Heb een irritant rammeltje achter de klokken onderin het dashboard. Van de week eens een afspraak make want ik word er tureluut van
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Astra J
Collapse
X
-
DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mike-e-Cox Bekijk BerichtenMoet nu wel zeggen, nadat de motor warm heeft, hij terug op normaal toerental draait. Maar vandaag na 15km, draaide ie nog op een wat hoger toerental.
Maar je moet het wat in oog houden he,als het echt te lang duurt,en na 15 km nog 1100 trpm draait dan kan je eens polsen bij je dealer.
En hou in je achterhoofd,als er echt iets mis is met je motor,dan heeft de motor wel voorzorg maatregelen hiervoor om zich zelf te beschermen (noodloop ).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe Bekijk BerichtenAlles gaat geleidelijk natuurlijk he,en het heeft de voorbije dagen al erg koud geweest,waardoor de motor minder makklijk op tempratuur komt (dus vaak langer hoger draait)
Maar je moet het wat in oog houden he,als het echt te lang duurt,en na 15 km nog 1100 trpm draait dan kan je eens polsen bij je dealer.
En hou in je achterhoofd,als er echt iets mis is met je motor,dan heeft de motor wel voorzorg maatregelen hiervoor om zich zelf te beschermen (noodloop ).
Comment
-
Ik ben gisteren eens zelf onder men dashboard gekropen en kheb men rammeltje zelf al weg gekregen . Alé voorlopig is em toch terug stil.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Ik heb vandaag nog eens naar de dealer gebeld ivm mijn stootstrips die ik al 2 weken terug besteld had.
Nu deze waren al binnen van de carrosserie voor het spuiten in mijn kleur.
Maar kunnen er nog niet op door de tempraturen,vuiligheid vd wagen,zodra de tempraturen positief zijn en wagen proper is kunnen ze er op.
Gezien komende week dooi voorspeld is,zullen ze er dan wel op gaan
Comment
-
Hey,
Ik ben nieuw hier.
Heb 2 Weken geleden een 2dehands Astra J 1.4T van 2010 aangekocht.
de wagen is een bedrijfswagen geweest afkomstig van de opel dealer in Wilrijk.. is een full option.
de kleur is Waterworld Blue.
Heb de wagen aangekocht wegens de mooie prijs voor dit alles en omdat hij nogmaar 8200 km had.
In het begin was ik wel zwaar teleurgesteld in het verbruik maar heb dit wel al wat lager gekregen nu naar een goei 8.5L.
Voor de rest zeer tevreden van deze wagen.
groot verschil als je van een Corsa B 1.2 komt
Nu ben ik wel iemand dat graag de auto wat persoonlijker maakt.
Astra heeft reeds witte kentekenplaat verlichting
binnenin zijn alle leeslampjes veranderd naar wit LED alsook in de zonneklep.
2 Februarie gaat hij binnen om te laten chippen
twijfel tussen een embleemloze chrome grill of de originele toch te laten?
wel wil ik er 19 inch onder ipv de huidige 18 inch velgen.
maar ik geraak er spijtig genoeg niet uit of ik 5 x 115 heb of 5 x 105.
iemand die dit wel weet?
een mankementje dat ik wel heb opgemerkt.
heb er een infinity sound system inzitten en regelmatig gaat dit volume uit het niets luider en terug stiller. ook de bass doet rare dingen.
Nog iemand hier met dit probleem en mogelijk een oplossing wat hieraan te doen valt?
foto's volgen wel als het terug beter weer is en de wagen dan ook terug toonbaarder is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mystic Bekijk BerichtenHey,
Ik ben nieuw hier.
de wagen is een bedrijfswagen geweest afkomstig van de opel dealer in Wilrijk.. is een full option.
Heb de wagen aangekocht wegens de mooie prijs voor dit alles en omdat hij nogmaar 8200 km had.
In het begin was ik wel zwaar teleurgesteld in het verbruik maar heb dit wel al wat lager gekregen nu naar een goei 8.5L.
iemand die dit wel weet?
heb er een infinity sound system inzitten en regelmatig gaat dit volume uit het niets luider en terug stiller. ook de bass doet rare dingen.
Nog iemand hier met dit probleem en mogelijk een oplossing wat hieraan te doen valt?
foto's volgen wel als het terug beter weer is en de wagen dan ook terug toonbaarder is
PS je hebt 105
Comment
-
Infinity Sound System probleem is op te lossen maar ge zult er hemel en aarde voor moeten bewegen om een correcte versterker vast te krijgen. Nog altyd worden die slechte versterker dus gemonteerd! Pure schande... Anyway. Ge moet contact opnemen met Opel Belgium. Laat daar niet op uwe kop kakken of u wijs maken dat het probleem niet bekend is of ge de enige met het probleem bent. Ge moet ook niet naar de dealer liggen rijden voor nen update ofzo. Dat is allemaal verscheten tijd en naft! De enige oplossing die er is, is een prototype versterker. Deze versterker kan de dealer niet bestellen en kan Opel Belgium alleen laten leveren. Deze versterker heeft geen serienummer. (Vandaar hij niet te bestellen valt)
Hier op men pagina staan er foto's van de prototype versterker https://www.facebook.com/pages/My-In...41045185963753DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk BerichtenInfinity Sound System probleem is op te lossen maar ge zult er hemel en aarde voor moeten bewegen om een correcte versterker vast te krijgen. Nog altyd worden die slechte versterker dus gemonteerd! Pure schande... Anyway. Ge moet contact opnemen met Opel Belgium. Laat daar niet op uwe kop kakken of u wijs maken dat het probleem niet bekend is of ge de enige met het probleem bent. Ge moet ook niet naar de dealer liggen rijden voor nen update ofzo. Dat is allemaal verscheten tijd en naft! De enige oplossing die er is, is een prototype versterker. Deze versterker kan de dealer niet bestellen en kan Opel Belgium alleen laten leveren. Deze versterker heeft geen serienummer. (Vandaar hij niet te bestellen valt)
Hier op men pagina staan er foto's van de prototype versterker https://www.facebook.com/pages/My-In...41045185963753
Comment
-
Maakt niet uit vind ik! Ook in dat voertuig is een slechte versterker afgeleverd van in het begin. Gratis vervangen die handelDAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk BerichtenMaakt niet uit vind ik! Ook in dat voertuig is een slechte versterker afgeleverd van in het begin. Gratis vervangen die handel
Is waarschijnlijk het geval niet meer nu neem ik aan, 3 jaar geleden nog wel...
Comment
-
toch wel, heb vorige week nog met iemand met een splinternieuwe Insignia (november 2012 geleverd) gesproken. En het probleem is nog steeds aanwezig. Erg eigenlijk....DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mystic Bekijk BerichtenHey,
Ik ben nieuw hier.
iemand die dit wel weet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe Bekijk BerichtenEmbleemloze grill is per smaak he,persoonlijk vindt ik ze niet mooi,irmcher heb ik eens gekeken,maar ook deze vielen me wat tegen.
DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Heb dat ook voorgehad en gebeld en een goed weekje later versterker binnengekregen zonder enige moeite.
Comment
-
Nu we toch bezig zijn over audio, heb ik nog even het volgende te melden.
Garage heeft (voorlopig) niks kunnen doen aan mijn slechte fm radio ontvangst... Het grote probleem is natuurlijk dat het niet constant is, mijn favoriete zender Studio Brussel heeft teveel last van storingen, wat het onaangenaam maakt om naar te luisteren. Lijkt wel alsof de radio constant een milliseconde 'schokt' + af en toe echt 'ruis'. Sommige zenders kan ik wel prima ontvangen, andere dus niet. Dat maakt het zeker en vast niet makkelijk voor de garage om het probleem te lokaliseren en verhelpen. Ze hebben hem aan de computer gehangen, daar vonden ze alleszins al niks van storing, antenne is ook gecontroleerd, zou ook in orde zijn.
Ik vraag mij echt af of er wel een oplossing mogelijk is..op den duur zou je denken van niet. Langs de andere kant heb ik al wat gelezen op Duitse fora, daar hadden enkelen ook last van slechte ontvangst, na montage van een grotere antenne zouden hun problemen opgelost zijn (blijkbaar zijn er van 28 en 40 cm ofz). Bijkomend probleem in mijn geval, ik heb de shark fin antenne, en zover ik weet zit de gps module daarin, dus een andere antenne steken is niet zomaar een optie.
Is er misschien iemand die mijn problemen enigszins herkend bij zijn wagen? Nog wat info: SD900 gps radio met shark fin antenne dus, zonder infinity audio..
Comment
-
Ik vind de ontvangst in de mijne ook ni fantastisch maar ik kan ermee leven. Ik heb al gemerkt dat als er iets in je sigarettenaansteker zit dat dan je ontvangst slechter wordt. Als ge die dan uittrekt dan is de ontvangst ineens een stuk beter. Althans bij mij, raar maar waarDAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
Comment