Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Astra J
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenDat zijn volledige koplampen...denk ik.
Grtz Nick
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk BerichtenNope, zijn led-lampjes, heb ze ook in mijn Corsa steken Is gewoon oude lampje eruit halen en het led erinsteken
Grtz Nick
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenZij verkopen die lampen ook wel maar die foto en advertentie is voor de volledige koplampen en niet alleen voor de lampjes.
Ik heb toevallig verleden week ook een mail gestuurd naar hen met de vraag of het ledlampjes zijn en ik heb een mail terug gekregen met de boodschap dat het geen ledlampjes zijn maar wel halogeenlampjes die superwhite schijnen? vandaar dat ze ook geen foutmelding geven op de bc zoals vermeld in de advertentie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk BerichtenZouden normaal ongeveer dezelfde als deze zijn:
Zal morgen eens foto's pakken in de donkere van de witte dagrijlampjes van m'n corsa. Is geen Astra maar het trekt erop hé
Grtz Nick
Comment
-
Vraagje voor Bjorn :
MTM van 3850 kg naar 3500 verlagen ?
Hoe je dit moet aanpakken en wat het kost ?
Of beter ineens voor een rijbewijs C gaan ?
Het is voor mijn schoonbroer, heeft een camper op het oog maar heeft enkel een B en mag hij in principe er niet mee rijden. Maar als de procedure om die MTM te verlagen interessant is, zal dit misschien wel makkelijker zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenVraagje voor Bjorn :
MTM van 3850 kg naar 3500 verlagen ?
Hoe je dit moet aanpakken en wat het kost ?
Of beter ineens voor een rijbewijs C gaan ?
Het is voor mijn schoonbroer, heeft een camper op het oog maar heeft enkel een B en mag hij in principe er niet mee rijden. Maar als de procedure om die MTM te verlagen interessant is, zal dit misschien wel makkelijker zijn.
Verlagen van MTM is pas mogelijk als de constructeur hier toestemming voor geeft. Dus eerst gaan horen bij het desbetreffende merk of deze een PVG of europeese goedkeuring hebben voor het voertuig met MTM 3500kg. Als dit volgens de constructeur mogelijk is dan moet deze een nieuw identificatieplaatje afleveren en een nieuwe gelijkvormigheidsattest - COC. Als ge in het bezit bent van dit dan moet het voertuig zich voorrijden voor een eerste keuring als lichte vracht - kampeerwagen en moet hij voldoen aan de desbetreffende reglementering voor die aard. Informeer eerst goed bij de constructeur voor ge hier aan begint!DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenDoen ! Voor mijn madam hare corsa
Heb foto genomen maar het verschil valt niet te zien.. Pakt niet echt op foto!
Grtz Nick
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk BerichtenVerlagen van MTM is pas mogelijk als de constructeur hier toestemming voor geeft. Dus eerst gaan horen bij het desbetreffende merk of deze een PVG of europeese goedkeuring hebben voor het voertuig met MTM 3500kg. Als dit volgens de constructeur mogelijk is dan moet deze een nieuw identificatieplaatje afleveren en een nieuwe gelijkvormigheidsattest - COC. Als ge in het bezit bent van dit dan moet het voertuig zich voorrijden voor een eerste keuring als lichte vracht - kampeerwagen en moet hij voldoen aan de desbetreffende reglementering voor die aard. Informeer eerst goed bij de constructeur voor ge hier aan begint!
Comment
-
Vandaag nog ne keer de Sports Tourer goe gekuist omda ge voor de rest toch niks kunt doen op zo ne feestdag. Normaal had ik hem nog gepoliert en geclayt mer men goesting was rapper over dan gedacht :p
DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Comment
-
Hey allemaal,
Heb een vraagje...
Ben sinds een drie tal dagen de trotse eigenaar van een opel astra j enjoy 1.3cdti... Alles bevalt me prima, maar ben nog steeds op zoek naar de buitentemperatuurmeter... Iemand een idee of dit aan of uit te zetten valt? Of is dit toch een optie (lijkt me sterk)...
Groetjes
Comment
-
bij mij staat dat rechts boven in het centrale scherm (eentje van deze winter)
401230_3185690085147_1352632543_33140992_462386528_n.jpg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maaslanderke Bekijk BerichtenHey allemaal,
Heb een vraagje...
Ben sinds een drie tal dagen de trotse eigenaar van een opel astra j enjoy 1.3cdti... Alles bevalt me prima, maar ben nog steeds op zoek naar de buitentemperatuurmeter... Iemand een idee of dit aan of uit te zetten valt? Of is dit toch een optie (lijkt me sterk)...
Groetjes
Comment
Comment