en 11km later waard ge vergeten af te draaien
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Astra J
Collapse
X
-
DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
-
Oorspronkelijk geplaatst door f.v Bekijk BerichtenDat begrijp ik, en zo doe ik het ook.
Maar rsvmakkie zei dat heel Europa op de harde schijf kon ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Torchus Bekijk BerichtenDus één van de twee tabbladen nooit resetten? Ik meende gelezen te hebben dat dat sowieso automatisch gebeurt na enkele duizend km.
Wel jammer, want één van de twee tabbladen gebruik ik meestal om te kijken hoeveel km ik met een tank doe, en de andere reset ik quasi elke dag.
Ik gebruik enkel het tweede om mijn tankbeurt te analyseren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichtenen 11km later waard ge vergeten af te draaien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenMijn eerste tabblad staat al meer dan 18.000 km onaangeroerd.
Comment
-
Uw klok kan ook aan de radiopost liggen. Kheb het ook al een paar keer gehad dat als ik een regionale zender op heb staan de klok ineens totaal verkeerd staat.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Eerste 1000km met de 1.4T, 7.9L gemiddeld verbruik bompa-style, enkel plattelandsverkeer, hoofdzakelijk korte ritten. Hopelijk zakt dit nog.
Geen klachten buiten hoge verbruik. Rijdt en schakelt lekker soepel, en ziet er van binnen en buiten erg goed uit. Vorige zaterdag gekuist, maar hij ziet al terug erg vuil.
Comment
-
als ge zie hoe mijn verbruik al gedaald is mee men winterbanden dan krijg al zin om ze alty te laten liggen. Het ziet er alleen ni uit op die smalle hoge dingen :p. Doe een dikke 50km meer met deze banden per tank (880km en dan gaat het lampje branden)DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Hmm..ik begin al schrik te krijgen voor het verbruik van mijn toekomstige 1.4T, khad toch verwacht hem minstens onder de 7 liter te krijgen..als ze volgens het boekje 5.9 zeggen hmm! Lijkt wel alsof niemand de verbruikscijfers kan halen die opel claimt. Daarnet even naar de garage gebeld, levertijd is met 2 weken vervroegd week van 12 november mag ik erom!
Comment
-
gemiddeld verbruik van de sportstourer 1.4T (140pk) zit rond de 8 liter.
Veel file rijden/korte stukken snelweg en vooral 50/70 banen en af en toe eens goed doortrekken
ivm het uur op de radio; ik dacht dat ge "automatisch uur" kon afzetten en dan verspringt het uur niet meer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenMijn eerste tabblad staat al meer dan 18.000 km onaangeroerd.
bij mijn BC start dat opnieuw naar 1999 km...
ik weet wel dat je 2 versies hebt van de BC, 1 met een stuk of 9 tabpagina's waar alles afzonderlijk staat (snelheid, verbruik, radius). en 1 waar bij het samen staat op een 4 tal tabs (zoals het bij mij is)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichtenals ge zie hoe mijn verbruik al gedaald is mee men winterbanden dan krijg al zin om ze alty te laten liggen. Het ziet er alleen ni uit op die smalle hoge dingen :p. Doe een dikke 50km meer met deze banden per tank (880km en dan gaat het lampje branden)
En welke maat van banden heb je dan liggen
Comment
-
oude versie:
nieuwe versie vind ik geen foto's van..Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonne c. Bekijk Berichtenguh, bizar,
bij mijn BC start dat opnieuw naar 1999 km...
ik weet wel dat je 2 versies hebt van de BC, 1 met een stuk of 9 tabpagina's waar alles afzonderlijk staat (snelheid, verbruik, radius). en 1 waar bij het samen staat op een 4 tal tabs (zoals het bij mij is)
Verbruik, snelheid enz...
Comment
-
Heb ooit eens foto's geplaatst van mijn boordcomputer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenHeb ooit eens foto's geplaatst van mijn boordcomputer.
http://www.autoforum.be/showthread.p...stra-J/page164
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenHeb ooit eens foto's geplaatst van mijn boordcomputer.
http://www.autoforum.be/showthread.p...stra-J/page164
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonne c. Bekijk Berichtendie heb ik ook, maar die trip reset zich toch altijd na zoveel km?
Comment
-
Iemand een idee wat het kost om die verlichting in de handgrepen van de deuren te laten plaatsen zoals bij een Cosmo?
Comment
Comment