Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De mijne is van 03/2012 en heeft dat ook niet, dat is denk ik een optie.

Comment

• in het begin zat er volgens de BC wel iemand achteraan maar dan is er een "gordel-klikker" vervangen en nu is er geen icoontje meer dat er iemand inzit terwijl dit niet zo is. Dus opgelost dacht ik.
      Maar de melding "gordels achterin omgedaan" verschijnt af en toe nog eens bij het starten.
      Niet dat het zo storend is maar ik wou graag eens weten of er nog mensen dit probleem hebben/hadden want ik heb het nogal graag inorde.
      Het is het model van 2010

Comment

• ey allemaal

ik ben opzoek naar nieuwe lampen h7 voor in mijn auto liefste xenon look iemand goede raar of ervaring? greetz

Comment

• Heb een oplader gekocht voor in de wagen.
          Zeer over te spreken en past perfect bij het interieur http://www.amazon.co.uk/gp/product/B...ls_o00_s00_i01
          Nu nog een houder voor de GSM zelf zodat ik hem steeds niet in het middenvak moet leggen.
          IMG_20130212_185115.jpg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door houty Bekijk Berichten
            ey allemaal

ik ben opzoek naar nieuwe lampen h7 voor in mijn auto liefste xenon look iemand goede raar of ervaring? greetz
            Ik gebruik in mijn wagens, Philips xenon ultimate effect ofzo mooie witte kleur en vanuit bepaalde hoeken blauwe tint

Comment

• Iemand een adresje waar ik aan Ledjes kan geraken voor de nummerplaat verlichting ? Zou in combinatie met de Xenon veel mooier zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bercki Bekijk Berichten
                Iemand een adresje waar ik aan Ledjes kan geraken voor de nummerplaat verlichting ? Zou in combinatie met de Xenon veel mooier zijn.
                Dacht dat gm tuningparts een plug en play blokje had.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bartev Bekijk Berichten
                  Heb een oplader gekocht voor in de wagen.
                  Zeer over te spreken en past perfect bij het interieur http://www.amazon.co.uk/gp/product/B...ls_o00_s00_i01
                  Nu nog een houder voor de GSM zelf zodat ik hem steeds niet in het middenvak moet leggen.
                  [ATTACH=CONFIG]95149[/ATTACH]
                  Ik kan u deze clip aanraden: http://www.amazon.de/gp/product/B003..._prd_img_sol_1 in combinatie met dit http://www.amazon.de/gp/product/B003..._prd_img_sol_2 (dit plak je erop met seconde lijm ofz ) en daar klik je dan een universele gsm houder op of eentje specifiek voor uw gsm. Beste oplossing die er is !
                  Ik zal morgen eens een foto maken van mijn clip, ik ben er zeer tevreden van, ik vind hem ideaal gepositioneerd.
                  Opel Astra J 1.4 Turbo

Comment

• Foto zonder gsm:

Foto met gsm:

En nu datk toch bezig ben met foto's te posten, ondertussen eens 2 accessoires showen

Brildoos in plaats van het handvat aan de bestuurderskant (wat sowieso nutteloos is hé)

En als laatste dit tussenschot in het handschoenenkastje, écht handig, zorgt voor wat meer ruimte.

Opel Astra J 1.4 Turbo

Comment

• Die laatste 2 accessoires heeft mijn H ook. Superhandig, zeker die brilhouder, je moet anders altijd zitten prullen in het vak aan je deur of ergens anders.

Comment

• Zo een "brillending" hebben heel veel auto's, ik heb dat ook in mijn C4. Dat kan handig zijn, maar ik gebruik het nooit.
                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• dat tussenschot in het handschoenkastje was bij mij standaard.. Kan dat?

Comment

• Dat zou inderdaad goed kunnen, aangezien dat onderdeel een origineel GM parts nummer heeft...in de mijne zat het alleszins niet standaard.
                            Opel Astra J 1.4 Turbo

Comment

• Is idd orgineel gm,op ebay kom ik het regelmatig tegen.

Comment

• Heb de mijne dan ook van ebay besteld
                                Opel Astra J 1.4 Turbo

Comment

• Brillenhouder en tussenschot handschoenkastje was bij mij standaard.

Kheb nu wel een probleempje met de Astra, meer bepaald met slijtage van de kunststof van het deurpaneel. Waar mijn arm rust op het deurpaneel komt er precies een beschermlaag van de plastiek los. De Astra heeft nu 10.500 km op de teller. Eén van de dagen eens naar de garage touren om te zien wat ze daarvan zeggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door twintop Bekijk Berichten
                                    Brillenhouder en tussenschot handschoenkastje was bij mij standaard.

Kheb nu wel een probleempje met de Astra, meer bepaald met slijtage van de kunststof van het deurpaneel. Waar mijn arm rust op het deurpaneel komt er precies een beschermlaag van de plastiek los. De Astra heeft nu 10.500 km op de teller. Eén van de dagen eens naar de garage touren om te zien wat ze daarvan zeggen.
                                    Wow snel zeg! Jij hebt zeker een elleboogprothese?

Comment

• Voila de dealer heeft de sierstips er op gezet , factuur krijg ik kortdaags in de bus.

Comment

• Mijn remmen piepen. Op de achterste remschijven lijken afdrukken van de remblokken te staan. komt dat door de handrembochtjes in de sneeuw?

Comment

• die afdrukken, komen gewoon door het zout en het blote metaal. Metaal corrodeert nu zeer snel waar het bloot licht, en niet onder de blokken . Ik hoop da ge geen handrembochtjes hebt liggen maken met de elektronische handrem want dat lijkt me daar niet echt gezond voor
                                          DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

Working...
                                          X