Oorspronkelijk geplaatst door Torchus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Astra J
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door twintop Bekijk BerichtenIk heb ook de sport uitvoering en 18" en vind dit nog heel comfortabel, heb zelfs spijt dat ik de 19" niet heb.
Mijn 19 inch zijn comfortabeler dan mijn 18 inch.
Raar maar waar...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Torchus Bekijk BerichtenBij de Sport uitvoering kun je dankzij het Anniversary Pack gratis een upgrade krijgen van 17 naar 18" velgen. Rijdt dat nog comfortabel, die 18-ers? Op de velgen zouden in de winter ook winterbanden moeten komen. Zit er een groot verschil in prijs tussen banden voor op 17" of op 18" velgen?Opel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport (sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Torchus Bekijk BerichtenBij de Sport uitvoering kun je dankzij het Anniversary Pack gratis een upgrade krijgen van 17 naar 18" velgen. Rijdt dat nog comfortabel, die 18-ers? Op de velgen zouden in de winter ook winterbanden moeten komen. Zit er een groot verschil in prijs tussen banden voor op 17" of op 18" velgen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bartvdg Bekijk BerichtenOndertussen vanavond nog de logo's van de koffer verwijderd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe Bekijk Berichtenerg knappe bak man,
die bescherming met *astra* er op is dat een optie ook want,ik heb ik mijn astra hier gewoon opel staan ipv astra.
maar heb ook modellen met niets geweten.
groetjes
Ik had er geen toen ik hem kocht.
Ik heb ze op Ebay Uk gekocht voor voordeuren en achterdeuren, na betaling op 3 dagen thuis geleverd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bartev Bekijk BerichtenHellow,
Zou graag al een set winterbanden kopen met velgen.
Iemand enig idee of ik die best nu zou kopen of later?
Iemand een voorstel? Prijs kwaliteit.
groeten
17" OEM-velgen met Goodyears. Misschien eens een PM sturen.
Prijs was €750 geloof ik.Opel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport (sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk BerichtenIk heb er vorig jaar van baarsje, van hier op het forum, gekocht. Maar 1000 km mee gereden.
Prijs was €750 geloof ik.
Maar het valt altijd te proberen hé.
Ik heb daar ook al twee setjes bij gekocht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenIk geloof dat hij daar niet meer kan aan geraken.
Comment
-
Ik ben gisteren eens langs de garage geweest.
Ik had een scheurtje in mijn band.
Blijkbaar moet die vervangen worden want het is redelijk diep.
Het kan best zijn dat ik er nog maanden met kan rijden maar het zou ook evengoed kunnen dat ik morgen een klapband krijg.
Dus vervangen lijkt mij geen slecht idee ook al rij ik er nu ongeveer al 2 weken met rondt maar ik dacht zal toch maar eens gaan horen want ik moest ook nog mijn eerste checkup doen.
Ik heb nu 4000km gereden met die band, vrij nieuw dus...
Blijkbaar kost zo een band voor op een 19inch velg rond de 500€
De garagist was er zelf niet goed van denkik hij durfde me het amper te zeggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk BerichtenIk heb er vorig jaar van baarsje, van hier op het forum, gekocht. Maar 1000 km mee gereden.
Prijs was €750 geloof ik.Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenIk geloof dat hij daar niet meer kan aan geraken.
Mannen, bedankt voor jullie advisering!
Helaas, helaas kan ik (voorlopig) geen Opel (winter)sets bekomen.
Vooralsnog alleen Audi, BMW, Mini en Mercedes (winter)sets in de aanbieding....
gr. Ron2010 BMW 118d Edition Lifestyle 143pk
2010 BMW 520dA Touring Edition Sport 177pk (verkocht)
2012 BMW 320dA F30 ModernLine 184pk (verkocht)
2014 BMW 520XdA LCi F11 M-pack 184pk
http://www.fabrieksbanden.nl
http://www.originelevelgen.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bartev Bekijk BerichtenIk ben gisteren eens langs de garage geweest.
Het kan best zijn dat ik er nog maanden met kan rijden maar het zou ook evengoed kunnen dat ik morgen een klapband krijg.
Dus vervangen lijkt mij geen slecht idee ook al rij ik er nu ongeveer al 2 weken met rondt maar ik dacht zal toch maar eens gaan horen want ik moest ook nog mijn eerste checkup doen.
Comment
-
Ik moet binnenkort ook voor nieuwe banden vooraan der zit nog een 3mm op dus kzal het zomer seizoen nog uitrijden. Wel maar de 17" dus die zullen wel wa goedkoper zijn :p. Kben ni zo tevreden van die michelin's dus kga der een ander merk opleggen.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bartev Bekijk BerichtenIk ben gisteren eens langs de garage geweest.
Het loont dus zeker eens de moeite om in een bandencentrale te gaan informerenOpel Astra J Sport - 1.4 Turbo
Comment
-
Ja een garage vraagt zoizo meer dan een banden centrale.
Dit omdat ze minder inkopen bij producent (dit omdat ze minder stockage ruimte hebben) = duurder banden .
En omdat ze minder banden leggen maar ook die machines hebben,die niet contant worden gebruikt,moet hun winstmarge ook hoger liggen.
Dus je kan er bijna 99 % van uit gaan,dat een banden centrale stukje goedkoper is.
Al zal een 19 incher idd wel wat kosten,maar 500 eur/p band is wel beetje te veel.
Zomerbanden met 215/35-19 heb je bij de bandenmarkt.nl al voor een deftig merk 140 - 160 eur pband (falken,uniroyal,oid)
En die prijzen schelen,meestal zo een max 40 eu pband ,dan bij een bandencentrale
Comment
-
de 235/40/19 banden die Opel op de astra gebruikt zijn wel redelijk duur, een 235/35/20 is goedkoper, dit omdat de 235/40/19 volgens mij niet veel gebruikt wordt.
Maar 500€ voor 1 band is overdreven veel, voor richtprijzen kan je misschien volgende site eens bekijken: http://www.banden-pneus-online.be/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door twintop Bekijk Berichtende 235/40/19 banden die Opel op de astra gebruikt zijn wel redelijk duur, een 235/35/20 is goedkoper, dit omdat de 235/40/19 volgens mij niet veel gebruikt wordt.
Maar 500€ voor 1 band is overdreven veel, voor richtprijzen kan je misschien volgende site eens bekijken: http://www.banden-pneus-online.be/
Voor een A-merk band (Bridgestone - Michelin - GoodYear - Continental) is een stukprijs van max. € 275,- excl. levering/montage en BTWin leverbaar.2010 BMW 118d Edition Lifestyle 143pk
2010 BMW 520dA Touring Edition Sport 177pk (verkocht)
2012 BMW 320dA F30 ModernLine 184pk (verkocht)
2014 BMW 520XdA LCi F11 M-pack 184pk
http://www.fabrieksbanden.nl
http://www.originelevelgen.be
Comment
Comment