Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Astra J
Collapse
X
-
En mijn verbruik blijft dalen! normaal sta de dagteller op 400km bij exact nen halve naftbak, nu op 450 en de pijl sta er nog voorDAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
ey allemaal ik heb mijn opel astra j enjoy van begin dit jaar ik zou graag nieuwe velgskes steken liefst 18 of 19 inch iemand goede raad ? mijn steek is 5x115 groetjes hieronder een paar fotos hoe hij nu is
astra 2.jpgastra.jpg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door houty Bekijk Berichteney allemaal ik heb mijn opel astra j enjoy van begin dit jaar ik zou graag nieuwe velgskes steken liefst 18 of 19 inch iemand goede raad ? mijn steek is 5x115 groetjes hieronder een paar fotos hoe hij nu is
[ATTACH=CONFIG]90453[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]90454[/ATTACH]
DSC04014.jpg
Of deze, ook mooi onder een donkere auto
dotz_mugello.jpg
Of deze uiteraard
CW2_black-poliert.jpg
Maar deze zijn de max vind ik
DSC04002.jpg
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door houty Bekijk Berichtennie slecht wat heb jij allemaal veranderd aan je auto ? en is dat een cosmo ?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door houty Bekijk Berichteney allemaal ik heb mijn opel astra j enjoy van begin dit jaar ik zou graag nieuwe velgskes steken liefst 18 of 19 inch iemand goede raad ? mijn steek is 5x115 groetjes hieronder een paar fotos hoe hij nu is
[ATTACH=CONFIG]90453[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]90454[/ATTACH]Opel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport (sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bartev Bekijk Berichten[ATTACH=CONFIG]90469[/ATTACH]
Ben ook wel blij met mijn 19" multi spaaks
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door houty Bekijk Berichtendie zijn ook wel vet heb multispaaks maar wel in 17 inch maar zoals je zegt in 19 zen ze echt wel nice mooi gedaan
Maar ik ben uiteindelijk heel tevreden met de 19" multispaaks
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
ey polleke je hebt toch ook een opc bodykit ofniet ? wat betaal je daar voor en kan ik hem nu nog leggen denk je ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door houty Bekijk Berichteney polleke je hebt toch ook een opc bodykit ofniet ? wat betaal je daar voor en kan ik hem nu nog leggen denk je ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door houty Bekijk Berichteney polleke je hebt toch ook een opc bodykit ofniet ? wat betaal je daar voor en kan ik hem nu nog leggen denk je ?
of
Originele auto onderdelen en accessoires, scherpe prijzen en de beste service. Oa. Fiat, Alfa Romeo, Abarth, Opel, Ford, Peugeot, Citroën, Volkswagen en Audi onderdelen.
2 nederlandse firma's die de opc stukken kunnen leveren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Opelboy Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichtencorrect!
Enkel jammer dat ik hier nog geen ervaringen gelezen heb over mensen die hun astra 1.4T daar laten chippen hebben.
Maar denk dat dat bij BR-Performance wel in orde zal komen en het verschil merkbaar zal zijn...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Opelboy Bekijk BerichtenInderdaad, vandaar dat ik nu ga kijken voor een afspraak bij BR-performance
Enkel jammer dat ik hier nog geen ervaringen gelezen heb over mensen die hun astra 1.4T daar laten chippen hebben.
Maar denk dat dat bij BR-Performance wel in orde zal komen en het verschil merkbaar zal zijn...
Misschien moet je die maar eens lezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Opelboy Bekijk Berichten@Polleke2: Had ik al eens doorgenomen...
Ik wou graag eens een mening horen van iemand met een 1.4 turbo die naar een ±170pk gechipt is
Comment
Comment