De kleinste Ik denk da het nen 195/65-16 is mer kzen ni zeker
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Astra J
Collapse
X
-
DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenIemand een idee wat het kost om die verlichting in de handgrepen van de deuren te laten plaatsen zoals bij een Cosmo?
Comment
-
Gisteren was ik naar een prive sauna geweest voor mijn vrindin (verassing) en op de prive parking zag ik plots toen ik mijn j vast deed dat de nr plaat,
verlichting nog even bleef branden,is dit normaal want heb het nog nooit eerder gezien eigenlijk
Viel nu plots op,dacht al eerst dat er iets aan de hand was,maar na een minuutje ging ie uit ? waarom is dat dan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe Bekijk BerichtenGisteren was ik naar een prive sauna geweest voor mijn vrindin (verassing) en op de prive parking zag ik plots toen ik mijn j vast deed dat de nr plaat,
verlichting nog even bleef branden,is dit normaal want heb het nog nooit eerder gezien eigenlijk
Viel nu plots op,dacht al eerst dat er iets aan de hand was,maar na een minuutje ging ie uit ? waarom is dat dan.
Kan je zelf instellen in het configuratiemenu.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe Bekijk BerichtenGisteren was ik naar een prive sauna geweest voor mijn vrindin (verassing) en op de prive parking zag ik plots toen ik mijn j vast deed dat de nr plaat,
Viel nu plots op,dacht al eerst dat er iets aan de hand was,maar na een minuutje ging ie uit ? waarom is dat dan.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
ik heb dat onlangs nog maar ondekt dat je aan de hendel moest trekken om u verlichting effe te laten branden ! wel handig als het donker is .. ( heel donker dan é ) btw donderdag naar Heinz geweest ! amai wat een verschil , standaard een 110/260 nm ( waarden lagen standaard al wel veel hoger , 120 en 290 nm raar maar waar , en dan was er nog niets gebeurd ! nu ...........
151 pk en 368 nm wat een verschil die rijd gewoon zoveel beter nu :p amai
Comment
-
Follow me home had ik zeker niet aangezet! Ik begrijp het nut er ook niet echt van.
Trouwens die binnenverlichting onder de 'pook', de ene keer brand die de andere keer niet. What's the deal ?
Comment
-
Morgen gaan het vrouw'ke en ik gaan kijken voor een nieuwe occasie wagen. We hebben er 2 op het oog, beiden in het zwart, beiden een 17CDTi Cosmo, beiden ong. evenveel km's, beiden een jaar oud, beiden bijna allemaal dezelfde optie's,maar... mijn vrouw'ke verkiest een Sports tourer van 110pk, en ik ben meer voor gewone J, maar dan wel 125pk. Prijs verschil 300€. Welke zou de beste keuze zijn? Want de motor daar heb ik de meeste vragen naar.
Comment
-
Sports Tourer! De ruimte is altyd handig. Beter ruimte teveel dan te weinig. Ik moet ook niks anders meer dan een break hebben sinds ik mijn Sports Tourer heb. De motoren zijn identiek, enkel hebben ze een andere computer.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk BerichtenSports Tourer! De ruimte is altyd handig. Beter ruimte teveel dan te weinig. Ik moet ook niks anders meer dan een break hebben sinds ik mijn Sports Tourer heb. De motoren zijn identiek, enkel hebben ze een andere computer.
Comment
-
Ik heb één wagen gehad met de 125PK motor (Corsa D) en die had een enoooooooooooorm turbogat. Onder de 2000tr doet die niks om dan daarboven weg te schieten. De 110pk versie heeft dat nietDAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk BerichtenIk heb één wagen gehad met de 125PK motor (Corsa D) en die had een enoooooooooooorm turbogat. Onder de 2000tr doet die niks om dan daarboven weg te schieten. De 110pk versie heeft dat niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mike-e-Cox Bekijk BerichtenMorgen gaan het vrouw'ke en ik gaan kijken voor een nieuwe occasie wagen. We hebben er 2 op het oog, beiden in het zwart, beiden een 17CDTi Cosmo, beiden ong. evenveel km's, beiden een jaar oud, beiden bijna allemaal dezelfde optie's,maar... mijn vrouw'ke verkiest een Sports tourer van 110pk, en ik ben meer voor gewone J, maar dan wel 125pk. Prijs verschil 300€. Welke zou de beste keuze zijn? Want de motor daar heb ik de meeste vragen naar.
Comment
-
Oké mannen, gekocht!!! Is de Sport tourer geworden, volgende week zaterdag mogen we er om. Zijn nog aan het twijfelen om een (afneembare) trekhaak te laten monteren, en de ruiten (achteraan) te tinten. Heb nog tijd tot maandagavond om te beslissen. Om de ruiten te tinten... iemand een idee hoeveel % ze gedonkerd zijn origineel?
Comment
-
Proficiat, ge ga geen spijt krijgen dat ge de Sports Tourer hebt genomen. Altyd zeer praktisch. De ruiten denk ik dat 20% getint zijn fabrieks af.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mike-e-Cox Bekijk BerichtenOké mannen, gekocht!!! Is de Sport tourer geworden, volgende week zaterdag mogen we er om. Zijn nog aan het twijfelen om een (afneembare) trekhaak te laten monteren, en de ruiten (achteraan) te tinten. Heb nog tijd tot maandagavond om te beslissen. Om de ruiten te tinten... iemand een idee hoeveel % ze gedonkerd zijn origineel?
Ik ga de mijne ook nog laten doen,heb nu een offerte van een firma die dit proffesioneel doet voor mijn j kwam ik met korting op 250 eur uit.
Tinten te kiezen tot 5 % doorlaatbaar,die ga ik ook nemen denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vochtige Bekijk BerichtenDe mijne doet dat ook soms, als ik de auto op slot doe, dat de nummerplaatverlichting achter (logisch zeker :p) blijft branden ZONDER dat de rest van de lichten branden.
Follow me home had ik zeker niet aangezet! Ik begrijp het nut er ook niet echt van.
Trouwens die binnenverlichting onder de 'pook', de ene keer brand die de andere keer niet. What's the deal ?
Maar dat viel nu op,het was toen wel donker,was bijna 22u15 dus.
Die verlichting in middenconsole heb ik ook,die gaat bij mij meestal pas actief aan als het donker is,*als ik er dan op let* .
Comment
Comment