkerhanden...) tenzij hier ne vriendelijke mens zit, die dat kan :p
Zeker geen spijt van mijn aankoop, ma de I30 blijft in mijn hoofdspoken. Mijn vriendin zei nog dat ze da astra knapper vond dan de i30, maar het hielp ni veel :p Het ga nog erger worden als ik de I30 ga zien rijden zo rond julie-augustus...
Hoe kan ik trouwens het verbruik beperkt houden? veel zet ik ni op kwa airco enzo...
enfin Leve de Astra!!!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hattrick25 Bekijk BerichtenIk heb mijn wagen nu een week en niks problemen :p (nog niet...) Alles bolt goed, maar 120pk is echt wel te veel voor in België... Al die trage slakken op de baan
Enkel de radio klinkt niet echt super, majah dat is nu wel bijzaak (zoveel zit ik niet in die wagen). En daar kan ik in de toekomst misschien nog laten veranderen?
Wereld van verschil me mijn Corsa van ik denk 75pk ofzo Enkel mis ik precies toch wel een armsteun.. is dit makkelijk te installeren of beter gewoon de garage zijn ding laten doen? (ter info: ik heb 2 linkerhanden...) tenzij hier ne vriendelijke mens zit, die dat kan :p
Zeker geen spijt van mijn aankoop, ma de I30 blijft in mijn hoofdspoken. Mijn vriendin zei nog dat ze da astra knapper vond dan de i30, maar het hielp ni veel :p Het ga nog erger worden als ik de I30 ga zien rijden zo rond julie-augustus...
Hoe kan ik trouwens het verbruik beperkt houden? veel zet ik ni op kwa airco enzo...
enfin Leve de Astra!!!!!
Informeer eens naar een originele armsteun.
Als die te plaatsen is in uwe astra wil ik dat wel doen.
Kan niet zoveel werk zijn en kan je ineens eens horen wat je aan de radio moet doen
En vergeet die i30, je gaat toch geen Huyndai met een sjieke Opel vergelijken zekers...
PS Post eens wa foto's van da karreke...
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peter334 Bekijk Berichten
Comment
-
Originele kan ook niet want dan is de elektronische handrem meegeleverd, dus die middenconsole zou niet passenDAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hattrick25 Bekijk BerichtenIk heb mijn wagen nu een week en niks problemen :p (nog niet...) Alles bolt goed, maar 120pk is echt wel te veel voor in België... Al die trage slakken op de baan
enfin Leve de Astra!!!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk BerichtenOriginele kan ook niet want dan is de elektronische handrem meegeleverd, dus die middenconsole zou niet passen
Je kan die armsteun toch volledig naar achter schuiven ?
Allee, ik heb nog niet gezien hoe het er met een manuele handrem uitziet natuurlijk.
Comment
-
kheb de armsteun (incl hill assist en elektrische handrem) optioneel bij genomen op mijnen Enjoy (+250€). Wss zal de manuele handrem te ver naar achter komen waardoor er te weinig plaats is, of ge zult ze ni goe kunnen optrekken ofzo.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichtenkheb de armsteun (incl hill assist en elektrische handrem) optioneel bij genomen op mijnen Enjoy (+250€). Wss zal de manuele handrem te ver naar achter komen waardoor er te weinig plaats is, of ge zult ze ni goe kunnen optrekken ofzo.
Voor 250 euro heb je een heel pak meer dan een armsteun dus.
Nu moet je een niet originele voor 150 euro kopen, en die er nog zelf in plaatsen ook.
Als je een nieuwe auto besteld en dat laat schieten voor 250 euro...
Ik koop mijne altijd met al hetgeen ik wil hebben, zo bespaar ik mezelf dikwijls nog meer geld dan door het achteraf te plaatsen.
1 ding heb ik niet genomen en achteraf laten plaatsen maar dat kwam door de geluidsschommelingen in het systeem en had geen zin in frustratie allerhande (zoals bij mijn Insignia), en dat was de Infinity. Een aftermarket subwoofer heeft dat ruimschoots opgelost.
Comment
-
Ik heb da nu me AFL. Ik heb zooooooooveel spijt da ik da er ni bij heb genomen. En mee die aftermarket brol xenon begin ik ni mee. (en da mag ook ni )DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk BerichtenIk heb da nu me AFL. Ik heb zooooooooveel spijt da ik da er ni bij heb genomen. En mee die aftermarket brol xenon begin ik ni mee. (en da mag ook ni )
Comment
-
Ik heb een armsteun op mijn Sport versie en een manuele handrem.
Ik heb de laatste weken iets raar opgemerkt tijdens het rijden, als ik doorduw in 3de versnelling dan is er een klein schokje net boven de 3000 rpm, in de andere versnellingen doet het zich niet voor. Nog iemand die dit gemerkt heeft? Het gaat om een 1.3cdti 95pk
Comment
-
armsteun en manuele handrem gaan wel samen, ik heb dat ook, en de hill start assist heb ik ook, zit standaard op de Sport uitvoering.
maar origineel naplaatsen gaat wel vrij duur uitkomen denk ik, volgens mij moet dan ook een deel van de middentunnel/console mee vervangen worden.
op original carparts vind ik de armsteun van Irmscher wel iets hebben
Comment
Comment