Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Stash Bekijk Berichten
    Volgens mijn handleiding werken de sensoren als je in achteruit gaat of als je op de knop drukt. Mij lijkt het logischer dat ze in werking treden eens je onder een bepaalde snelheid zit.
    Dat zou wel eens de verklaring kunnen zijn waarom ze bij de Meriva B automatisch werken bij het vooruitrijden, bij achteruitrijden gaan ze sowieso werken. Dan lijkt het me wel vreemd dat dat niet bij de Astra zo zou zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door acor Bekijk Berichten
      Dat zou wel eens de verklaring kunnen zijn waarom ze bij de Meriva B automatisch werken bij het vooruitrijden, bij achteruitrijden gaan ze sowieso werken. Dan lijkt het me wel vreemd dat dat niet bij de Astra zo zou zijn.
      Werken niet bij het vooruit rijden. Enkel met de knop of bij versnelling in achteruit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
        Werken niet bij het vooruit rijden. Enkel met de knop of bij versnelling in achteruit.
        Dan heeft de Meriva B blijkbaar een beter systeem dan de Astra.

Comment

• Is niet direct een voordeel,
          als je in een file of aan een stoplicht wat dicht op je voorligger komt en het systeem begint iedere keer in werking te treden?

Of kan je het dan afzetten? Al sta je dan even ver als in de Astra.

Comment

• Even getest daarnet: het activeren is via het achteruitrijden, maar het systeem stopt pas als de wagen 15 of 20 km per uur rijdt. Aangezien ik altijd achteruit rij uit mijn garage en de wagen even stationair op de oprit blijft staan blijven de sensoren dus actief. Het rijden op die nauwe doorgang die gesnoeid moet worden is ook na het eerst achteruit rijden en het dus activeren van het systeem. Tot vandaag eigenlijk nooit echt op de activatie van die sensoren gelet. Polleke2 had dus gelijk, behalve dan dat ze wel werken bij het vooruit rijden bij lage snelheden (nadat ze geactiveerd zijn dan toch).

Comment

• Al één keer geweten dat Polleke2 ongelijk had??

;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Underwood Bekijk Berichten
                Al één keer geweten dat Polleke2 ongelijk had??

;-)
                Zijn vrouw zal dit niet graag lezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vochtige Bekijk Berichten
                  Zijn vrouw zal dit niet graag lezen.
                  Bij haar heb ik altijd ongelijk...

Comment

• Gisteren den break nekeer gewasssen, het was nodig

Ondertussen al meer dan 31.000km op 9 maand tijd en nog altijd zeer tevreden van mijn keuze.

Comment

• Knappe j ! ik heb mijnes inmiddels 2 maand in gebruik,en vandaag de eerste keer een flink ridje achter de kiezen gehad.
                      Naar de oldtimer farm in aalter vanuit mechelen een flinke 100 km heenrit,en het blijft een heerlijke bak om mee te rijden !
                      Zo confortabel op de weg,nodigt wel wat uit om wat sneller te rijden (ja ook met een *gewone* 1.4 zonder turbo).
                      Toerengebieden liggen zo laag dat je op 130 net over de 3000 trpm zit (mijn vorige c4 zat met 120 al op 3500 trpm)
                      Dus zalig gereden dus,teller staat nu op 1800 km

Comment

• En het voorste logo ook maar eens in de Plastidip gezet ;-)

plastidip.jpg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bartvdg Bekijk Berichten
                          En het voorste logo ook maar eens in de Plastidip gezet ;-)

[ATTACH=CONFIG]92264[/ATTACH]

hola knappe dingen.

Comment

• Vandaag verkoopsovereenkomst getekend voor een ST, cosmo en 1.7 ecoflex, facelift model
                            2012 Opel Astra ST Ecoflex
                            2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• 81Kw, om precies te zijn
                              Last edited by prins207; 17/09/2012, 21:44.
                              2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• optie's bijgenomen?
                                DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
                                  optie's bijgenomen?
                                  Twas een toonzaalmodel incl:

Radio SD 900 navi CD/MP3 speler
                                  Carbon flash
                                  Ruimtebesparend reservewiel
                                  Telefoonvoorbereiding bluetooth en voicecontrol

Levering eind volgende week
                                  2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk Berichten
                                    Twas een toonzaalmodel incl:

Radio SD 900 navi CD/MP3 speler
                                    Carbon flash
                                    Ruimtebesparend reservewiel
                                    Telefoonvoorbereiding bluetooth en voicecontrol

Levering eind volgende week
                                    Proficiat met de aankoop!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bartvdg Bekijk Berichten
                                      En het voorste logo ook maar eens in de Plastidip gezet ;-)

[ATTACH=CONFIG]92264[/ATTACH]
                                      Precies de grote broer van mijne Corsa

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten

Haha , inderdaad! Mooi Nickotje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten

Toch maar eens zeggen waar je die witte dagverlichting hebt gekocht...mijn madam hare corsa snakt ernaar !

Comment

Working...
                                          X