BR-Performance geeft hem 170pk met 260nm koppel voor de prijs van 620 eurokes
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Astra J
Collapse
X
-
Hier ook even melden dat ik mijn wagen verkoop, wegens aankoop Zafira Tourer:
Opel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport (sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
Comment
-
Van de week ne keer langst de garage gaan denk ik. Kheb zo de laatste tijd precies het gevoel dat er een remschijf krom staat. De wagen schokt precies als ge afremt. Alleen heb ik het dan weer niet altyd. Dacht mss eerst aan gecupte banden ofzo, maar de slijtage is overal gelijkmatig en geen platte vlakken te zien op de loopvlakken. Zal hem wel eens in de remmeter rijden opt werk dan zien ik drekt of er een slingering in de remmen zit.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Daarnet iets raar voorgehad, wagen staat geparkeerd bij een klant, kom aan de wagen en de wagen is open en de voorste ramen zijn naar beneden terwijl ik zeker de wagen op slot heb gedaan en de ramen dicht waren.
Iemand een idee wat de oorzaak geweest zou kunnen zijn?
Gelukkig stonde wagen op een priveparking in een rustige omgeving en niet in Brussel centrum zoals gewoonlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DyNaRaX Bekijk BerichtenDaarnet iets raar voorgehad, wagen staat geparkeerd bij een klant, kom aan de wagen en de wagen is open en de voorste ramen zijn naar beneden terwijl ik zeker de wagen op slot heb gedaan en de ramen dicht waren.
Iemand een idee wat de oorzaak geweest zou kunnen zijn?
Gelukkig stonde wagen op een priveparking in een rustige omgeving en niet in Brussel centrum zoals gewoonlijk.
Comment
-
Er zit dus degelijk wel iets ni juist aan den otto als ik rem. Nu voel ik men stuur ook héén en weer schudden als ik begin te remmen. Dacht mss aan een gewichtje dat onderwegen is gaan vliegen van mijnen band en dat hij nu mss in onbalans draait. Het vreemde is dan dat ik het enkel bij het remmen heb en het stuur niet "shimie't" tijdens het rijden. Misschien al wat speling op de stuurgewrichten, maar dat zou zéér snel zijn voor 50.000km en dat bijna altyd op de snelweg. Ik heb geen tijd gehad om hem binnen te zetten op het werk, anders had ik zelf al wel eens gekeken. Kzal maar zo snel mogelijk een afspraak bij de garage maken.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk BerichtenEr zit dus degelijk wel iets ni juist aan den otto als ik rem. Nu voel ik men stuur ook héén en weer schudden als ik begin te remmen. Dacht mss aan een gewichtje dat onderwegen is gaan vliegen van mijnen band en dat hij nu mss in onbalans draait. Het vreemde is dan dat ik het enkel bij het remmen heb en het stuur niet "shimie't" tijdens het rijden. Misschien al wat speling op de stuurgewrichten, maar dat zou zéér snel zijn voor 50.000km en dat bijna altyd op de snelweg. Ik heb geen tijd gehad om hem binnen te zetten op het werk, anders had ik zelf al wel eens gekeken. Kzal maar zo snel mogelijk een afspraak bij de garage maken.
Comment
-
dacht ik ook mss, maar lijkt me vreemd, zit amper een braampje aan en ze zien er nog héél goed uit en remmen over het gehele oppervlak. Bij een kromme remschijf voel je het meestal ook in uwe pedaal en daar voel je nu ook niks speciaals in. Als ge lichtjes remt dan voelt ge ook niks speciaal, maar als ge harder door remt dan voelde den otto daveren en heb ik een lichte trilling in mijn stuur.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Ik heb de mijne juist eens op de brug en remmeter gezet opt werk. 0% remverschil en op niks van de gewrichten speling, en geen abnormale bandenslijtage. Volgens mij is er toch een gewichtje van de velg gevlogen waardoor er een onbalans is. Misschien vooraan ineens 2 nieuwe banden laten plaatsen want daar is hit nog 2.5mm profiel op.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
ok, duidelijk
Hier een fotootje van haar wagen, vind de kleur persoonlijk erg geslaagd!!
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
heb ik ook 1 keer gehad. Als ik ne keer den wagen gestart en stil gelegd had, was het euvel verholpenDAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Ik ben nu al een 3 tal weken in marokko met men wagen.Men airco staat altyd aan, aangezien het hier heel warm is. Nu heb ik toch nog een 28 graden en overdag 42 graden.Overdag is er geen probleem met de airco. Maar savonds dampt men vooruit aan langs de buitenkant?? Wordt helemaal nat.. Hoe kan ik dit oplossen? Is redelijk irritant..Dan heb ik hier ook gisteren een melding gekregen. Iets van service vereist. Ga dringend naar werkplaats. Iets met wagen draait niet op volledig motorvermogen..Heb herstart en melding is weggegaan. Kan het te wijten zijn aan de brandstof?? Ik kan hier ook niet goe doorrijden, want zit hier in de bergen.. En jah wagen was nieuw toen ik toekwam en nu al blutsen en krassen enzoo Majah je moet er maar iets voor over hebben. Weet iemand oplossingen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Torchus Bekijk BerichtenDaarstraks is de kaart van mijn navigatiesysteem bevroren (DVD800). Ik kan nog wel in en uitzoomen, maar het blijft steeds op dezelfde locatie. De aanwijzigingen (pijlen en afstanden wanneer ik moet afslaan) komen er nog wel gewoon op.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Malik Bekijk BerichtenIk ben nu al een 3 tal weken in marokko met men wagen.Men airco staat altyd aan, aangezien het hier heel warm is. Nu heb ik toch nog een 28 graden en overdag 42 graden.Overdag is er geen probleem met de airco. Maar savonds dampt men vooruit aan langs de buitenkant?? Wordt helemaal nat.. Hoe kan ik dit oplossen? Is redelijk irritant..
Oorspronkelijk geplaatst door Malik Bekijk BerichtenDan heb ik hier ook gisteren een melding gekregen. Iets van service vereist. Ga dringend naar werkplaats. Iets met wagen draait niet op volledig motorvermogen..Heb herstart en melding is weggegaan. Kan het te wijten zijn aan de brandstof?? Ik kan hier ook niet goe doorrijden, want zit hier in de bergen.. En jah wagen was nieuw toen ik toekwam en nu al blutsen en krassen enzoo Majah je moet er maar iets voor over hebben. Weet iemand oplossingen?
Comment
Comment