Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die 19'ers 5-spaaks zijn echt zo vet he.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Torchus Bekijk Berichten
      Die 19'ers 5-spaaks zijn echt zo vet he.
      Inderdaad, die vullen de wielkast mooi op

Ik vergeet altijd hoe ik de foto's onmiddellijk in het bericht moet plaatsen hé, doemme toch...!
      Last edited by ; 20/11/2012, 22:40.

Comment

• Polleke, is dat een kit op uw auto? Onder uw achterbumper plakt een extra stuk

Comment

• OPC-line
          DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vochtige Bekijk Berichten
            Polleke, is dat een kit op uw auto? Onder uw achterbumper plakt een extra stuk
            OPC line.

Hier wat foto's van bijna een jaar geleden.
            Langs alle kanten te bewonderen

Comment

• Erg knap he die velgen ! ik heb nu nog altijd mijn orginele multispaaks

Maar met de zomer wil ik naar deze gaan http://nl.kapaza.be/limburg/set-18-i...l-68597115.htm
              Liefst nog de oem als ze betaalBAAR zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe Bekijk Berichten
                Erg knap he die velgen ! ik heb nu nog altijd mijn orginele multispaaks

Maar met de zomer wil ik naar deze gaan http://nl.kapaza.be/limburg/set-18-i...l-68597115.htm
                Liefst nog de oem als ze betaalBAAR zijn.
                Ik zou toch ook voor de originele gaan. Ok ze kosten een serieuze cent meer maar dat zijn ze dan ook waard vind ik. (i.p.v. de Chinese namaak)
                PS ik vind die multispaaks toch ook niet mis hoor...

Zijn 17 inch maar toch de moeite (is wel 5x110) : http://nl.kapaza.be/vlaams-brabant/originele-17--velgen-opel-corsa-opc---zomerbanden-68941736.htm

Last edited by ; 20/11/2012, 23:29.

Comment

• Astra OPC configurator

Weet iemand of deze online ergens staat ?

Comment

• ey allemaal heb nog een klein vraagje kom net van de training gereden en merk dat men pinkers niet overeenkomen met het geluid dat hij maakt en als ik men pinker afzet tikt hi nog 2 of 3keer door plus als ik men stuurbediening gebruik voor men radio reageerd hij trager als normaal heb dit nog eens gehad maar na een paar dagen was dit weg weet iemand wat hier aan zou kunnen liggen?

Comment

• Nog een mooie aanbieding : http://nl.kapaza.be/luik/4-jantes-op...--68348771.htm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                        Weet iemand of deze online ergens staat ?
                        Gevonden ! Staat gewoon bij de GTC.

Comment

• Amai, k'wist niet dat er replica versies waren van die OPC velgen! Ik vind ze eerlijk gezegd nog interessant, 18 inch, groot genoeg voor mij.

Zouden deze passen op een astra met sportonderstel? http://auto-onderdelen.marktplaats.n...terbanden.html
                          Opel Astra J 1.4 Turbo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FreddyF1 Bekijk Berichten
                            Amai, k'wist niet dat er replica versies waren van die OPC velgen! Ik vind ze eerlijk gezegd nog interessant, 18 inch, groot genoeg voor mij.

Zouden deze passen op een astra met sportonderstel? http://auto-onderdelen.marktplaats.n...terbanden.html
                            De steek is 5x110.
                            De astra J heeft 5x105 of 5x115 dus dat gaat niet passen....
                            Deze velgen zijn voor een ouder model astra geschikt (astra H)
                            Last edited by ; 21/11/2012, 08:18.

Comment

Amai, k'wist niet dat er replica versies waren van die OPC velgen! Ik vind ze eerlijk gezegd nog interessant, 18 inch, groot genoeg voor mij.

Is voor mij zeker een "no go", zelfs als ze die in de juiste steek moesten hebben. Is een low cost-low quality setje waar je achteraf spijt van gaat hebben.
                              Staat geen Opel logo op en hun huismerk van "hoge kwaliteit zomerbanden", waarom niet het merk vernoemen ?

Comment

• 2012-05-23 21.06.50.jpg

Ik heb de 19" multispaaks. I liiiike

Comment

• Hoe zit het met het (meer)verbruik van 19 inch tov 18 inch?
                                  Opel Astra J 1.4 Turbo

Comment

Hoe zit het met het (meer)verbruik van 19 inch tov 18 inch?
                                    Ik heb een hoog verbruik. Te hoog verbruik naar mijn goesting.
                                    Waarschijnlijk door mijn rijstijl en omdat ik niet veel grote afstanden doe maar 8.5l is gewoon te veel.

Comment

Hoe zit het met het (meer)verbruik van 19 inch tov 18 inch?
                                      Ik denk niet dat die er is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bartev Bekijk Berichten
                                        Ik heb een hoog verbruik. Te hoog verbruik naar mijn goesting.
                                        Waarschijnlijk door mijn rijstijl en omdat ik niet veel grote afstanden doe maar 8.5l is gewoon te veel.
                                        Ik heb na 20.000 km een gemiddeld verbruik van 5,3 liter diesel met m'n 17 CDTi 130 pk. (boordcomputer niet gereset sinds aanschaf)
                                        Na de software-update van vorige week zit ik met de huidige dieseltank aan 4,7 liter.
                                        Last edited by ; 21/11/2012, 14:41.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                                          Ik heb na 20.000 km een gemiddeld verbruik van 5,3 liter diesel met m'n 17 CDTi 130 pk. (boordcomputer niet gereset sinds aanschaf)
                                          Na de software-update van vorige week zit ik met de huidige benzinetank aan 4,7 liter.
                                          Ik heb na 8000km een gemiddeld verbruik van 8,5l
                                          Benzine met 1.4 Turbo 140pk

Comment

Working...
                                          X