Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• @Polleke2 > Heb de Enjoy uitvoering... Geen gps enzo want da kostte mij veel te veel

Het is ook niet de bedoeling dat ik aan die armsteun keiveel geld ga uitgeven... Was maar gewoon ter informatie. Vermits jullie er toch veel ervaring meehebben

Heb wel op die site een armsteun gezien voor 89euro... Maar is de kwaliteit wel goed? Desnoods wacht ik nog wel even zodat ik misschien iets meer kan uitgeven aan die armsteun. Het is niet noodzakelijk, maar nu ik er een 2 weken mee rond rij, lijkt mij dat gewoon handig

en als je die armsteun omhoog kan doen, is er toch geen probleem voor de handrem? Zal eens een foto maken van de plaats van de handrem. Die staat naast de 3 blikjeshouder...

Foto's zal ik eens maken in het weekend. Vooral dan letten op de sjaal vanachter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hattrick25 Bekijk Berichten
      @Polleke2 > Heb de Enjoy uitvoering... Geen gps enzo want da kostte mij veel te veel

Het is ook niet de bedoeling dat ik aan die armsteun keiveel geld ga uitgeven... Was maar gewoon ter informatie. Vermits jullie er toch veel ervaring meehebben

Heb wel op die site een armsteun gezien voor 89euro... Maar is de kwaliteit wel goed? Desnoods wacht ik nog wel even zodat ik misschien iets meer kan uitgeven aan die armsteun. Het is niet noodzakelijk, maar nu ik er een 2 weken mee rond rij, lijkt mij dat gewoon handig

en als je die armsteun omhoog kan doen, is er toch geen probleem voor de handrem? Zal eens een foto maken van de plaats van de handrem. Die staat naast de 3 blikjeshouder...

Foto's zal ik eens maken in het weekend. Vooral dan letten op de sjaal vanachter
      Ene van KV Mechelen...??
      Ik zou dan vooral toch kijken naar iets degelijks en op zijn minst naar die Irmscher gaan.

Comment

• Juist een telefoontje van de Opel Klantenservice over de lichtsensor die soms bij elke brug aan en uit gaat. Voorlopig kan er niks aan gedaan worden en is het idd wachten op nieuwe software zoals mijn dealer al zei. Indien er er een update zou zijn, dan zouden ze me contacteren maar dat kan zijn dat die er nooit komt of dat er lang op gewacht moet worden.

Haha ik had dezelfde die mijn dossier behandelde met het Infinity Sound System. Met een klein hartje vroeg ze er toch achter wat de stand van zaken was. Ik heb dan maar gezegd dat het uiteindelijk opgelost geweest is door het plaatsen van een nieuwe versterker (heb maar niet gezegd dat die nog ni echt goe vind klinken ). Ze zei dat het inderdaad klachten regenden over het geluidssysteem bij Astra als bij Insignia en dat dit niet normaal was. Ze wist het niet zeker maar normaal gezien moest er in de nieuw geleverde wagens een nieuw type versterker zitten.

Lang geleden dat ik nog eens een vriendelijk en correct telefoontje heb gekregen van de Opel Klantenservice waar er niet gelogen en gedaan werd. Maakt men dag toch weer een beetje goed
        DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Mijn astra is ook zonder armsteun (stockwagen), maar ik had dat ook graag er bij gehad, maar mijn garagist wist te vertellen dat de middenconsole dan ook waarschijnlijk ging moeten vervangen worden (bij het plaatsen van de originele armsteun)
          je kan inderdaad 1 van irmscher er op plaatsen, maar ik vind dat niet zo mooi aangezien de materie en de kleuren van het zwart anders zijn)

ik heb ook al spijt dat ik enkele opties niet heb genomen, maar ik heb de mijne vlug moeten bestellen om nog van de eco-korting te genieten.
          Bij de volgenden zal ik dan wel wat meer opties nemen. Ik ben er zeker tevreden van hoe hij nu is.

Comment

• Heb met Opel klantendienst gemaild en gebeld maar ze kunnen niks doen voor me. Ze hebben contact opgenomen met de Opel garage die de krassen heeft veroorzaakt maar ze kunnen enkel proberen om iets te bemiddelen.

De Garage zegt dat hij niks kan doen voor me en dat ik maar een advocaat moet nemen...

Comment

• dan doet ge da ook maar! Daar hebt ge rechtsbijstand voor. Zo een garagiste moeten eruit! Das toch duidelijk da zo een schandaal is aangericht door het verwijderen van de radio.
              DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Ga eens naar een ander garage en vraag eens hun mening hierover.
                Je zal daar misschien meteen te horen krijgen dat uw radio op een verkeerde werkwijze verwijderd werd.

Comment

• Nieuws over de Astra: http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...517_Opel_Astra

Comment

• Weet iemand waar ik deze velgen kan kopen?
                    Deze komen van de GTC, zouden die ook passen op de Hatchback ?

Opel-Astra_GTC_2012_1600x1200_wallpaper_73.jpg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nick502 Bekijk Berichten
                      Weet iemand waar ik deze velgen kan kopen?
                      Deze komen van de GTC, zouden die ook passen op de Hatchback ?

[ATTACH=CONFIG]89680[/ATTACH]
                      Bij de dealer.
                      Het zijn de 20 inch.
                      Als die van U 5x115 zijn is het geen probleem.
                      In 5x105 gaan ze die niet hebben.
                      Hangt af van uw huidige motor.

Comment

• Hier kun je ook Led lampjes krijgen voor dagrijverlichting (zonder foutmelding op de boordcomputer) of andere koplampen

Bijgevoegde Bestanden
                        Last edited by ; 18/05/2012, 16:02.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Opelboy Bekijk Berichten
                          Hier kun je ook Led lampjes krijgen voor dagrijverlichting (zonder foutmelding op de boordcomputer) of andere koplampen

Heb gemaild en ze zijn nog niet leverbaar.. :/

Comment

Heb gemaild en ze zijn nog niet leverbaar.. :/
                            Dat zijn volledige koplampen...denk ik.

Comment

• Heb net nog even naar die 20 inch velgen gekeken en die kosten 366 euro/stuk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                                Heb net nog even naar die 20 inch velgen gekeken en die kosten 366 euro/stuk.
                                Jawadde, en dat zonder banden :p Ben je er ook in geinteresseerd ?

Comment

Jawadde, en dat zonder banden :p Ben je er ook in geinteresseerd ?
                                  Dat lijken mij normale prijzen voor een 20 inch, zelfs nog aan de goedkope kant.
                                  Nee, ik heb 19 inch en ben er tevreden mee. De 20 zijn wel mooi maar heb er op mijn Insignia ook gehad en die zijn zo fragiel...
                                  Maar zoals ik zei moet je even kijken naar de velgsteek, als die van U maar 5x105 is mag je het sowieso al vergeten, dan gaan die niet passen.

Comment

• 20" gaat vrij groot uitvallen, persoonlijk zou ik niet groter gaan dan 19".
                                    Neemt niet weg dat het mooie velgen zijn, al vraag ik me af of dat die schuine inleg bij de 4 velgen hetzelfde zijn,
                                    of dat ze 2x links 2x rechts zitten. Kwestie van ze aan beide zijden van de wagen dezelfde richting uitgaan.
                                    Last edited by ; 19/05/2012, 14:41.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                                      Dat lijken mij normale prijzen voor een 20 inch, zelfs nog aan de goedkope kant.
                                      Nee, ik heb 19 inch en ben er tevreden mee. De 20 zijn wel mooi maar heb er op mijn Insignia ook gehad en die zijn zo fragiel...
                                      Maar zoals ik zei moet je even kijken naar de velgsteek, als die van U maar 5x105 is mag je het sowieso al vergeten, dan gaan die niet passen.
                                      Waar kan ik dat vinden die maat ? ik heb de 1.7cdti 110 pk

Comment

op een ander forum gevonden:

"ET waarde is volgens mij 42 en de steek hangt af van de versie die je hebt. De 1.4, 1.4 T en de 1.3 Diesel hebben steek 105. De 1.6 T en de 1.7 en 2.0 Diesel steek 115!"
                                        Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

Dan heb je dus steek 115 en passen die.
                                          Samen met een band van rond de 250 euro gaan die dus rond de 2400 euro voor een set kosten.

Comment

Working...
                                          X