Vandaag mijn astra naar de garage gedaan voor wintersloffen. Heb ineens de software laten updaten en ja hoor, het schokken in tweede en derde versnelling is opgelost. Blijkbaar een herprogrammering van één of andere (EGR) klep. Computer heeft zeven verschillende updates gekregen. Ben in ieder geval zeer content dat het vervelende schokken gedaan is. Nu kan ik pas écht eco gaan rijden...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Astra J
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk BerichtenWss omdat uwe sensor juist op het punt staat de melding te geven. En in de bochten meet hij mss te véél dan weer te weinig. De vloeistof verder leeg sproeien zal mss helpen om de melding minder te late verschijnen
Ik moet met de mijne langskomen...niet dat er een probleem is maar kunnen we misschien eens kennismaken hé
Comment
-
Da weet ik ni ik verschuif héél den dag doorDAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenVandaag mijn astra naar de garage gedaan voor wintersloffen. Heb ineens de software laten updaten en ja hoor, het schokken in tweede en derde versnelling is opgelost. Blijkbaar een herprogrammering van één of andere (EGR) klep. Computer heeft zeven verschillende updates gekregen. Ben in ieder geval zeer content dat het vervelende schokken gedaan is. Nu kan ik pas écht eco gaan rijden...
Vandaag de mijne een grote schoonmaak gegeven, en de vloermatten vervangen door de rubberen-winter-versie
winterbandjes is voor volgende week
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonne c. Bekijk Berichtenals de mijnen binnen moet op onderhoud ga ik ook eens vragen voor em up te daten. Zou je daar extra voor moeten betalen?
Vandaag de mijne een grote schoonmaak gegeven, en de vloermatten vervangen door de rubberen-winter-versie
winterbandjes is voor volgende week
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenVandaag mijn astra naar de garage gedaan voor wintersloffen. Heb ineens de software laten updaten en ja hoor, het schokken in tweede en derde versnelling is opgelost. Blijkbaar een herprogrammering van één of andere (EGR) klep. Computer heeft zeven verschillende updates gekregen. Ben in ieder geval zeer content dat het vervelende schokken gedaan is. Nu kan ik pas écht eco gaan rijden...
M'n wagen heeft alvast na 1,5 jaar nog nooit een update gekregen (buiten die chiptuning dan)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Opelboy Bekijk BerichtenDe mijnen is hiervoor bij Apec geweest.
Hij heeft nu 165pk met 256Nm. (origineel 140pk)
En inderdaad, zoiets ben je rap gewoon.
En is die nu gevoelig sneller bij optrekken/hernemen?
En wat met het verbruik bij gelijke rijstijl als vroeger?
Comment
-
ah maar da van u is een naft , die van mij een diesel é 1.7 standaard 110 / nu 151 pk en nm standaard 260 / nu 368 nm dus ja f.v. in hernemen is die van mij echt snel nu , gewoon 70 in 4de en dan schiet hij weg , alleen beetje telleurgesteld in 0-100 prestaties dat is niet zo veel verschil , ge voelt die wel harder trekken maar niet dat die nu maar 6 sec naar 100 ga ze wa ik ook wel wist é ! verbruik daalt ook wel wat maar in begin niet zo , zelfs wa stijgen omda ge constant wil optrekken é :p en veel op koppel rijd en dan geeft da een zalig gevoel als ge zo effe gas geeft en terug stopt , ma da komt u verbruik echt niet ten goede :p
grts
Comment
-
Vandaag een brief gekregen van opel met reclame voor een nieuwe website: www.myopel.be
als je je wagen registreert krijg je 500 eur in een virtuele wallet, die je kan gebruiken voor korting op onderhoud (bvb 20 eur op een klein onderhoud)
Ik heb zo'n account aangemaakt, extra korting is altijd mooi
Comment
-
Kheb me ook geregistreerd :p.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Update, update,...? Ben wel autokenner, maar wist niet dat een opel (of andere merken) kon worden geupdate? Onze vorige wagen (Mercedes B-klasse) heeft enkele keren aan de pc gelegen, maar dit was om foutmeldingen op te zoeken. Nu vrijdag mogen we achter onze Astra Sports Tourer, een occ. van een jaar oud ( ikke happy). Hoe weet ik of ie ook zou moeten worden geupdate?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mike-e-Cox Bekijk BerichtenUpdate, update,...? Ben wel autokenner, maar wist niet dat een opel (of andere merken) kon worden geupdate? Onze vorige wagen (Mercedes B-klasse) heeft enkele keren aan de pc gelegen, maar dit was om foutmeldingen op te zoeken. Nu vrijdag mogen we achter onze Astra Sports Tourer, een occ. van een jaar oud ( ikke happy). Hoe weet ik of ie ook zou moeten worden geupdate?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk BerichtenKheb me ook geregistreerd :p.
Comment
-
check bij ongewenste mail, daar stond em bij mij ook bijDAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
Comment