Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vandaag mijn astra naar de garage gedaan voor wintersloffen. Heb ineens de software laten updaten en ja hoor, het schokken in tweede en derde versnelling is opgelost. Blijkbaar een herprogrammering van één of andere (EGR) klep. Computer heeft zeven verschillende updates gekregen. Ben in ieder geval zeer content dat het vervelende schokken gedaan is. Nu kan ik pas écht eco gaan rijden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
      Wss omdat uwe sensor juist op het punt staat de melding te geven. En in de bochten meet hij mss te véél dan weer te weinig. De vloeistof verder leeg sproeien zal mss helpen om de melding minder te late verschijnen
      Bjorn, wanneer sta jij op uw werk aan de lijn voor mobilhomes ?
      Ik moet met de mijne langskomen...niet dat er een probleem is maar kunnen we misschien eens kennismaken hé

Comment

• Da weet ik ni ik verschuif héél den dag door
        DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
          Vandaag mijn astra naar de garage gedaan voor wintersloffen. Heb ineens de software laten updaten en ja hoor, het schokken in tweede en derde versnelling is opgelost. Blijkbaar een herprogrammering van één of andere (EGR) klep. Computer heeft zeven verschillende updates gekregen. Ben in ieder geval zeer content dat het vervelende schokken gedaan is. Nu kan ik pas écht eco gaan rijden...
          als de mijnen binnen moet op onderhoud ga ik ook eens vragen voor em up te daten. Zou je daar extra voor moeten betalen?

Vandaag de mijne een grote schoonmaak gegeven, en de vloermatten vervangen door de rubberen-winter-versie
          winterbandjes is voor volgende week

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonne c. Bekijk Berichten
            als de mijnen binnen moet op onderhoud ga ik ook eens vragen voor em up te daten. Zou je daar extra voor moeten betalen?

Vandaag de mijne een grote schoonmaak gegeven, en de vloermatten vervangen door de rubberen-winter-versie
            winterbandjes is voor volgende week
            In garantie alvast niet. En in principe bij een goede dealer ook niet.

Comment

• Idd,ik heb laatst lang geweest voor mijn boordpc te laten updaten naar 7 paginas,ze zijden normaal kost dit +- 200 eur dacht ik ?
              Ze hebben het ook gewoon gratis opgezet hoor zit wel ook in garantie natuurlijk (autos is bijna 6 maand nu) en heeft 3150 km momenteel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                Vandaag mijn astra naar de garage gedaan voor wintersloffen. Heb ineens de software laten updaten en ja hoor, het schokken in tweede en derde versnelling is opgelost. Blijkbaar een herprogrammering van één of andere (EGR) klep. Computer heeft zeven verschillende updates gekregen. Ben in ieder geval zeer content dat het vervelende schokken gedaan is. Nu kan ik pas écht eco gaan rijden...
                Benieuwd of er voor alle versies een update is? (zowel benzine als diesel)
                M'n wagen heeft alvast na 1,5 jaar nog nooit een update gekregen (buiten die chiptuning dan)

Comment

• ah nog iemand zijne astra laten chipppen , hoeveel pk en nm hebben ze er bij u uitgehaald.. en vind ge ook niet dat ge da precies rap gewoon zijt !? + waar heb je dat laten doen ?

mvg

Comment

• De mijnen is hiervoor bij Apec geweest.
                    Hij heeft nu 165pk met 256Nm. (origineel 140pk)
                    En inderdaad, zoiets ben je rap gewoon.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Opelboy Bekijk Berichten
                      De mijnen is hiervoor bij Apec geweest.
                      Hij heeft nu 165pk met 256Nm. (origineel 140pk)
                      En inderdaad, zoiets ben je rap gewoon.

En is die nu gevoelig sneller bij optrekken/hernemen?
                      En wat met het verbruik bij gelijke rijstijl als vroeger?

Comment

• Ja, het is zeker een voelbare verbetering hoor.
                        Vooral dat hoger koppel en de reactie op het gaspedaal vielen me meteen op na het chippen.
                        Het verbruik is zo'n halve liter gezakt, al is die nu terug wat gestegen maar dat zal wel te maken hebben met de koudere dagen hé

Comment

• ah maar da van u is een naft , die van mij een diesel é 1.7 standaard 110 / nu 151 pk en nm standaard 260 / nu 368 nm dus ja f.v. in hernemen is die van mij echt snel nu , gewoon 70 in 4de en dan schiet hij weg , alleen beetje telleurgesteld in 0-100 prestaties dat is niet zo veel verschil , ge voelt die wel harder trekken maar niet dat die nu maar 6 sec naar 100 ga ze wa ik ook wel wist é ! verbruik daalt ook wel wat maar in begin niet zo , zelfs wa stijgen omda ge constant wil optrekken é :p en veel op koppel rijd en dan geeft da een zalig gevoel als ge zo effe gas geeft en terug stopt , ma da komt u verbruik echt niet ten goede :p

grts

Comment

• Vandaag een brief gekregen van opel met reclame voor een nieuwe website: www.myopel.be
                            als je je wagen registreert krijg je 500 eur in een virtuele wallet, die je kan gebruiken voor korting op onderhoud (bvb 20 eur op een klein onderhoud)

Ik heb zo'n account aangemaakt, extra korting is altijd mooi

Comment

• Kheb me ook geregistreerd :p.
                              DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• ja ik ook , wel leuk da ge kunt zien wa u auto al allemaal heeft meegemaakt , zeker als ge die 2de hands hebt gekocht

Comment

• Update, update,...? Ben wel autokenner, maar wist niet dat een opel (of andere merken) kon worden geupdate? Onze vorige wagen (Mercedes B-klasse) heeft enkele keren aan de pc gelegen, maar dit was om foutmeldingen op te zoeken. Nu vrijdag mogen we achter onze Astra Sports Tourer, een occ. van een jaar oud ( ikke happy). Hoe weet ik of ie ook zou moeten worden geupdate?

Comment

• die site zegt wel dat mijnen dringend op onderhoud moet, alle da autotje wijst naar dat balkje int rood, maar ik heb nog maar 13.362 KM...
                                    normaal ga ik maar aan 15K

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mike-e-Cox Bekijk Berichten
                                      Update, update,...? Ben wel autokenner, maar wist niet dat een opel (of andere merken) kon worden geupdate? Onze vorige wagen (Mercedes B-klasse) heeft enkele keren aan de pc gelegen, maar dit was om foutmeldingen op te zoeken. Nu vrijdag mogen we achter onze Astra Sports Tourer, een occ. van een jaar oud ( ikke happy). Hoe weet ik of ie ook zou moeten worden geupdate?
                                      Een beetje moderne auto zit vol computers. Aangezien daar software op draait kan die worden geüpdatet. Bij de mijn waren er niet minder dan 7 van de 9 beschikbare softwareprogramma's van de astra klaar voor een update. Ik heb precies een andere auto. Net een beetje meer koppel tussen de 1500 en de 2000 toeren. Geen enkel schokje of inhouding meer en dit in elke versnelling. Ongelofelijk dat de auto een heel stuk beter rijdt en draait door maar enkel een paar programmaatjes aan te passen. Bel anders effe naar de garage en vraag of ze hem nog even aan de computer hangen om alle beschikbare software te updaten. Voor diegene die nog langs de garage moeten één dezer weken, maak ineens een afspraak voor de updates, je zal je het zeker niet beklagen !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
                                        Kheb me ook geregistreerd :p.
                                        Ik gisteren ook maar de bevestigingsmail komt maar niet binnen. Nog iemand met dit probleem ?

Comment

• check bij ongewenste mail, daar stond em bij mij ook bij

Comment

Working...
                                          X