Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik zou toch ook voor de originele gaan. Ok ze kosten een serieuze cent meer maar dat zijn ze dan ook waard vind ik. (i.p.v. de Chinese namaak)
PS ik vind die multispaaks toch ook niet mis hoor...
ey allemaal heb nog een klein vraagje kom net van de training gereden en merk dat men pinkers niet overeenkomen met het geluid dat hij maakt en als ik men pinker afzet tikt hi nog 2 of 3keer door plus als ik men stuurbediening gebruik voor men radio reageerd hij trager als normaal heb dit nog eens gehad maar na een paar dagen was dit weg weet iemand wat hier aan zou kunnen liggen?
Is voor mij zeker een "no go", zelfs als ze die in de juiste steek moesten hebben. Is een low cost-low quality setje waar je achteraf spijt van gaat hebben.
Staat geen Opel logo op en hun huismerk van "hoge kwaliteit zomerbanden", waarom niet het merk vernoemen ?
Hoe zit het met het (meer)verbruik van 19 inch tov 18 inch?
Ik heb een hoog verbruik. Te hoog verbruik naar mijn goesting.
Waarschijnlijk door mijn rijstijl en omdat ik niet veel grote afstanden doe maar 8.5l is gewoon te veel.
Ik heb een hoog verbruik. Te hoog verbruik naar mijn goesting.
Waarschijnlijk door mijn rijstijl en omdat ik niet veel grote afstanden doe maar 8.5l is gewoon te veel.
Ik heb na 20.000 km een gemiddeld verbruik van 5,3 liter diesel met m'n 17 CDTi 130 pk. (boordcomputer niet gereset sinds aanschaf)
Na de software-update van vorige week zit ik met de huidige dieseltank aan 4,7 liter.
Ik heb na 20.000 km een gemiddeld verbruik van 5,3 liter diesel met m'n 17 CDTi 130 pk. (boordcomputer niet gereset sinds aanschaf)
Na de software-update van vorige week zit ik met de huidige benzinetank aan 4,7 liter.
Ik heb na 8000km een gemiddeld verbruik van 8,5l
Benzine met 1.4 Turbo 140pk
Comment