Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Evert Bekijk Berichten
    Eindelijk een antwoord van Opel op de Golf GTD en Ibiza FR (?)
    Op het autoweekforum wordt deze motorisatie (en Opel in het algemeen) weeral met de grond gelijk gemaakt...Opel mag doen wat hij wil....ze vinden het nooit goed genoeg. Ik wist niet dat het imago van het merk in Nederland nog slechter was dan hier.
    Doch rij ik met plezier verder met onze Insignia en m'n oud corsaatje :-) de zoveelste Opel op rij waar we tevreden over zijn.

Comment

• Ik kan er niet echt aan uit.
      In de brochure die nu online staat zijn ze zo vermeld:

Lichtmetalen velg, 7,5 J x 18 en 8 J x 18,
      5 dubbele spaken, bandenmaat 225/45 R 18
      of 235/45 R 18 (PZW/PZK)

In de configurator:
      Lichtmetalen velgen 7,5Jx18'' 'Multi spaaks' (PZW)

In de brochure lijken de velgen helemaal niet op de velgen die jij hebt liggen. Gelukkig zien ze er in het echt veel beter uit dan in de brochure

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichten
        Op het autoweekforum wordt deze motorisatie (en Opel in het algemeen) weeral met de grond gelijk gemaakt...Opel mag doen wat hij wil....ze vinden het nooit goed genoeg. Ik wist niet dat het imago van het merk in Nederland nog slechter was dan hier.
        Doch rij ik met plezier verder met onze Insignia en m'n oud corsaatje :-) de zoveelste Opel op rij waar we tevreden over zijn.
        Ik vind dat op elk autogerelateerd forum zo een anti-Opel sfeer hangt. Zoals jij ben ik dik tevreden van mijn Opel (en vorige). Thuis hebben mijn ouders altijd Opel gereden, nooit problemen gehad.
        De zware diesel in de laatste Vectra (en Signum), de 3.0 CDTI was nu niet echt een 'topdiesel' maar was zeker geen onbetrouwbaar blok.
        Ik vind het alleszins een goede zet dat ze een 'dikke' diesel in de Insignia en nu ook in de Astra hebben gelepeld. Evenals de beslissing om de 1.4 turbo als LPG variant aan te bieden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stash Bekijk Berichten
          Ik kan er niet echt aan uit.
          In de brochure die nu online staat zijn ze zo vermeld:

Lichtmetalen velg, 7,5 J x 18 en 8 J x 18,
          5 dubbele spaken, bandenmaat 225/45 R 18
          of 235/45 R 18 (PZW/PZK)

In de configurator:
          Lichtmetalen velgen 7,5Jx18'' 'Multi spaaks' (PZW)

In de brochure lijken de velgen helemaal niet op de velgen die jij hebt liggen. Gelukkig zien ze er in het echt veel beter uit dan in de brochure

De velgen op de foto's zijn de 18" PZV velgen en zijn nu niet meer verkrijgbaar. Je kon ze ook enkel bestellen met het sportchassis.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Evert Bekijk Berichten
            Eindelijk een antwoord van Opel op de Golf GTD en Ibiza FR (?)
            Zal dan eerder voor de Leon FR TDI zijn.

Vorige week eens bij de dealer binnengestapt met een maat die intresse had in de nieuwe GTC. Knappe kar en een goede zitpositie. Alleen vond de verkoper het niet nodig om ons verder te helpen hoewel we makkelijk 30 min die auto hebben liggen onderzoeken en "testen" vlak voor zijn bureau. Blijkbaar gaat het zo goed bij opel dat ze niets meer moeten verkopen
            BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten

Vorige week eens bij de dealer binnengestapt met een maat die intresse had in de nieuwe GTC. Knappe kar en een goede zitpositie. Alleen vond de verkoper het niet nodig om ons verder te helpen hoewel we makkelijk 30 min die auto hebben liggen onderzoeken en "testen" vlak voor zijn bureau. Blijkbaar gaat het zo goed bij opel dat ze niets meer moeten verkopen
              heeft toch niets met het merk zelf te maken,maar met de dealer ?
              onze dealer waar ik met mijn wagen voor de citroen kwam,was meteen tot mijn beschikking en bood uit eigen wil testritten met de gewone en de gtc .
              ook de gtc in 2 varianten die ik dan ook geprobeert heb de 1.4 t 120 en 140 pk.
              en dan nog eens op 3de dag de gewone 5 deurs diesel .
              waarna ik,de 5 d besteld heb.
              en mijn opel vroeger was een oude vectra a2,dus hij kon niet voorzien,dat ik wel deglijk om een nieuwe wagen kwam .

en de astra opc zal wel een antwoord zijn op de snellere varianten van vw golf en seat leon/ibiza fr (cupra)

Comment

Je kan gewoon ook altijd zeggen dat je interesse hebt en verschillende vragen.
                Ik vind het gewoon prettiger als ze mij gerust laten i.p.v. onmiddellijk komen vragen of ze kunnen helpen.
                Voor iedere mens verschillend dus.
                Je bent waarschijnlijk bij GMS geweest ?
                De Guy doet nog alles zelf, onthaal, mechaniek, werkplaats, bestellingen, verkoop enz...
                Dus die laat geïnteresseerden rustig hun gang gaan, als ze écht info willen zullen ze die wel vragen...

Comment

• Ligt idd meer aan de dealer dan het merk, heb zelf niets tegen het merk voor alle duidelijkheid.
                  Volgens mij moeten de verkopers nog altijd de eerste stap zetten. er zijn genoeg andere dealers die mss wel een auto willen verkopen. ieder zijn ding natuurlijk, maar hij kwam nogal ongeïnteresseerd over imo.

En polleke dat was bij die opel/citroen aan de kerk van Brasschaat.

GMS eigenlijk helemaal niet aan gedacht ook al woon ik daar een scheet vandaan
                  BMW X5 45e

Comment

Ligt idd meer aan de dealer dan het merk, heb zelf niets tegen het merk voor alle duidelijkheid.
                    Volgens mij moeten de verkopers nog altijd de eerste stap zetten. er zijn genoeg andere dealers die mss wel een auto willen verkopen. ieder zijn ding natuurlijk, maar hij kwam nogal ongeïnteresseerd over imo.

En polleke dat was bij die opel/citroen aan de kerk van Brasschaat.

GMS eigenlijk helemaal niet aan gedacht ook al woon ik daar een scheet vandaan

GMAN BRASSCHAAT dus :-)

Comment

• bij gman werkt nochtans een hele sympatieke verkoper R.Sabister

Comment

• Doet al een paar jaar niet alles zelf.
                        Hij doet verkoop en onthaal met nog iemand of meerderen.

De rest wordt vooral door anderen gedaan.

En we zijn nu in verlof. Dus nog ff wachten om langs te komen.

Ge moest maar niet veranderen dan hadden je dit allemaal geweten
                        Opel Insignia OPC
                        BMW X5 3.0i
                        Caterham Super 7

Comment

• Ga maar eens langs bij Frijters Kapellen, vriendelijke verkopers, goede service,...
                          Ze gaven ook €2000 meer dan bij GMAN bij overname van mijn Astra bij aankoop van m'n Zafira Tourer.
                          Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Jammer dat ze niet meer te bestellen zijn. Ze zijn knapper dan de huidige PZW velgen. De RT1 die nu verkrijgbaar zijn vind ik maar niks. Spijtig dat er geen ander 18" alternatief meer is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gatorali Bekijk Berichten
                              bij gman werkt nochtans een hele sympatieke verkoper R.Sabister
                              De Robertoooo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WhN Bekijk Berichten
                                Doet al een paar jaar niet alles zelf.
                                Hij doet verkoop en onthaal met nog iemand of meerderen.

De rest wordt vooral door anderen gedaan.

En we zijn nu in verlof. Dus nog ff wachten om langs te komen.

Ge moest maar niet veranderen dan hadden je dit allemaal geweten
                                Hoe weet gij da ik veranderd ben ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten
                                  Ga maar eens langs bij Frijters Kapellen, vriendelijke verkopers, goede service,...
                                  Ze gaven ook €2000 meer dan bij GMAN bij overname van mijn Astra bij aankoop van m'n Zafira Tourer.
                                  Inderdaad !
                                  Bij Jürgen Op De Beeck gaan en zeggen da ge van de Pol gestuurd bent.
                                  Dan doet die sowieso iets extra !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2
                                    OK doen !
                                    Damn, ik zal nog eens moeten langskomen bij Guy en Peter, ze hebben daar schoon voitures staan...
                                    Uit deze tekst
                                    Opel Insignia OPC
                                    BMW X5 3.0i
                                    Caterham Super 7

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WhN Bekijk Berichten
                                      Uit deze tekst
                                      aha !
                                      Ik krijg nu altijd een vervangwagen en dat is toch gemakkelijk...

Comment

• Bij de Sport uitvoering kun je dankzij het Anniversary Pack gratis een upgrade krijgen van 17 naar 18" velgen. Rijdt dat nog comfortabel, die 18-ers? Op de velgen zouden in de winter ook winterbanden moeten komen. Zit er een groot verschil in prijs tussen banden voor op 17" of op 18" velgen?

Comment

• ik heb 18'ers en de sport ophanging v. opel en nog comfort me hopen - ligt wel vrij hard maar voor mij niet erg gezien ik kom van ne vrij lage wagen (= amper vering)

zit toch wel goei verschil op qua prijs ; kujk anders op autobandenmarkt.be dan weet je het direct

Comment

Working...
                                          X