die van mij is juist dezelfde banden en al , alleen de korte versie en is cosmo ! heb wel dvd 800 , wist niet dat er een 500 was ? wat is het verschil hiermee ..
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Astra J
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bsomers Bekijk Berichtendie van mij is juist dezelfde banden en al , alleen de korte versie en is cosmo ! heb wel dvd 800 , wist niet dat er een 500 was ? wat is het verschil hiermee ..
Zelf heb ik de DVD800, en ben er zeer tevreden van
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk BerichtenVerschil tussen CD500 en DVD800 is dat bij de CD500 enkel de Benelux kaarten erop staan, en bij de DVD800 volledig Europa?
Zelf heb ik de DVD800, en ben er zeer tevreden van
Tot nu toe ben ik er ook zeer tevreden over! Zelfs de Belgische madam die het voorleest begin ik aan te wennen (no offense )
En volgens mij heb ik de carbon look middenconsole en geen gaatjes in mijn stuur dus een Cosmo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk BerichtenIs da bij jullie ook? Als ge u mistlampen hebt opstaan da ge dan uw pharen niet kunt laten opstaan? Kvergeet da alty te vragen. (tgaat er nu ni over of da mag en ni mag)
Comment
-
als ge u taal verzet dan spreekt u madam ook ineens een andere taal. Is wel eens plezant :p. Maar van mij moge ze der wel eens een andere nederlandse madam insteken. Ik ben er nog ni uit, spreekt ze nu vlaams of nederlands?DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichtenals ge u taal verzet dan spreekt u madam ook ineens een andere taal. Is wel eens plezant :p. Maar van mij moge ze der wel eens een andere nederlandse madam insteken. Ik ben er nog ni uit, spreekt ze nu vlaams of nederlands?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rsvmakkie Bekijk BerichtenAls ik het goed begrepen heb heeft de dvd800 2gb aan geheugen (geheel europa kan er op) en de cd500 1gb (ik moet wisselen tussen landen bij een lange rit).
Tot nu toe ben ik er ook zeer tevreden over! Zelfs de Belgische madam die het voorleest begin ik aan te wennen (no offense )
En volgens mij heb ik de carbon look middenconsole en geen gaatjes in mijn stuur dus een Cosmo
Onder de aan/uit knop van de radio staat er bij mij DVD800.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door f.v Bekijk BerichtenIk heb de DVD800 en heel Europa kan daar zeker NIET op.
Onder de aan/uit knop van de radio staat er bij mij DVD800.
Je kan de landen kiezen die je op de HD wil, en als je naar een ander land wil moet je gewoon de DVD er insteken, en als je wil kan je het land dan ook op de HD zetten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk BerichtenBij me staat volledig Europa op de DVD. Volledig Frankrijk, Belgie en Nederland heb ik geinstalleerd op de HD.
Je kan de landen kiezen die je op de HD wil, en als je naar een ander land wil moet je gewoon de DVD er insteken, en als je wil kan je het land dan ook op de HD zetten
Maar rsvmakkie zei dat heel Europa op de harde schijf kon ...
Comment
-
Verschil geen/wel sportchassis is quasi niet te zien, althans volgens mijn ervaring.
Waar op de boordcomputer kan je het gemiddelde verbruik zien sinds km 0 ?
Ik heb drie tabbladen: een met snelheid, actieradius en momentaan verbruik, en dan twee andere waar gemiddeld verbruik en aantal kilometers in staan. Deze twee laatste kan je zelf resetten of worden automatisch gerest na x aantal km. Maar nergens totaal gemiddeld verbruik ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe Bekijk BerichtenIk denk toch dat het geen sport is rsv makkie,zou namelijk lager moetten liggen lijkt me dan ,zoals ik hem zie is het exact dezelfde hoogte als mijne.
Heb wel geen cosmo maar een enjoy 150 years (jun 2012)
De 'Sport' heeft dit standaard, bij de cosmo moet je het bijnemen als optie. Beide
auto's zullen dus 'even hoog op hun poten staan'.
Enkele verschillen tussen de standaard pre-facelift Sport en Cosmo zijn voor de Belgische versie
verschil in kleur van de middenconsole en de cosmo heeft standaard leeslampjes achteraan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Torchus Bekijk BerichtenVerschil geen/wel sportchassis is quasi niet te zien, althans volgens mijn ervaring.
Waar op de boordcomputer kan je het gemiddelde verbruik zien sinds km 0 ?
Ik heb drie tabbladen: een met snelheid, actieradius en momentaan verbruik, en dan twee andere waar gemiddeld verbruik en aantal kilometers in staan. Deze twee laatste kan je zelf resetten of worden automatisch gerest na x aantal km. Maar nergens totaal gemiddeld verbruik ...
De vorige Astra (H) had 2 tabbladen voor gemiddeld verbruik.
Comment
-
Dus één van de twee tabbladen nooit resetten? Ik meende gelezen te hebben dat dat sowieso automatisch gebeurt na enkele duizend km.
Wel jammer, want één van de twee tabbladen gebruik ik meestal om te kijken hoeveel km ik met een tank doe, en de andere reset ik quasi elke dag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Torchus Bekijk BerichtenDus één van de twee tabbladen nooit resetten? Ik meende gelezen te hebben dat dat sowieso automatisch gebeurt na enkele duizend km.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rsvmakkie Bekijk BerichtenIk zal me ook even voorstellen.
Lees hier al wat weekjes rond ivm de aanschaf van een tweedehands Astra J Sport Tourer.
Heb hier al heel wat nuttige info vandaan gehaald en volg nu dagelijks de berichten.
Twee weken geleden heb ik de knoop doorgehakt en mijn astra H uit 2006 vervangen door een astra J uit Mei 2011.
Hieronder een opsomming van opties voor zover ik ze weet…
De reden dat ik zeg ‘voor zover ik weet’ is vanwege het feit dat ik de auto gekocht heb als zijnde een Sport uitvoering maar ik er volgens mij langzaam achterkom dat het een Cosmo is……
Zelfs mijn dealer (heb de auto niet bij hem vandaan) schijnt mij niet met zekerheid te kunnen zeggen wat het nou is??
Op zich maakt het mij niet zoveel uit, auto rijd super en als ik bij beide uitvoeringen de opties op tel kom ik ongeveer op dezelfde waarde uit maar zou leuk zijn als ik nou wist wat het was.
Zijn hier mensen die aan de hand van onderstaande lijst kunnen zeggen wat het is?
Opel Astra Sport/Cosmo 1.7 CDTI Manueel 6 DPF 125pk (92kW)
Verlaagd sportchassis???
Kleur Silver Lake
AGR stoelen
Verwarmde stoelen en stuur
Parkpilot (vooraan + achteraan)
Elec ramen voor+achter
CD500 Navi + Bluetooth
Lichtmetalen velgen 8Jx18'' 'Multi spaaks
Ruimtebesparend reservewiel
Eerste ervaringen zijn op het verbruik na gewoon super. Vind het een heerlijke auto om in te rijden. Verleden week de auto zijn 30000km beurt laten geven en hier kwam niets bijzonders uit behalve dat de voorbanden bijna versleten zijn. (dure bandjes trouwens die Potenza 235-45-18…)
Kijken of de foto lukt....
[ATTACH=CONFIG]93067[/ATTACH]
Volgens mij is dit een cosmo maar normaal gezien staat dit op de bestelbon of factuur.
Iets wat de vorige eigenaar nog in zijn bezit zou moeten hebben en anders zeker de importeur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sus1979 Bekijk Berichten@rsvmakkie
Wat is de kleur van je middenconsole (alu of carbonlook?)
Alu= sport
Carbonlookachtig= cosmo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichtenals ge u taal verzet dan spreekt u madam ook ineens een andere taal. Is wel eens plezant :p. Maar van mij moge ze der wel eens een andere nederlandse madam insteken. Ik ben er nog ni uit, spreekt ze nu vlaams of nederlands?
Comment
Comment