Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nou mijn 1.7 CDTI 125pk geeft 6.0L per 100km aan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
      Ik heb na 20.000 km een gemiddeld verbruik van 5,3 liter diesel met m'n 17 CDTi 130 pk. (boordcomputer niet gereset sinds aanschaf)
      Na de software-update van vorige week zit ik met de huidige dieseltank aan 4,7 liter.
      De BC is wel erg optimistisch. Geeft 4.4 Liter aan, maar als ik reken kom ik op 5.2 Liter uit.
      De BC van mijn vorige Zafira B was wel correct.
      2012 Opel Astra ST Ecoflex
      2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk Berichten
        De BC is wel erg optimistisch. Geeft 4.4 Liter aan, maar als ik reken kom ik op 5.2 Liter uit.
        De BC van mijn vorige Zafira B was wel correct.
        Die van mij loopt nochtans juist.
        Als die bij iedereen verkeerd loopt zou die bij Rvsmakkie nog meer verbruiken ?
        En ik moet ook zeggen dat mijn BC nog nooit een gemiddelde van 4,4 liter heeft aangegeven...

Comment

• 1.4 Turbo, 41.500 km, 6.9 l/100 km, en de BC is ook juist.

Comment

• 1.4 Turbo, 140pk en een verbruik van 8,3l/100km, moet er wel bij vermelden dat ik enkel korte afstanden rij.

Comment

• Dag iedereen,hopelijk ben ik hier juist om mij voor te stellen?
              Ik ben Gerdy uit Bavikhove en ik ben hier toch al een weekje of 3 aan het rondneuzen..en al veel mooie astra's zien passeren :-).
              Een goeie 9weken hebben we een nieuwe astra sportstourer sport facelift besteld!met navi,cruise,sensors enz..in een mooie witte kleur!
              Normaal zou deze in week 48 geleverd worden (volgende week dus) en ik kan bijna niet wachten tot hij geleverd wordt!
              Hij zal naast onze opel Corsa D een plaatsje krijgen in onze garage.Iedere dag wacht ik het telefoontje af van de garage dat hij eventueel vroeger aangekomen is
              maar voorlopig nog niks.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rsvmakkie Bekijk Berichten
                De steek is 5x110.
                De astra J heeft 5x105 of 5x115 dus dat gaat niet passen....
                Deze velgen zijn voor een ouder model astra geschikt (astra H)
                Diegene die ik toonde zijn wel voor de j (http://nl.kapaza.be/limburg/set-18-i...l-68597115.htm)
                5x105 namelijk,vindt het mooie velgen,maar liefst orgineel als het zou kunnen voor een eerlijke prijs.
                @ polleke die 17ers multispaaks zijn idd niet lelijk zeker en vast niet,maar wil iets grotere velgen hebben en liefst opc (vindt ze zo mooi !)
                Die *fake* opc'ers kun je gewoon krijgen met qualiteits banden, iets meer als 1100 met pirelli zeros en iets meer als 1200 met continental.
                Verder wil ik gerust zoeken naar echte zeker en vast,maar liefst in orginele steek (5x105) dat ik deze niet moet gaan aanpassen aan 5x115 oid.

Comment

• Bjorn,
                  Ik wou online een afspraak maken voor de keuring van mijn mobilhome.
                  Maar dat gaat niet in Brasschaat ??

Comment

• [QUOTE=houty;4994924]ey allemaal heb nog een klein vraagje kom net van de training gereden en merk dat men pinkers niet overeenkomen met het geluid dat hij maakt en als ik men pinker afzet tikt hi nog 2 of 3keer door plus als ik men stuurbediening gebruik voor men radio reageerd hij trager als normaal heb dit nog eens gehad maar na een paar dagen was dit weg weet iemand wat hier aan zou kunnen liggen?[/QUOT
                    Heb ik ook al enkele keren gehad, waarschijnlijk softwarestoring. Gewoon sleutel uit contact halen en bij de volgende rit werkt alles weer normaal. Bij volgend onderhoud moet ik dit nog melden aan garage.

Comment

• Nope, da ga enkel voor gewone personenvoertuigen. Lichte vracht, camions, mobile home's gaat niet omdat daar geen extra lijn voor is. Ge zult moeten aanschuiven maar tis ni zo druk dees periode.
                      DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
                        Nope, da ga enkel voor gewone personenvoertuigen. Lichte vracht, camions, mobile home's gaat niet omdat daar geen extra lijn voor is. Ge zult moeten aanschuiven maar tis ni zo druk dees periode.
                        alee, kzal de maandagmorgen eens afkomen dan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door twintop Bekijk Berichten
                          1.4 Turbo, 140pk en een verbruik van 8,3l/100km, moet er wel bij vermelden dat ik enkel korte afstanden rij.
                          1.3 CDTI ecoflex start/stop, 95 PK verbruikt 5.2 op korte afstanden en 4.6 op autostrade.

Comment

• 1.4 Turbo 140 ST met een verbruik van 7,8 L waarvan 90% stadsverkeer. Moet dus met enkel autostrade kilometers onder de 7 L te krijgen zijn.

Comment

• Ik heb ondertussen met de EcoFlex 1.7CDTI 110 pk gemiddeld 5,4 l/100 km op de boordcomputer staan. Gemiddelde snelheid: 58 km/h. Ik heb heel veel autosnelwegen wel gedaan, iedere dag 200 km (heen en terug) waarvan 170 snelweg.
                              Mijn Duitse auto (2013 Opel Astra Sports Tourer 1.7 CDTI EcoFLEX Cosmo)

Comment

• Ik heb sinds vandaag de Sport Tourer helemaal af laten maken. De achterkant oogt nu wat zwaarder, hierbij enkele foto's.

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk27 Bekijk Berichten
                                  Ik heb sinds vandaag de Sport Tourer helemaal af laten maken. De achterkant oogt nu wat zwaarder, hierbij enkele foto's.
                                  Ehm wat bedoel je met zwaarder?
                                  Zijn mooie maar vooral donkere foto's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk27 Bekijk Berichten
                                    Ik heb sinds vandaag de Sport Tourer helemaal af laten maken. De achterkant oogt nu wat zwaarder, hierbij enkele foto's.
                                    En wat bedoel je met : af laten maken ?

Comment

• Zijn inderdaad wat donkere foto's :-D

Dit is origineel:

Comment

• Verbruik van 6,7/100km, gemiddelde snelheid 73km/u (1.7 CDTI, 110pk). Ik weet het, heb een zéér zware voet

Comment

• Mijn gemiddelde snelheid is ook 73km/h en men gemiddeld verbruik ligt op 6.1L/100km met de 1.7cdti 110PK.

Ik kom net terug van men dealer. Men GPS een keer laten updaten met de laatste software en ik heb een piepje in het dashboard als ik de blazer op de voorruit zet. Daar was hij al eens voor binnen geweest maar het piepje is nooit echt verdwenen. Nu hebben ze het ne keer onderzocht en nu moet men wagen den 12december binnen voor 2 dagen omdat gans men dashboard eruit zal moeten om dit te kunnen herstellen. Ik hoop maar dat er niks van beschadigingen op gaan zitten, dat alles mooi terug aansluit en dat er geen rammeltjes achteraf gaan zijn. Tis te hopen dat het dan hersteld is.

Ook heeft den technieker mij laten zien hoe ge u mistlampen kunt opzetten en tegelijk u pharen op kunt zetten :p. Blijkbaar moet ge daarvoor u lichten manueel opzetten (dus niet op de automatische stand) en dan werkt dit idd wel. Waarom dat zo was wist hij ook niet te zeggen.
                                          DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

Working...
                                          X