Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonne c. Bekijk Berichten
    daarnet winterbanden en velgen gaan bestellen:

velgen:
    dezent RE dark 16"
    DEZENT Felgen zeichnen höchste Qualität, eine breite Anwendungspalette und hohe Preisattraktivität aus.

banden:
    Goodyear Ultragrip 8 TL 92H

iemand ervaring met 1 van bovenstaande?
    Hopelijk wordt alles niet de donker (zwarte velgen + zwarte astra)
    ik heb gekozen voor 16 omdat het inderdaad maar voor winterbanden is en dat het nog iets goedkoper was. Hopelijkt valt het nog mee
    eerst was ik van plan om gewoon stalen velgen te nemen, maar de persoon van de bandencentrale zei me dat ik duurder ging uitkomen met wieldeksels en stalen velgen in vergelijking met de dezent velgen die ik nu in bestelling heb staan

montage is voorzien voor midden november, foto's volgen dan uiteraard.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spark Bekijk Berichten
      Ik ga vanavond die van mij ophalen.
      Benieuwd naar de look van de facelift !
      Foto's willen we zien!

Comment

Ik ga vanavond die van mij ophalen.
        Benieuwd naar de look van de facelift !
        Wij hebben de onze van verleden maandag, nu 600 km op de teller, verbruik van 4.8 L/100km, en hij rijdt SUPER!!!
        2012 Opel Astra ST Ecoflex
        2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Eerste foto door de verkoper genomen.
          Dit weekend trek ik wa deftige.

Zeer tevreden van de eerste 100km !

Afbeelding.jpg

Comment

Eerste foto door de verkoper genomen.
            Dit weekend trek ik wa deftige.

Zeer tevreden van de eerste 100km !

[ATTACH=CONFIG]92455[/ATTACH]
            Wat is SIX ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
              Wat is SIX ?
              Polleke ik denk dat dit de reclame van de firma is waarvoor hij werkt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kevin_ Bekijk Berichten
                Polleke ik denk dat dit de reclame van de firma is waarvoor hij werkt.

Inderdaad.

Ik heb ook nog altijd mijn Audi TT als ik es goe wil gassen hé :-)

Comment

Inderdaad.

Ik heb ook nog altijd mijn Audi TT als ik es goe wil gassen hé :-)
                  Knap! Bestickering valt ook nog goe mee
                  Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Na 60.000 km gebold te hebben dit jaar met mijn Corsa kijk ik toch ook uit naar een Astra.
                    Het motortje begint nu wat lawaaierig te worden op de autosnelweg, zetels zijn eigenlijk ook wel hard.

Vandaag de berline versie van de Astra zien staan in de garage, Knap ding Alleen bestellen ze op het werk enkel gewone astra's en tourer's.

Nog 2 jaar te gaan:p

Comment

• Op mobile.de staan al enkele FL's te koop. Ook een 1.4T met 120pk mét uitlaatsierstuk (terwijl de 120pk variant er normaal geen meer heeft). Zou het, zou het?

Volgende week rond deze tijd hebben we normaalgezien de onze!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk Berichten
                        Wij hebben de onze van verleden maandag, nu 600 km op de teller, verbruik van 4.8 L/100km, en hij rijdt SUPER!!!
                        4.8L/100km maar? Ik heb nu een kleine 4000km op de teller en krijg het gemiddelde niet onder de 6.6L
                        Ben dit weekend naar oostende gereden , een dikke 215Km enkel ,gemiddeld verbruik gereset en met cruise control gereden waar het kon en toen ik thuis kwam zat mijn verbruik nog steeds op 5.7L/100km. en dat was alleen maar autostrade.Is dat dan veel verbruik voor een 1.7 cdti?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bartvdg Bekijk Berichten
                          4.8L/100km maar? Ik heb nu een kleine 4000km op de teller en krijg het gemiddelde niet onder de 6.6L
                          Ben dit weekend naar oostende gereden , een dikke 215Km enkel ,gemiddeld verbruik gereset en met cruise control gereden waar het kon en toen ik thuis kwam zat mijn verbruik nog steeds op 5.7L/100km. en dat was alleen maar autostrade.Is dat dan veel verbruik voor een 1.7 cdti?
                          De mijne na bijna 17.000 km een gemiddelde van 5.2 liter. En daar is veel stadsverkeer bij.

Comment

• Mijne sta nu op 6.1L/100km gemiddeld (1.7cdti 110PK met een gewone racechip geïnstalleerd http://www.racechip.de/nl/chiptuning...cotec-81kw.php) Ik doe een 850km met een volle tank, en dan begint het lampje te branden. Ben zééééééér tevreden met die racechip. Trekt 10 keer vlotter op, verbruik ligt lager dan daarvoor met dezelfde rijstijl. Geen problemen met regeneratie ofzo.
                            DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• @Thorchus: niet op blindstaren, ondanks dat het allemaal 1zelfde model zou moeten zijn zitten er lichte verschillen in per land...

ik zit op 8.1L gemiddeld met de mijne met af en toe eens goe doortrekken. Is een sportstourer 1.4 turbo 140 pk met 18'ers.
                              edit: wel met vrij veel filerijden op de ring van A'pen en iweekends altijd korte afstanden
                              Last edited by ; 01/10/2012, 23:05.

Comment

• Met een verse ST 1.4 140 pk zo'n 3200km bergop, bergaf rondgebold in Italië en had een gemiddelde van 7 liter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bercki Bekijk Berichten
                                  Met een verse ST 1.4 140 pk zo'n 3200km bergop, bergaf rondgebold in Italië en had een gemiddelde van 7 liter.
                                  met mijn auto en topbox vol had ik ook zo een verbruik in Italië.
                                  Ik zit met mijn oude 2010 1.7cdti 110pk nu op 6.0l. Heb eindelijk 31500km erop zitten en merk dat hij veel beter rijdt!

Comment

• Mijne doet hoofdzakelijk snelwegen en kan 350-370 km doen met een halve tank ( 7-740 km met een volle dus)
                                    1.4 atmosferishe motor (74 kw) momenteel 2034 km gedaan.
                                    Maw een gem verbruik van 8.5 liter (snelwegen)
                                    Centrum heb ik nog nooit gedaan,en zal ik ook niet rap doen.
                                    Moet wel eerlijkshalve zeggen,dat deze auto uitnodigt wat sneller te rijden,dus onder de 130/u rijd ik wel niet.
                                    En als hij warm staat mag het een stukje vlotter ook,kwestie van inrijden.

edit : zie net in mijn folder van opel dat een gem verbruik van 4.6 liter zou moetten hebben op snelwegen.
                                    Als de motor helemaal ingereden is en langer stabiele toerentallen zal houden,zal het verbruik wel dalen.
                                    Want nu rijd ik alles behalve lang op zelfde toerentallen.
                                    Last edited by ; 02/10/2012, 00:33.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bartvdg Bekijk Berichten
                                      Idd. Wel 70% snelweg met CC op 125km/h. Geen stadsverkeer. Momenteel staat de BC zelfs op 4.6L/100km. Maar deze is volgens mij iets te positief.
                                      2012 Opel Astra ST Ecoflex
                                      2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Net telefoon gekregen van de dealer dat onze Astra vandaag is toegekomen! Besteld op 21 augustus.

Ik moet mij inhouden om al eens niet tot daar te rijden!

Comment

• Oh, dat zijn inderdaad fijne telefoontjes Torchus. Ik zou ook al eens gaan kijken

Comment

Working...
                                          X