Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BobV Bekijk Berichten
    Ik heb 17" winterbanden op alu velg, voor mij voldoende comfort, en geen compromissen op wegligging tov mijn zomerbanden.

Vrijdag Bjorn gepasseerd op de baan van Oostmalle naar Rijkevorsel, wellicht op weg naar de garage in Hoogstraten?
    Komende weekend eens opletten dan,moet dan ook in die buurt zijn,zien dat ik ook nog eens iemand spot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
      Is da bij jullie ook? Als ge u mistlampen hebt opstaan da ge dan uw pharen niet kunt laten opstaan? Kvergeet da alty te vragen. (tgaat er nu ni over of da mag en ni mag)
      Zelf nog niet getest,maar reed in de tijd vaak met mijn mistlampen voor op mijn c4 coupe en kon toch nog mijn faren gebruiken hoor.
      Maar of het bij astra ook zo is weet ik niet

Comment

Is da bij jullie ook? Als ge u mistlampen hebt opstaan da ge dan uw pharen niet kunt laten opstaan? Kvergeet da alty te vragen. (tgaat er nu ni over of da mag en ni mag)
        Natuurlijk en dat is logisch ook. In de mist zijt ge niks me uw phares, dan ziet ge nog minder. Het is ofwel ver schijnen ofwel onder de mist maar de twee samen is totaal onlogisch.

Comment

• raar dat het niet lukt, pharen zijn niet enkel voor ver te zien. ook om te waarschuwen he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
            raar dat het niet lukt, pharen zijn niet enkel voor ver te zien. ook om te waarschuwen he
            Nee hoor dat hebben wij er van gemaakt. Zoals ik zei werken die wel als de mistlichten uit zijn.
            En je zal zeker kunnen dimmen terwijl de mistlichten aan staan.
            Normaal gezien gaan die dan zelfs even uit (mistlichten).

Comment

• knipperen mee u lichten ga wel, maar ze laten opstaan niet. Kvind het alty lastig. Der hangt hier nu mist op de open weide's dus dan heb ik men mistlichten aan. Als ik dan hier de wijk in draai zet ik men pharen op (om eventuele katten van de buren te zien want die hebben alty de neiging om juist over te lopen). En dan is da ambetant da ge die phare ni kunt laten opstaan. Onderweg ook, kga ni bij elke mistbank men mistlicht op en af zette. Kweet ni da ge de baan van Postel naar Mol weet. Da is recht op recht dwars door de bos en stukken met weide's. Op de plaats waar er een weide is zijn er altyd dikke mistbanken. Als ge een stuk bos hebt dan is de mist weg maar is het pikdonker. Kheb daar al 3 reeën voor de otto gehad. Dus als ge u pharen op de donkere stukken opzet dan kunt ge ze mss nog iets sneller zien. Mer ja dan moet ge die mistlichten weer afzetten om ze dan 500m verder terug te moeten opzetten voor een mistbank.
              DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• weet er iemand of je in de bumper moet snijden als je een aftermarket (afneembare) trekhaak monteert bij een sportstourer?
                heb al een paar gezien waar in de "plastieke" lip gesneden is...

Comment

• Hangt van u model trekhaak af. Ge hebt er waarbij den bol mee nen boog onder de bumper loopt en ge hebt nen bol die mee ne kleinere boog ga en daarbij moet er een stuk van de bumper af
                  DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

Yep, was me ook al opgevallen

Comment

• Vaagje: Hoog tijd om een wintersetje te kopen. Welke velgsteek heeft de Astra J 1.7cdti (met sportchassis, weet niet of dit verschil uitmaakt)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bartvdg Bekijk Berichten
                        Vaagje: Hoog tijd om een wintersetje te kopen. Welke velgsteek heeft de Astra J 1.7cdti (met sportchassis, weet niet of dit verschil uitmaakt)
                        http://velgensteekwijzer.nl/auto/Ope...(2009%20-%20)/

Comment

• 5x115

Comment

knipperen mee u lichten ga wel, maar ze laten opstaan niet. Kvind het alty lastig. Der hangt hier nu mist op de open weide's dus dan heb ik men mistlichten aan. Als ik dan hier de wijk in draai zet ik men pharen op (om eventuele katten van de buren te zien want die hebben alty de neiging om juist over te lopen). En dan is da ambetant da ge die phare ni kunt laten opstaan. Onderweg ook, kga ni bij elke mistbank men mistlicht op en af zette. Kweet ni da ge de baan van Postel naar Mol weet. Da is recht op recht dwars door de bos en stukken met weide's. Op de plaats waar er een weide is zijn er altyd dikke mistbanken. Als ge een stuk bos hebt dan is de mist weg maar is het pikdonker. Kheb daar al 3 reeën voor de otto gehad. Dus als ge u pharen op de donkere stukken opzet dan kunt ge ze mss nog iets sneller zien. Mer ja dan moet ge die mistlichten weer afzetten om ze dan 500m verder terug te moeten opzetten voor een mistbank.
                            Heb het zelf ook al ondervonden, is soms echt vervelend. Als je in de velden aan het rijden bent met de pharen op, en je zet de mistlichten aan, vallen ze gewoon uit...

Comment

• ja indd ambetant heb het ook al gemerkt , nu gebruikte al u lichten te samen wel niet echt veel é , swat da ter zijde. Ik leesde hier ergens op het forum maar kan het niet terug vinden ( anders had ik het geplakt naar hier ) dat ge met u reserve sleutel andere prestaties van u wagen hebt maar da kan ik moeilijk geloven ze , dat als ge een electrische bestuurders zetel hebt dat die anders word ingesteld ok en u spiegels ook , maar motorisch kan dit toch niets doen ? wa moet je da dag vandaag nog geloven é ..

grts aan iedereen

Comment

• Ik heb daarstraks eens mijn mistlicht samen met mijn grootlicht eens opgezet,
                                en geen probleem mee gehad, werkt prima zo.

Comment

• Zullen ze mss kunnen programmeren, de eerst volgende keer dat ik in de buurt van de garage ben moge ze da drekt terug zetten da de pharen wel werken.

Comment

• Ik zal me ook even voorstellen.
                                    Lees hier al wat weekjes rond ivm de aanschaf van een tweedehands Astra J Sport Tourer.
                                    Heb hier al heel wat nuttige info vandaan gehaald en volg nu dagelijks de berichten.
                                    Twee weken geleden heb ik de knoop doorgehakt en mijn astra H uit 2006 vervangen door een astra J uit Mei 2011.

Hieronder een opsomming van opties voor zover ik ze weet…
                                    De reden dat ik zeg ‘voor zover ik weet’ is vanwege het feit dat ik de auto gekocht heb als zijnde een Sport uitvoering maar ik er volgens mij langzaam achterkom dat het een Cosmo is……
                                    Zelfs mijn dealer (heb de auto niet bij hem vandaan) schijnt mij niet met zekerheid te kunnen zeggen wat het nou is??
                                    Op zich maakt het mij niet zoveel uit, auto rijd super en als ik bij beide uitvoeringen de opties op tel kom ik ongeveer op dezelfde waarde uit maar zou leuk zijn als ik nou wist wat het was.
                                    Zijn hier mensen die aan de hand van onderstaande lijst kunnen zeggen wat het is?

Opel Astra Sport/Cosmo 1.7 CDTI Manueel 6 DPF 125pk (92kW)
                                    Verlaagd sportchassis???
                                    Kleur Silver Lake
                                    AGR stoelen
                                    Verwarmde stoelen en stuur
                                    Parkpilot (vooraan + achteraan)
                                    Elec ramen voor+achter
                                    CD500 Navi + Bluetooth
                                    Lichtmetalen velgen 8Jx18'' 'Multi spaaks
                                    Ruimtebesparend reservewiel

Eerste ervaringen zijn op het verbruik na gewoon super. Vind het een heerlijke auto om in te rijden. Verleden week de auto zijn 30000km beurt laten geven en hier kwam niets bijzonders uit behalve dat de voorbanden bijna versleten zijn. (dure bandjes trouwens die Potenza 235-45-18…)

Kijken of de foto lukt....

astra.JPG
                                    Last edited by ; 25/10/2012, 17:01.

Comment

• lijkt me inderdaad een Cosmo te zijn, bij mijn Sport waren de elektrische ruiten achteraan een optie. De Sport heeft ook 5 spaaks velgen ipv multispaaks

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DyNaRaX Bekijk Berichten
                                        lijkt me inderdaad een Cosmo te zijn, bij mijn Sport waren de elektrische ruiten achteraan een optie. De Sport heeft ook 5 spaaks velgen ipv multispaaks
                                        Grappig, volgens mijn dealer waren de velgen de reden om het een sport te noemen en de elec ramen achter waren volgens hem onmogelijk op een sport
                                        Zijn de multispaaks niet gewoon een optie op de sport uitvoering?

Comment

• aangezien het 18"ers zijn zou het wel een optie kunnen zijn.

Comment

Working...
                                          X