Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Omdat op het vectra forum gevraagd werd naar dag foto's maar eens de fotocamera gepakt en vlug een foto gaan schieten.
    En het is idd beter beeld van de iphone 5 met zijn 8 megapixels .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonne c. Bekijk Berichten
      dat tussenschot in het handschoenkastje was bij mij standaard.. Kan dat?
      Is bij mij ook zo,
      waarschijnlijk standaard op de cosmo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BobV Bekijk Berichten
        Is bij mij ook zo,
        waarschijnlijk standaard op de cosmo.
        de mijnen is een enjoy

zijn er nog mensen die het soms voorhebben dat hun remblokken vast staan. Ik heb dat vooral na regen of nadat ik hem gewassen heb.
        dat de remblokken 'vastgeroest' zijn op de blokken.
        Als ik dan wat gas geef 'krakt' het en schiet het los

Comment

de mijnen is een enjoy

zijn er nog mensen die het soms voorhebben dat hun remblokken vast staan. Ik heb dat vooral na regen of nadat ik hem gewassen heb.
          dat de remblokken 'vastgeroest' zijn op de blokken.
          Als ik dan wat gas geef 'krakt' het en schiet het los
          Dat is vrij normaal met dit weer, vocht + even stilstaan kan dat licht vast vriezen (zelfde met handrem trouwens)
          Die *krak* heb ik ook al dikwijls gehad ook met mijn vorige wagens trouwens.

Comment

• mijn blokskes plakken ook altyd . KRAK! en we kunnen weer verder. Niks mis mee. Ge moet mijne monza maar is horen kraken als ik die verrijd na enkele weken stilstand :p
            DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
              mijn blokskes plakken ook altyd . KRAK! en we kunnen weer verder. Niks mis mee. Ge moet mijne monza maar is horen kraken als ik die verrijd na enkele weken stilstand :p
              Herkenbaar... Enkel na een goede wasbeurt of veel regenval. Het is telkens wel een gigantische KRAK. Dit zou mss die afdrukken van mijn remblokken op mijn schijven kunnen verklaren.

Comment

• ok thanks voor de info.

mensen die van plan zijn windows 8 phone te kopen:
                De HTS 8S werkt in de astra volledig met telefoonboek en bel geschiedenis.
                Ook geeft hij nu de melding 'new message from xx' bij een nieuw bericht, daarna kan ik het laten voorlezen, maar dat engels nederlands is niet te verstaan
                met mn oude generatie htc wou hij dit laatste nog niet doen (windows mobile 6.5)

Comment

ok thanks voor de info.

mensen die van plan zijn windows 8 phone te kopen:
                  De HTS 8S werkt in de astra volledig met telefoonboek en bel geschiedenis.
                  Ook geeft hij nu de melding 'new message from xx' bij een nieuw bericht, daarna kan ik het laten voorlezen, maar dat engels nederlands is niet te verstaan
                  met mn oude generatie htc wou hij dit laatste nog niet doen (windows mobile 6.5)
                  dat van die sms moet ik ook eens testen zou toch moeten lukken op de iphone 5 normaal.

Comment

• Is dit bij alle modellen of alleen op een Cosmo ?

Comment

• Gisteren is mijn pakket toegekomen met standlichten
                      led nr plaat verlichting en ijzere staafjes i p v plastic voor de centrale vergrendeling
                      nu heb ik een paar vragen:
                      standlichten ik heb al is geprobeerd op deze er uit te halen maar nadat het plastic dopje er af is moet je dan gewoon trekken ?
                      De ijzere staafjes voor de centrale vergrendeling hoe monteer je dit ?
                      En bij de nr plaat verlichting is de ene een gewone stekker die er in klikt en de andere een compleet andere stekker deze heeft wel de weerstand.
                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• die dopkes van de standlichten/dagrijlichten moet ge eraf draaien. Ik heb een schroevendraaier in die gleufjes gestoken en dan moet ge er maar een héél kleine draai aan geven en ze springen eraf.
                        DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• goedeavond heb hier al een paar paginas gelezen en interessante dingen tegengekomen.heb maandag ook een nieuwe astra j besteld
                          1.7 cdti 110 pk cosmo
                          asteroid grey
                          extra opties:
                          elek. handrem
                          verlaagd sportonderstel
                          sportzetels
                          park.sens.voor/achter
                          getinte achterramen

word geleverd ten laatste eind april dus wachten nu
                          heb hier wel al een vraagje zou ik mijn stalen winterset van de vectra c 1.9 cdti cosmo onder mijn astra krijgen? alvast bedankt
                          Last edited by ; 20/02/2013, 20:41.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door engineer Bekijk Berichten
                            goedeavond heb hier al een paar paginas gelezen en interessante dingen tegengekomen.heb maandag ook een nieuwe astra j besteld
                            1.7 cdti 110 pk cosmo
                            asteroid grey
                            extra opties:
                            elek. handrem
                            verlaagd sportonderstel
                            sportzetels
                            park.sens.voor/achter
                            getinte achterramen

heb hier wel al een vraagje zou ik mijn stalen winterset van de vectra c 1.9 cdti cosmo onder mijn astra krijgen? alvast bedankt
                            Moet je even zien welke je vectra van steekmaat en ET waarde heeft.

Je astra zal 5 x 115 hebben op die motor (je hebt 5 x 105 zoals ik en ook 5 x 115 )
                            Et waarde nu bij je auto is hoe dan ook 39 (std) .

Vectra c heeft 5 x 110 steekmaat en et waarde van 35.
                            Als de steekmaat gelijk zou zijn,zouden er er onder kunnen,maar steekmaat is niet dezelfde dus zonder aanpassingen (zou ik zeker niet niet) passen ze niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door engineer Bekijk Berichten
                              goedeavond heb hier al een paar paginas gelezen en interessante dingen tegengekomen.heb maandag ook een nieuwe astra j besteld
                              1.7 cdti 110 pk cosmo
                              asteroid grey
                              extra opties:
                              elek. handrem
                              verlaagd sportonderstel
                              sportzetels
                              park.sens.voor/achter
                              getinte achterramen

Proficiat met je bestelling, je hebt een zeer goede keuze gemaakt.
                              Wanneer verwacht je de levering?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                                De teller staat terug op 0 na 2000 km, de rest blijft gewoon doorlopen.
                                Mijn dagtellers gaan ook automatisch terug op 0 na 2000km.
                                Heb je dit ooit opgelost gekregen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SDE Bekijk Berichten
                                  Mijn dagtellers gaan ook automatisch terug op 0 na 2000km.
                                  Heb je dit ooit opgelost gekregen?
                                  Zelfde hier, na 2000 km heeft de teller een reset uitgevoerd..
                                  Opel Astra J 1.4 Turbo

Comment

• ten laatste eind april maar wss iets vroeger dus afwachten nu

Comment

• effe vraagje , ik heb een 5 deurs é nu mijn achterse deur langs mijne kant die piept een beetje als ik ze helemaal opendoen , in de eerste stand precies zo niet maar in de 2de wel zo effe piep en een krakje , effe smeren gewoon aan het scharnier of ? en zo ja met wat ?

Comment

• Ik ben van plan deze dashcam te kopen :http://dashcamtalk.com/cams/md-8000p/Urive%20manual.pdf

Nu staat daar in de handleiding (pagina 9) dat het mogelijk is om de video's "In Real Time" te bekijken op het navigatiesysteem van de wagen indien de fiche van AV-IN of CAM overeenstemmen (op pagina 16 staan de verschillende fiches)

Zou dit lukken op radio SD900 Navi?

Comment

• Vandaag de tc voor het eerst zien werken,en ie doet het prima moet ik zeggen

Comment

Working...
                                          X