Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DyNaRaX Bekijk Berichten
    Mijn Astra trekt pech aan blijkbaar. Vorige week is er enen tegen gereden, linkerflank geraakt. Vannacht heeft er een of andere pipo over mijn auto gelopen. Motorkap en dak vol krassen en blutsen.

Denk dat ik een klantenkaar ga vragen bij de carrosserie.
    Mensen zonder respect voor andermans auto, op de brandstapel ermee!
    Gisteren op de parking van de colruyt nog zo'n madam gezien die haar deur wou opensmijten en dat maar niet deed omdat ik erop stond te kijken.
    mijn goede daad voor het weekend.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BobV Bekijk Berichten
      Mensen zonder respect voor andermans auto, op de brandstapel ermee!
      Gisteren op de parking van de colruyt nog zo'n madam gezien die haar deur wou opensmijten en dat maar niet deed omdat ik erop stond te kijken.
      mijn goede daad voor het weekend.
      Boertige mensen....

Comment

• Momenteel heb ik de navi 900 in de Astra met de standaard 7 luidsprekers en versterker. Is er een mogelijkheid om de audio op een gemakkelijke manier up te graden?
        Mijn Duitse auto (2013 Opel Astra Sports Tourer 1.7 CDTI EcoFLEX Cosmo)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk27 Bekijk Berichten
          Momenteel heb ik de navi 900 in de Astra met de standaard 7 luidsprekers en versterker. Is er een mogelijkheid om de audio op een gemakkelijke manier up te graden?
          Een subje plaatsen. Heb ik ook gedaan en speelt magnifiek. Je kan altijd eens komen luisteren. Alhoewel het natuurlijk ver is...
          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
            Een subje plaatsen. Heb ik ook gedaan en speelt magnifiek. Je kan altijd eens komen luisteren. Alhoewel het natuurlijk ver is...
            Polleke Jij Chauffeurlokker en Nog Uitdagen Dat Het Ver Zou Zijn... Haha

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vochtige Bekijk Berichten
              Polleke Jij Chauffeurlokker en Nog Uitdagen Dat Het Ver Zou Zijn... Haha
              Chauffeurlokker ???

Comment

• Ben net terug van de keuring met mijn mobilhome. Een groene kaart met één opmerking : dagrijdverlichting niet correct aangesloten.
                Die moet blijkbaar uit gaan als ik mijn lichten aan zet. Dit is nu niet het geval. Maar het straffe is dat dit bij mijn astra ook niet het geval is.
                Toch gehomologeerd dacht ik ? Mijn Led-verlichting blijft steeds branden, dus ook als de lichten zijn ingeschakeld. De brave man van de keuring opperde dan maar dat die Led-verlichting dan wel zou gedimd worden. Helaas pindakaas, ook niet het geval. We zitten in onze Belgische wetgeving weer met een serieus euvel voor zoiets pietluttig blijkbaar...

Comment

• Is inderdaad ver Kortrijk, maar mijn wagen komen ook van GMAN in de Noorderlaan en dagelijks zit ik in Sint-Niklaas :-)
                  Mijn Duitse auto (2013 Opel Astra Sports Tourer 1.7 CDTI EcoFLEX Cosmo)

Comment

Chauffeurlokker ???
                    Zoals kinderlokker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk27 Bekijk Berichten
                      Is inderdaad ver Kortrijk, maar mijn wagen komen ook van GMAN in de Noorderlaan en dagelijks zit ik in Sint-Niklaas :-)
                      Gewoon zulke subwoofer laten plaatsen. Je gaat het je zeker niet beklagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door twintop Bekijk Berichten
                        1.4 Turbo, 140pk en een verbruik van 8,3l/100km, moet er wel bij vermelden dat ik enkel korte afstanden rij.
                        De onze na 1500 km 7,9L/100km. Daarnet een langere rit gedaan (110km), waarvan 50% autosnelweg tegen 130-140km/h. Verbruik 6,5L/100km. Erg mooi vind ik zelf.

Die 7,9L zal nog wel zakken.

Comment

Ben net terug van de keuring met mijn mobilhome. Een groene kaart met één opmerking : dagrijdverlichting niet correct aangesloten.
                          Die moet blijkbaar uit gaan als ik mijn lichten aan zet. Dit is nu niet het geval. Maar het straffe is dat dit bij mijn astra ook niet het geval is.
                          Toch gehomologeerd dacht ik ? Mijn Led-verlichting blijft steeds branden, dus ook als de lichten zijn ingeschakeld. De brave man van de keuring opperde dan maar dat die Led-verlichting dan wel zou gedimd worden. Helaas pindakaas, ook niet het geval. We zitten in onze Belgische wetgeving weer met een serieus euvel voor zoiets pietluttig blijkbaar...
                          Stond ge ni achter die lijnbus? Yep LED verlichting moogt ge ni zomaar bijplaatsen. Ze moet voldoen aan de reglementaire afstanden. Ze moet gedimd worden als de lichten aan gaan als de LED verlichting ook als standlicht werkt (zoals bij u Astra). Als het extra LED verlichting is boven op u standlichten dan moet de LED verlichting volledig doven bij het inschakelen van de lichten. ook moet er een "RL" code in de LED verlichting staan.
                          DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
                            Stond ge ni achter die lijnbus? Yep LED verlichting moogt ge ni zomaar bijplaatsen. Ze moet voldoen aan de reglementaire afstanden. Ze moet gedimd worden als de lichten aan gaan als de LED verlichting ook als standlicht werkt (zoals bij u Astra). Als het extra LED verlichting is boven op u standlichten dan moet de LED verlichting volledig doven bij het inschakelen van de lichten. ook moet er een "RL" code in de LED verlichting staan.
                            Daar stond ik inderdaad achter...

Comment

• Zijn er mensen die ook last hebben van slecht geluid van de FM radio? (navi sd 900 hier, maar zal er weinig toe doen)
                              Kheb de indruk dat er van tijd tot tijd geruis op zit, op de ene post al wat meer of de andere, maar het is ook niet altijd. Het ligt allesinds aan de fm-radio, want via CD's of usb speelt hij wel zeer zuiver.
                              Redelijk irritant, mijn corsa C van 11 jaar geleden had betere radio kwaliteit dan mijn splinternieuwe wagen..ook niet echt iets wat je verwacht.

En nog iets anders waar ik niet helemaal tevreden over ben: de regensensor.. ik vind hem te traag reageren, zelf op de meest gevoelige stand, ik merk eerlijk gezegd weinig verschil tussen de standen, khad hem graag een stuk gevoeliger gewild.
                              Opel Astra J 1.4 Turbo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FreddyF1 Bekijk Berichten
                                Zijn er mensen die ook last hebben van slecht geluid van de FM radio? (navi sd 900 hier, maar zal er weinig toe doen)
                                Kheb de indruk dat er van tijd tot tijd geruis op zit, op de ene post al wat meer of de andere, maar het is ook niet altijd. Het ligt allesinds aan de fm-radio, want via CD's of usb speelt hij wel zeer zuiver.
                                Redelijk irritant, mijn corsa C van 11 jaar geleden had betere radio kwaliteit dan mijn splinternieuwe wagen..ook niet echt iets wat je verwacht.

En nog iets anders waar ik niet helemaal tevreden over ben: de regensensor.. ik vind hem te traag reageren, zelf op de meest gevoelige stand, ik merk eerlijk gezegd weinig verschil tussen de standen, khad hem graag een stuk gevoeliger gewild.
                                Ik heb DAB dus zet nooit FM op

Comment

Ik heb DAB dus zet nooit FM op
                                  Kvond dat nogal een dure optie.. maar bon, FM kwaliteit zou normaal gezien moeten volstaan voor mij, daarnet was alles terug in orde btw, het is af en toe..nie constant.
                                  Opel Astra J 1.4 Turbo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FreddyF1 Bekijk Berichten
                                    Kvond dat nogal een dure optie.. maar bon, FM kwaliteit zou normaal gezien moeten volstaan voor mij, daarnet was alles terug in orde btw, het is af en toe..nie constant.
                                    Eens je dat gehad hebt wil je niet meer zonder.
                                    Het nieuws wanneer je wil, MNM Hitbits dus geen gezever enkel muziek, Sporza enz...En dat allemaal in digitale kwaliteit !

Comment

• Kvind de ontvangst bij mijne DVD 800 ook ni fantastisch....
                                      DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
                                        Kvind de ontvangst bij mijne DVD 800 ook ni fantastisch....
                                        Bij me is het meer afhankelijk van welke zender...
                                        Sommige zenders altijd perfect, andere af en toe stuk minder...

Comment

• Zou het mogelijk zijn om DAB achteraf bij te plaatsen?

Comment

Working...
                                          X