Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Astra J
Collapse
X
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk27 Bekijk BerichtenZoals beloofd plaats ik hier enkel plaatjes van de wagen ;-) Ik maak nog een rubriek aan in "Mijn Duitse Auto" waar ik dan veel meer foto's zal plaatsen.
Ik weet dat we hier allemaal fan zijn van foto's!
KNAP, KNAP, wij zijn sinds vrijdag ook eigenaars van een astra st, wel in het zwart. Nr. plaat is EEJ-***, dus bijna hetzelfde. Ik twijfelde tss een zwarte of chromé nr.plaathouder. Het is een zwarte geworden, mr moet eerlijk toegeven, in chromé vind ik die knapper. ;-)
Comment
-
Volgens mij wordt dieje standaard geleverd zonder sigaretten aansteker. Die van mij heeft ook zo een dekseltje. Rokerspack was bij mij toen een optie (35€extra dacht ik).DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Pijnlijk :s :s. Hopelijk omnium verzekering. Hebben ze ook het adres achter gelaten?? Ik heb de mijne zo ook terug gevonden toen em 1.5 maand oud was en 5000km had en daar stak toen geen briefke achter de ruitDAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Bedankt voor de reacties :-)
Mike, zwarte kleur zie ik eigenlijk ook wel liever. Dat is echt stijlvol.
Ik heb wel achteraf de fluwelen luxe matten besteld voor de Astra, die zijn veel gemakkelijker te onderhouden dan de standaard matten. De standaard matten houden gewoon alle vuil op. 66 euro extra.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk27 Bekijk BerichtenBedankt voor de reacties :-)
Mike, zwarte kleur zie ik eigenlijk ook wel liever. Dat is echt stijlvol.
Ik heb wel achteraf de fluwelen luxe matten besteld voor de Astra, die zijn veel gemakkelijker te onderhouden dan de standaard matten. De standaard matten houden gewoon alle vuil op. 66 euro extra.
Comment
-
Een mooie uitvoering is dat, zwart en met die mooie 18" velgen!
De fluwelen matten zijn een echte aanrader: ziet er chique zwart uit en zijn heel gemakkelijk te stofzuigen. Na een weekendje stappen heb ik de matten net gestofzuigd, amper een minuutjes per mat en ze zien er helemaal clean uit.
Enkele foto's, ook van het interieur in het donker.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mike-e-Cox Bekijk Berichten"Fluwelen luxe matten"?, goed om weten, want mijn madam is niet zo aan die standaard matten. Als ge een foto hebt,... Thx.
Die kwaliteit vraag ik altijd en nog nooit moeten betalen ervoor...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk27 Bekijk BerichtenEen mooie uitvoering is dat, zwart en met die mooie 18" velgen!
De fluwelen matten zijn een echte aanrader: ziet er chique zwart uit en zijn heel gemakkelijk te stofzuigen. Na een weekendje stappen heb ik de matten net gestofzuigd, amper een minuutjes per mat en ze zien er helemaal clean uit.
Enkele foto's, ook van het interieur in het donker.
Ik ruik liever de geur van het leder hoor...
Comment
Comment