Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mijn Duitse auto (2013 Opel Astra Sports Tourer 1.7 CDTI EcoFLEX Cosmo)

Comment

• Mijn Duitse auto (2013 Opel Astra Sports Tourer 1.7 CDTI EcoFLEX Cosmo)

Comment

• Nice,nice ...wat is dat ding aan de ventilatierooster ?

Comment

• geur verfrisser

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk27 Bekijk Berichten
            Zoals beloofd plaats ik hier enkel plaatjes van de wagen ;-) Ik maak nog een rubriek aan in "Mijn Duitse Auto" waar ik dan veel meer foto's zal plaatsen.
            Ik weet dat we hier allemaal fan zijn van foto's!

KNAP, KNAP, wij zijn sinds vrijdag ook eigenaars van een astra st, wel in het zwart. Nr. plaat is EEJ-***, dus bijna hetzelfde. Ik twijfelde tss een zwarte of chromé nr.plaathouder. Het is een zwarte geworden, mr moet eerlijk toegeven, in chromé vind ik die knapper. ;-)

Comment

• PS: ook knap zonder benaming op het kofferdeksel.

Comment

• 2x PS: ik zie dat je geen sigaretten-aansteker hebt, hebt u dat speciaal gevraagd? Bij ons zit er één in, en wil dat weg. Is dat een gewoon dekseltje die daarin steekt?

Comment

• Volgens mij wordt dieje standaard geleverd zonder sigaretten aansteker. Die van mij heeft ook zo een dekseltje. Rokerspack was bij mij toen een optie (35€extra dacht ik).
                  DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Amai nie. K'zie ook geen elektronische handrem meer.

Comment

• Toen is gisteren avond aan mijn Astra kwam, stak er een briefje onder de wisser. Sorry voor uw flank.

Comment

• Pijnlijk :s :s. Hopelijk omnium verzekering. Hebben ze ook het adres achter gelaten?? Ik heb de mijne zo ook terug gevonden toen em 1.5 maand oud was en 5000km had en daar stak toen geen briefke achter de ruit
                        DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Gelukkig adres en telefoonnummer achtergelaten. En tis ne leasing dus dat komt wel in orde.

Comment

• Bedankt voor de reacties :-)

Mike, zwarte kleur zie ik eigenlijk ook wel liever. Dat is echt stijlvol.
                            Ik heb wel achteraf de fluwelen luxe matten besteld voor de Astra, die zijn veel gemakkelijker te onderhouden dan de standaard matten. De standaard matten houden gewoon alle vuil op. 66 euro extra.
                            Mijn Duitse auto (2013 Opel Astra Sports Tourer 1.7 CDTI EcoFLEX Cosmo)

Comment

Bedankt voor de reacties :-)

Mike, zwarte kleur zie ik eigenlijk ook wel liever. Dat is echt stijlvol.
                              Ik heb wel achteraf de fluwelen luxe matten besteld voor de Astra, die zijn veel gemakkelijker te onderhouden dan de standaard matten. De standaard matten houden gewoon alle vuil op. 66 euro extra.
                              "Fluwelen luxe matten"?, goed om weten, want mijn madam is niet zo aan die standaard matten. Als ge een foto hebt,... Thx.

Comment

• Die velours matten ga ik ook nog bestellen. Standaard matten verslijten snel en houden idd vuil vast.

Nog een foto van onze zomer (18" - PZW) vs winter (17" - Borbet F) setup.

Comment

• Volgende mods en hij is helemaal perfect:

LED-nummerplaatverlichting, vitaminekuur en verlaging. Eerste zal sowieso wel komen, de rest ... wie weet.

Comment

• Een mooie uitvoering is dat, zwart en met die mooie 18" velgen!

De fluwelen matten zijn een echte aanrader: ziet er chique zwart uit en zijn heel gemakkelijk te stofzuigen. Na een weekendje stappen heb ik de matten net gestofzuigd, amper een minuutjes per mat en ze zien er helemaal clean uit.

Enkele foto's, ook van het interieur in het donker.

Mijn Duitse auto (2013 Opel Astra Sports Tourer 1.7 CDTI EcoFLEX Cosmo)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mike-e-Cox Bekijk Berichten
                                      "Fluwelen luxe matten"?, goed om weten, want mijn madam is niet zo aan die standaard matten. Als ge een foto hebt,... Thx.
                                      Met een goeie dealer heb je die er gratis bij.
                                      Die kwaliteit vraag ik altijd en nog nooit moeten betalen ervoor...

Comment

Een mooie uitvoering is dat, zwart en met die mooie 18" velgen!

De fluwelen matten zijn een echte aanrader: ziet er chique zwart uit en zijn heel gemakkelijk te stofzuigen. Na een weekendje stappen heb ik de matten net gestofzuigd, amper een minuutjes per mat en ze zien er helemaal clean uit.

Enkele foto's, ook van het interieur in het donker.

Heb je echt een "luchtverfrisser" in je auto ??
                                        Ik ruik liever de geur van het leder hoor...

Comment

• Weet er trouwens iemand een goed product waarmee ik mijn leren zetels eens met kan schoonmaken?

Comment

Working...
                                          X