banden mogen een afwijking hebben van max -2% tot +1.5% op de bandenmaten beschreven op uwe COC
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Astra J
Collapse
X
-
DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
-
Is de originele bandenmaat niet 235/35 r19?DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door houty Bekijk Berichtenok dan weet ik het op men kaart staat dat ik max 17 inch mag maar ik ga de 18 inch houden voor zomerbanden en de 17 inch als winterbanden en dan ga ik gewoon met men winterbanden naar de keuring
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vochtige Bekijk Berichtenals je in de winter naar de keuring gaat, geen probleem. maar dacht dat ze je afkeuren of gaan afkeuren als er in de zomer winterbanden opliggen. zit ik fout Bjorn en co?
Met een snelheidsindex lager dan het vereiste minimum, wordt deze montage aanvaard van 1 oktober tot 30 april.
Met een snelheidsindex gelijk aan of hoger dan het vereiste minimum, wordt deze montage steeds aanvaard, heel het jaar door.
Comment
-
Dieje regel is sinds kort aangepast. Winterbanden mogen nu het gehele jaar door MAAR de winterbanden moeten een speciaal logo hebben (bergje met sneeuwvlok erin) en er moet een sticker met de maximum snelheid van de band hangen op het dashboard als de snelheidsindex lager is dan dat er op de COC staat.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Vanmorgen iets raars voorgehad met de parkeersensoren. Wanneer ik ze activeerde kwam er een moersleutel icoontje op mijn boordcomputer en knipperde het lampje op de middenconsole..ik dacht eerst dat het misschien door het koude vriesweer kwam, maar enkele weken geleden was het nog veel kouder en toen werkten ze wel zonder problemen. Daarnet de auto nog eens gestart, en de eerste 20 seconden kreeg ik dezelfde foutmelding, nadien waren ze plots terug actief en is de foutmelding verdwenen. Raar maarja.. iemand dit al voorgehad?
Zijn er trouwens mensen die aan een elektrisch schema kunnen geraken? Ik heb namelijk een active subwoofer gekocht, dezelfde als Polleke, Pioneer ts-wx77a, maar het aansluiten lijkt mij moeilijker dan verwacht.
Comment
-
Dag leden,
Zit met iets en wil het hier is effe kwijt se .. Mijn astra j is gechipt bij Heinz , 1,7 van 120 PK naar 151 en van 290 nm naar 378 nm nu die waarde zijn precies heel hoog ma ik stond overlaatst naast een andere astra j ecoflex dus ook een 1,7 het zou moeten lukken dat die ook gechipt is e ? En ik kon die nauwelijks bijhouden, kan ik ergens laten uitlezen hoeveel nm en PK ik nu echt heb , want ik kan mijn chip afzetten in mijn moterkap met een knopje .. Maar staat altijd op ! Of doet da niets aan 0-100 sprintjes ? Want hernemingen zijn wel ged ma had er ook meer van verwacht , das wel bijna 100 nm meer ( effe overdrijven )
plss reactie ;
Comment
-
In DE is de nieuwe 1.6 SIDI te bestellen:
specificaties:
Technische Daten zum 5-Türer 1.6 SIDI (Automatik) :
Leistung: 125 kW/ 170 PS bei 6.000 U/min
Drehmoment: 260 Nm bei 1.650 U/min bis 3.200 U/min (280 Nm mit Overboost)
Elastizität 80 - 120 km/h im 5. Gang: 9,0 s (-)
Beschleunigung 0 -100 km/h: 8,8 s (9,3 s)
Verbrauch gesamt: 6,1 l/100km? (6,8 l/100km)
CO2-Emmision: 144 g/km? (159 g/km)
Höchstgeschwindigkeit: 220 km/h (211 km/h)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bsomers Bekijk BerichtenDag leden,
Zit met iets en wil het hier is effe kwijt se .. Mijn astra j is gechipt bij Heinz , 1,7 van 120 PK naar 151 en van 290 nm naar 378 nm nu die waarde zijn precies heel hoog ma ik stond overlaatst naast een andere astra j ecoflex dus ook een 1,7 het zou moeten lukken dat die ook gechipt is e ? En ik kon die nauwelijks bijhouden, kan ik ergens laten uitlezen hoeveel nm en PK ik nu echt heb , want ik kan mijn chip afzetten in mijn moterkap met een knopje .. Maar staat altijd op ! Of doet da niets aan 0-100 sprintjes ? Want hernemingen zijn wel ged ma had er ook meer van verwacht , das wel bijna 100 nm meer ( effe overdrijven )
plss reactie ;
Bij br performance kan je voor 60€ u auto laten meten op de testbank... Lees er veel positieve dingen over!
Comment
-
ja is indd binnen geweest , bij gman wilrijk ma heb da daar uitdrukkelijk gezegd dat hij gechipt is en ik kan da ook afzetten dus heb voor het binnenrijden dat afgezet en als ik die ben gaan halen dat terug opgezet , en gevraagd of ze daar rekening mee wilden houden en ze zijden ja geen probleem ze , zouden die nu achter het gat da wel doen hoop toch van ni ? raar is wel gisteren rijd ik naar de ardennen en zo met in de bergen te rijden lijkt die dan wel na een tijd veel losser ! vandaag naar het werk gereden en was echt wel vlot .. moet da mss nog ingereden worden ? da is van oktober geleden ..
grtss
Comment
-
Daarstraks even de dealer gebeld,voor mijn stootstrips te laten zetten.
Iig de vraag of het nu al kon (liggen er al bijna 1.5 week,maar door het K** weer konden ze er niet op) althans niet zonder los te komen.
Tempraturen zijn eindelijk positief,dus kon volgens de werkplaatscheff prima.
Vrijdag mag ie smiddags binnen en s'avonds weer ophalen,die mannen hebben alles via nummerplaat (voordeel van een nieuwe te kopen bij dezelfde zeker)
Moet enkel zorgen dat ie droog is,dus donderdag de astra maar eens in bad steken
Comment
-
Hallo iedereen,
ik ben nu ook al een tijdje aan het meelezen op dit forum daarom dacht ik dat het een tijd was om mij voor te stellen.
ik rij nu al een jaar met een astra j 1.7cdti en daar heb ik nog altijd geen spijt van, wel al de nodige foutmeldingen/problemen gekregen.
Maar eentje blijft nu steeds terugkomen ook al na een update van opel en een reset nl. "gordels achterin omgedaan" terwijl er niemand achterin zit (niets op de zetels), de melding verschijnt ook niet altijd daarom wou ik even vragen of iemand diezelfde melding krijgt bij het starten en of die er elke keer opkomt.
Graag zo ik ook in de toekomst een actieve woofer plaatsen maar daarvoor ben ik eerst nog op zoek naar "how to".
chr1stoph
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chr1stoph Bekijk BerichtenHallo iedereen,
ik ben nu ook al een tijdje aan het meelezen op dit forum daarom dacht ik dat het een tijd was om mij voor te stellen.
ik rij nu al een jaar met een astra j 1.7cdti en daar heb ik nog altijd geen spijt van, wel al de nodige foutmeldingen/problemen gekregen.
Maar eentje blijft nu steeds terugkomen ook al na een update van opel en een reset nl. "gordels achterin omgedaan" terwijl er niemand achterin zit (niets op de zetels), de melding verschijnt ook niet altijd daarom wou ik even vragen of iemand diezelfde melding krijgt bij het starten en of die er elke keer opkomt.
Graag zo ik ook in de toekomst een actieve woofer plaatsen maar daarvoor ben ik eerst nog op zoek naar "how to".
chr1stoph
Ik heb mij ook al suf gezocht naar een 'how to', maar die zijn helaas nog niet te vinden voor een astra J. Ik zal proberen wat foto's te maken tijdens mijn installatie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FreddyF1 Bekijk BerichtenIk ga ook binnenkort een active subwoofer plaatsen, namelijk een pioneer ts-wx77a. Je kan in dit topic een foto vinden van polleke zijn astra met dezelfde subwoofer. Dit lijkt mij één van de betere keuzes.
Ik heb mij ook al suf gezocht naar een 'how to', maar die zijn helaas nog niet te vinden voor een astra J. Ik zal proberen wat foto's te maken tijdens mijn installatie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chr1stoph Bekijk BerichtenHallo iedereen,
chr1stoph
Comment
Comment